![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dus blijkbaar alleen maar blijven herhalen: u heeft er werkelijk geen flauw benul van in wèlke hel die jonge mensen waar we het hier over hebben - MIJN LEERLINGEN - opgroeien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn vader vergelijkt de jonge moslims vaak met de katholieken van toen hij zelf jong was en ook zijn generatie heeft Vlaanderen bij de eigen haren uit de modder getrokken.
Nadeel : de (klein)kinderen van die generatie groeien in weelde op en zullen zich niet meer kunnen weren wanneer ze echt moeten concurreren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maakt u zich voor de rest maar niet te veel zorgen: van u verwacht ik niks.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoevéél van 'de jonge moslims' weet uw vader wonen, en bij hoevéél van 'de jonge moslims' is uw vader al eens thuis langs gelopen? Van hoevéél van 'de jonge moslims' heeft uw vader al eens een hand gekregen, of een klein cadeautje, een knipoog, een vrolijke groet, ... ? Denkt uw vader "misschien" dat 'de jonge moslims' allemaal op dezelfde manier functioneren (horen, zien, nadenken, reageren, ...)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op gebied van geloof vormen ze dus wel degelijk één blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die zoiets een fait divers noemt, is een gestabiliseerde puber die de stoere jongen wil uithangen. Moest iemand van z'n eigen familie (lees: "eigen volk") vallen onder de kogelregen v.e. Kalasjnikov, hij zou zéker een toontje lager zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gestabiliseerde puber... wat is dat voor een beest?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
|
![]() Tot in de jaren 50 was dat ook zo bij de katholieken; het kan snel veranderen merken we nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat ook een fait divers ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() ze willen zo snel mogelijk terugkeren, staat er in de krant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het mijn leerlingen zijn, kunnen ze niet anders dan het geloof van papa in vraag stellen. Door de doorgaans 'zwaar filosofische' thema's van de schrijf- en spreekopdrachten dwing ik hen daartoe. Omdat ze mij goed kennen, aanvaarden ze dat. OK, de ene moppert al wat meer dan de andere, maar uiteindelijk leggen ze er zich bij neer dat ik nu eenmaal die verschrikkelijk veeleisende, maar voor de rest best te pruimen leraar ben. Dat het vooral de meisjes zijn die enthousiast aan de denkoefeningen deelnemen, doet mij trouwens veel plezier. Bij groepsdiscussies knettert het vaak. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan jij hen blijven motiveren om te studeren terwijl ze zich gewoon zelf neerleggen bij t feit dat ze later alleen maar zullen dienen om voor kinderen te zorgen ? mij frustreert dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige meisjes blijken inderdaad voor 'ultraconservatief' te kiezen, anderen lopen thuis weg, nog anderen kiezen voor een tussenoplossing: zo lang mogelijk blijven studeren, en zoveel mogelijk zo hoog mogelijke diploma's halen, om voor de doorsnee-ultraconservatief zo 'taboe' mogelijk te worden. Bij de jongens merk ik gelijkaardige gedragspatronen. Ik heb de indruk dat de populariteit van 'ultra-conservatief' serieus aan het afnemen is, en hoop dat ik mij daar niet in vergis. Die jonge mensen zijn ook niet allem�*�*l stekeblind en oerdom, hé. Die zien ook wel dat vele van hun in 'decadentie' en 'totale vrijheid' opgroeiende vriendjes en vriendinnetjes méér 'OK' zijn dan sommige van hun 'mede-gelovigen'. Frustratie? Uiteraard, dat hoort er nu eenmaal bij, dat zullen �*lle leraars waar ook ter wereld wel kunnen bevestigen, vermoed ik. Maar ik wéét dat ik 'goed bezig' ben: ik daag uit, ik provoceer, maar ik veracht niet, ik haat niet, ik leg geen bekeringsijver aan de dag. Dat zou alleen maar contra-productief werken. Mijn motto: BOMB THEM WITH LOVE ![]() "Resistance is futile" ![]()
|
![]() |
![]() |