![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moslims beschuldigen van barbaarsheid terwijl de grote meerderheid ook zijn dagelijks portie vlees tussen zijn tanden steekt, getuigt dit niet van hypocrisie en zuiver moslim bashen... Het slachten is toegelaten en word door de gemeentes zelf georganiseerd zo ??? En over dat illegaal slachten heb ik mijn mening al gezegd in #9. Kweet echt niet wat jullie probleem is (dat weet ik wel, maar de reden die jullie telkens aanhalen zijn zo platvloers en doorzichtig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er dus inkomen dat men mensen die dat om een of andere reden dat weigeren van barbaarsheid te beschuldigen. Wat zou er volgens u verkeerd aan zijn om net als de christenen die traditie te vieren door een ijslam te offeren en de schapen te slachten zoals het hoort ? Dat ge u niet meer kunt wentelen in uw slachtofferrol? Citaat:
En wie zijn jullie ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door een dier zelf te slachten, weet je dat het vlees van een levend wezen komt! Waardoor er meer respect is voor het vlees dat men opeet! Nu ligt het kant en klaar verpakt in de warenhuizen, zonder te beseffen van welk dier het komt. (men kan er zich geen beeld van vormen) Waardoor het in de meeste gevallen slechts gedeeltelijk word opgegeten en de rest in de vuilbak beland. Je moet maar eens kijken in de moslimlanden, daar gaat NIKS van het dier verloren. (het vlees opgegeten, de vacht bewerkt, enz.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over de manier (onverdoofd) van slachten. Citaat:
Mij lijkt het dat dieren slachten omdat het toevallig offerfeest is nogal nutteloos. Citaat:
Volgens mij zou die meer opgaan indien je de dieren zelf zou kweken. Citaat:
Ik stel vast dat moslims er geen probleem mee hebben om mij een kebab te verkopen zonder te controleren of ik het vlees wel opeet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden het lijden verlengen ![]() Door het te verdoven gaat het hart minder snel kloppen, waardoor het langer duurt voor het sterft ![]() ![]() Doordat de hersenen geen bloed krijgen gaat het hart bij een niet verdoofd dier sneller kloppen, waardoor de dood sneller intreed... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op de moment dat jij het vlees koopt, is wat je er met doet jouw verantwoordelijkheid |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fout, maar ik heb er geen behoefte aan. Een beroeps kan dat normaal veel beter. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fout, maar ik heb er geen behoefte aan. Een beroeps kan dat normaal veel beter. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En direkt beginnen beledigen ![]() Zwak van je ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() En als nu eens alle religies alles wat met hun religie te maken heeft zelf bekostigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Daar zou ik geen probleem mee hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |