![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14481 |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
|
![]() Ik denk dat er wel degelijk wat scheelt aan uw perceptie van bepaalde dingen.
U zegt het nu zelf, totale onzin van Rumsfeld. Wat jij mist, is dat destijds IEDEREEN die onzin geloofde. En iedereen die die nonsens durfde in vraag te stellen, was een "conspiracythorist" of een "anti-patriot". Velen, oa uzelf, geloven trouwens vandaag nog steeds dingen die Bush, Rumsfeld, Cheney en co destijds hebben verteld en die ondertussen onzin zijn gebleken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14482 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
|
![]() Oh aub, niet wéér he.
Dit is nu de derde keer dat je dat doet. Telkens stel je eerst 2 pagina' lang in vraag of wat ik beweer wel juist is, en als dan blijkt dat het juist is, wil je niet over het onderwerp praten. Je kan zelf zeer makkelijk in 5 minuten vasstellen dat de vermeldde feiten in m'n post kloppen. Citaat:
Ik ben verheugd dat je dat tenminste al doorhebt. Wees gerust, het klinkt niet enkel zo, het is het ook. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14483 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Wij moeten dus met een discutiepunt aankomen om er zelf vervolgens een verklaring voor te geven.... Citaat:
Eerst Bush een half uur op een door de media bekend gemaakte locatie houden én een verzoek indienen voor een fighterescorte,om vervolgens geheel zonder escorte te vertrekken... Hoe zullen we het noemen mijn beste wat de veiligheid van de president betreft tegenover de aanslagen die toen aan volle gang waren én waar men volgens U destijds niet adequaat kon ingrijpen omdat ze zélfs toen bush op die school werd gehouden nog geeneens wisten hoevéél vliegtuigen er juist waren gekaapt én waar ze zoal rondvlogen... Voorkennis mijn beste..... Citaat:
Nochtans staan er op de militaire basissen in florida en omstreken nét zo goed dagelijks gevechtsvliegtuigen startklaar om scrambleopdrachten uit te voeren binnen de kortst mogelijke tijd.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14484 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En dit terwijl de eerste scramble van Otis de verkeerde kant werd opgestuurd om te patrouilleren, en vervolgens de tweede scramble een half uur extra aan de grond werd gehouden.... In die tussentijd mocht air force one rustig vertrekken zonder enig escorte,en dit nadat de president een half uur extra op de bekende locatie werd gehouden... Wedden dat we géén antwoord gaan krijgen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 februari 2010 om 23:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14485 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.466
|
![]() Citaat:
Er waren weinig gevechtsvliegtuigen paraat , dat zegt niks over het totale aantal vliegtuigen . In beide situaties waren er dus fighters te laat. Waarom zou air force one niet gewoon zonder escort kunnen vertrekken ? Het is helemaal niet bekend hoe het vliegveld beveiligd was . Ook is niet bekend of het een standaard procedure is om air force one altijd te voorzien van escort. Ik denk echter dat dit niet het geval was , en dus ook niet vreemd dat die escort er niet gelijk was . Citaat:
[/quote] In die tussentijd mocht air force one rustig vertrekken zonder enig escorte,en dit nadat de president een half uur extra op de bekende locatie werd gehouden...[/quote] Wat een onzin , "een half uur extra" , alsof ze direct na de melding van de tweede crash al buiten hadden moeten staan !! Men moest toch echt eerst even achterhalen wat er nu precies gaande was alvorens de president te gaan vervoeren! En waarom zou air force one wachten met vertrekken tot de escort er is ? Zo bedreigend was de situatie helemaal niet daar in Florida op duizenden kilometers afstand van New York. Dit alles is juist precies wat je kunt verwachten bij een verrassingsaanval in de praktijk. U hebt steeds de illusie dat alle betrokken diensten zonder enige vertraging of fouten naadloos samenwerken. Citaat:
steeds geen antwoord . Wedden dat we geen antwoord gaan krijgen....... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14486 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.466
|
![]() New York: Is Air Force One always escorted by fighter jets? How many?
