![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1621 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Terwijl mijn bovenstaande post: Feit is dat de gevangenissen bomvol zitten met allochtonen en feit is dat ze een minderheid van onze bevolking uitmaken. En dat zijn nu is geen vertekende feiten die je uit een krantje haalt, maar correct weergegeven cijfers. En ga nu maar terug kronkelen. Aangeeft dat dit niet zo is, maar dat negeer je weer mooi. Zielig, je bent zoals een slang, zelfs als je in een discussie jezelf dood loopt blijf je kronkelen. Laatst gewijzigd door Mcnab : 5 februari 2010 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1622 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer bovendien dat illwill daaruit een eigen selectie puurt. Citaat:
Onze gevangenissen zitten inderdaad bomvol. We huren er zelfs in Nederland; waar er "leegstand" is. Het is correct dat allochtonen oververtegenwoordogd zijn in verhouding met de autochtonen. (Dit geldt ook voor mannen in verhouding tot vrouwen maar ik wil daar geen conclusies uit trekken) Het is ook correct dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de lagere socio-economische klasse. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat zal te veel gevraagd zijn; je hebt je insinuaties tegenover mij nog nooit kunnen aantonen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1623 |
Banneling
|
![]() Van slangen is tevens bekend dat ze een gespleten tong hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij vindt dat het in die draad een valabel argument is; moet je dat argument in die draad aanhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1626 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je zegt nooit iets, eigenlijk kronkel je alleen maar op dit forum. Maar je bedoelingen zijn wel voor velen duidelijk. Wat doe je hier nog? Een forum is om een standpunt in te nemen, ge je dat ooit is duidelijk doen of ga je tot in het oneindige blijven kronkelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1627 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1628 |
Banneling
|
![]() Nou, bedankt om mijn punt te bevestigen : je praatjes zijn selectief ?* la tête du client.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1629 |
Banneling
|
![]() Ze heeft het nochtans extreem moelijk om cijfers te geven over de volgens haar verrijkende kant van massamigratie. Na bijna 50 pagina aandringen, heeft ze nog geen cijfertje, bron, of linkje gedropt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1631 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Net zoals ze zo zwaar op haar bek gegaan is in het topic van JMDD zal het hier ook wel het geval zijn. Agja, dan zal ze wel een ander topic vinden om daar weer mensen te gaan kloten tot het oneindige tot weer één of ander gozer een topic opent waar ze haar eindeloos gekloot in kwijt kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1632 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je dit niet ervaart als kronkelen; maar echt cijfers geef je niet weer in je post. Dus je wilt cijfers? Je vraagt toch achter cijfers???? Vermoeiend MENS!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1633 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1622 Wat staat er je nu weer niet aan aan mijn antwoord. Als ik toch nooit iets zeg; waarom sta ik nog altijd niet op je negeerlijst? Zoals ik al eerder vroeg http://forum.politics.be/showthread....39#post4530139 Wat doe jij hier op het forum? Noem je dit discussiëren? Onderscheid je in een van deze berichten ergens jouw standpunt betreffende de draad waarin ze geplaatst werden. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....75#post4569875 http://forum.politics.be/showthread....63#post4577263 Op deze laatste mag je nog altijd antwoorden als je dat zou kunnen. P.S. Merk op dat ik wel citaten en linken kan geven. Ik wacht nog steeds op je eerste citaat (met link) En jij hebt wel al het één en ander aan te tonen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"En dat zijn nu is geen vertekende feiten die je uit een krantje haalt, maar correct weergegeven cijfers." Als ik cijfers vraag; vraag ik dit uitdrukkelijk; klaar en duidelijk. De rest van mijn post heb je niet meer gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er werd meermaals uitdrukkelijk toegegeven dat JMDD geen opbrengsten meerekent. Een bron uit zijn boek werd ook nog altijd niet gevonden. (behalve een rapport van KBS waarvan we de titel niet mogen weten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1636 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb tov jou niets aan te tonen.
Je posts spreken voor zich en ik ga ze hier echt niet allemaal op een rijtje plaatsen hoor. De rest van het forum weet goed genoeg wat ik bedoel. Je bent een troll, en als het niet zo is dan heb ik medelijden met jou meid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 februari 2010 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 februari 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je toch nog je commentaar spuien; zorg dan dat je tenminste 1 citaat met link hebt. Als ik een troll ben; zet me in je negeerlijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1640 |
Banneling
|
![]() Als jij niets kan aantonen- zoals in de draad over de kost van massamigratie -waarom hou jij je commentaar dan niet voor jezelf?
|
![]() |
![]() |