Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 10:24   #1
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Vind u het ook niet schandalig dat men zo met geld smijt om het Vlaams Huis in Hasselt zo luxueus mogelijk te maken?

Bloembakken van 5000 euro , ja je kan er op gaan zitten...
Stoelen van kashmir (circa 800 euro per stoel) , enz... Althans dat las ik toch in de krant, en als ik daar binnen kijk in dat glazen paleisje, dan lijkt het mij waar te zijn. Waar haalt men dat geld vandaan vraag ik me dan af en wie is verantwoordelijk voor deze degoutante uitgaven?

"De bouw van het Vlaams Huis heeft ruim 58 miljoen euro gekost"
Is dat met of zonder het interieur ?

Waarom moet een ambtenaar met zijn kont op kashmir zitten terwijl bijvoorbeeld gehandicapten op een wachtlijst moeten staan wegen gebrek aan middelen.

Ik vind het pure decadentie, waarschijnlijk weer betaald met geld dat er nog niet is. Als ik dan zie dat ik met mijn betaalde belasting nog niet 1 bloembak betaald heb dan denk ik : waarom heb ik die belasting betaald..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be