Kenneth Walsh: No, it is actually very unusual for Air Force One to be escorted by fighter jets. On 9/11 there were fighter escorts almost all day -- especially after the initial hour or two, but it is rare. The reason is that it is considered too hazardous to fly fighter jets through heavily trafficked American skies. Whatever security benefit there might be is offset by concerns about creating hazards for civilian aircraft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14487 | ||
Gouverneur
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 7 februari 2010 om 10:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14488 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.612
|
![]() Citaat:
M.a.w,...én "voor alle zekerheid" werd de tweede scramble van Langley (zoals de eerste van Otis (holding pattern)) - ook nog eens - en zelfs 2 maal (Oceaan én richting Baltimore) - in de verkeerde richting uitgestuurd om nog ééns, ttz de vierde keer tijd te verliezen. Voor mensen die een beetje deze map willen begrijpen: ![]() Deze figuur van de richtingen en timing van de flightroutes van kapers en scramblers maakt het zeer duidelijk, de scramblers werden quasi 180° in de verkeerde richtingen gestuurd waardat op dat ogenblik de boeingsflt- 175, -93, -77 zich bevonden. De 2 klaarstaande scramblers van Langley werden vooreerst en daarenboven nog extra -op bevel- tot 9h30 aan de grond gehouden. Dat nog eens "per toeval" ![]() Op die hoogtes is het dekkingsbereik altijd 100 % (primary reflected raw video) zelfs van meerdere radars die mekaar overlappen, en vallen zelfs nog meer op, bij transponder-off, tussen de vliegtuigen met primary blip+secundairy data. ![]() Zelfs kleinste vliegtuigjes geven een duidelijke primary-blip op het radarscherm, dikke boeings nog duidelijker. Maar als het niet gemeld wordt of mag worden of doodgezwegen of whatever... Citaat:
Citaat:
Of cynisch, ze stellen dan bijzonder de discussie dienende intilligente dubbele tegenvragen zoals Of de gekende doorzichtige truks.. Citaat:
![]()
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2010 om 12:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14489 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14490 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.612
|
![]() Kijk als radarervaren -1 j gepensioneerde militair- vecht ik héél simpel hun officiële uitleg aan, zelfs een radar-leek ziet dat hier iets niet klopt.
En dat de tekst bij Flight 77 veel nietszeggende bladvulling bevat. Wie het preciese wil weten vraagt me het nog eens specifiek citerend. http://nuke.crono911.org/LinkClick.a...bid=99&mid=505 Kijk hoeveel militaire! NORAD-radars in de "scheve" tabel naast Flight 77 staan: 5 radars hebben duidelijk coverage gehad, en vooral 3 radars ARSR-4 met 3D-coverage, en in de tekst is enkel sprake van 1 radars ARSR-4 die van Gibbsboro onderaan! (en van één wel ARSR-3 The Plains VA) Citaat:
Citaat:
![]() 3 ARSR 4 hadden coverage (250 nM = x 1,8 in km) elk !
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2010 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14491 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.612
|
![]() .... beide uit te vergroten.
De map van de ARSR-4 sites langs de "buitengrenzen", coverage of reikwijdte rodom 250 nM x 1,852 ~ 470 km. ![]() Voor Boeing Flgt 77 dus ook: Oceana VA ARSR-4 J-01 QVR Riverhead NY ARSR-4 J-52 QVH http://nuke.crono911.org/LinkClick.a...bid=99&mid=505 ook als ze enkel in de tabel vermeld staan, en niet in de tekst van Flgt 77... ![]() Eronder een map van alle AFBases in de USA, het spreekt voor zichzelf dat ook de grote binnenlandse basissen minstens één ARSR-3 hebben met 200 nM of 370 km rondom-coverage, alle AFB hebben de nodige radars omdat hun fighters ook tussen lijnvliegtuigen moeten kunnen opereren. Over de Active Duty AFB Wright-Patterson naast de vele (G) AFB heb ik het al over gehad, gewoon de liggingen van die AFB eens vergelijken voor en na de U-turns van Boeing 77 en 175... Citaat:
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2010 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14492 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.466
|
![]() Citaat:
U weet kennelijk totaal niet wat ik wel en niet geloof . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14493 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.466
|
![]() Citaat:
Er kon zo veel , dat wil niet zeggen dat het ook gebeurd ! En welke waren precies de kapertoestellen , dat bepaald men niet op grond van slechts 1 gegeven. Uw stellingen zijn puur theoretisch , ze houden geen rekening met stroef draaiende slecht communicerende bureaucratische elementen in de besluitvorming . In een echte praktijk situatie als 9/11 komen de gebreken in procedures pas aan het licht en beginnen de verschillende betrokken instanties allemaal naar elkaar te wijzen zoals we dat in de VS zo vaak gezien hebben. Een bewuste manipulatie vergt dat al die onderdelen naadloos moeten samenwerken , dat is een erg naïf idee. Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 februari 2010 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14494 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.612
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hebt gij Nato-tac-evals en -evaluaties meegemaakt, of ik ? De Tac-evals waren altijd met US-evaluators, zij deelden de punten uit op alle aspecten van het militaire apparaat, met aansluitende Debriefing. Militaire radars werken ALTIJD in primary modus, hoort ge ALTIJD, het is nog nooit ander geweest. Burgerradars (FAA) hebben enkele minuten nodig voor dat de primary modus zichtbaar is ("FAA-primary-modus" wordt in de meeste gevallen in standby gezet, die moet geactiveerd worden). Als de primary-video uitvalt is de militaire radar non-operationeel, en wordt een andere opsporingsradar gebruikt, of de fighters vliegen enkel visual ook op dan wel strikte procedures, waar ze enkel hun kerosine opvliegen bmvs, geen taktische oefenvluchten, geen schietoefeningen. Citaat:
Bla bla, ge begrijpt nog altijd geen bal van militaire samenwerking. Alle procedures van militaire communicatie liggen vast (ook Nato trouwens) , het is gewoon routine die opgebouwd is door de vele tientallen jaren samwenwerking tijdens de koude oorlog. De hele luchtverdediging van de Westerse landen tegen het Oostblok is erop gebouwd. Citaat:
![]() Maneuvers, de vele inside outside oefeningen vande USAF zelf, de vele scrambles, de vele incidenten, vele piloten hebben zelfs vietnam-ervaring of andere oorlogen. Citaat:
Enkel 2 scramble-teams moesten door een "brulaap met ***" wat opgehouden worden en naar de verkeerde richting gestuurd worden of aan het langlijntje gehouden worden. Eén safety telefoonlijn is daar genoeg. Bij de burger FAA hoeven maar enkele bepaalde supervisors - op bevel van - de cassettes te vernietigen of onbruikbaar te maken is ook genoeg. Bevel is bevel van enkele personen op het juiste moment is genoeg, ook als die bevelen totale nonsens zijn en tegen de procedures (hoe blind kunt ge zijn) als zelfs US-piloten! hun oversten van weerwoord dienen ! Waarom moesten de Otis-F15-piloten die kortstondig eerst in de goede richting naar New York vlogen plots totaal van hun koers afwijken en rondjes draaien boven de oceaan ? Ring a Bell ? Was de **-general wat te laat in actie geschoten ??? Waarom laten ze de scramblers -zoals elke routine-scramble- niet direct naar New-York en Washington vliegen, die piloten weten heus wel van buiten welke richting die steden liggen hoor ! ![]() ![]() 4 maal tijd winnen door 4 blunders met de scramblers ! en dat over een verloop van 50 minuten (8h40 - 9H30) ![]() Is echt geen toeval méér !! Bij jou -natuurlijk- wel @ atmo ? ![]()
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2010 om 16:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14495 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.612
|
![]() ... vervolg
Citaat:
Wie heeft hier een naïef idee ? Denk aan uw eigen woorden, Atmo. Citaat:
Waarom moesten de Otis-F15-piloten die kortstondig eerst in de goede richting naar New York vlogen plots totaal van hun koers afwijken en rondjes draaien boven de Oceaan ? Ring a Bell ? Was de **-general wat te laat in actie geschoten ??? Waarom werden de 3 Langley scramblers -na de nodige vertragingstaktiek- ook alweer "in Gods name" naar de Atlantische Oceaan gestuurd en dat na 2 gelukte binnenlandse kapingen die zich op WTC torens storten ! Sinds wanneer liggen het Pentagon, het Witte Huis, Wolkenkrabbers whatever in de Atlantische Oceaan ? Welke doelen hebben verdere mogelijke zelfmoordterroristen in the f*cking Ocean daar uitgekozen ? 1+1 = -24 ![]()
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 februari 2010 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14496 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
flight 175 8u46 gekaapt 9u03 gecrasht = 17 min (44 min na eerste kaping) flight 77 8u56 gekaapt 9u37 gecrasht = 41 min flight 93 9u28 gekaapt 10u03 gecrasht = 31 min dan de bureaucratische regels volgen en dan ben je weeral zoveel minuten verder en je begrijpt dat het onmogelijk was deze vliegtuigen neer te halen... dat de fighters naar het oosten vlogen was ook logisch daar lag tot voor 9/11 het gevaar namelijk Citaat:
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14497 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
|
![]() Citaat:
Iemand anders (lees: bepaalde authoriteit) moet dat doen voor hen. Die kauwen voor wat ze willen dat gelooft wordt en zij geloven het. Het is zoals G. Celente steeds weer zegt: "Think for your self." Maar sommigen kunnen/willen dat niet. Het is altijd iemand anders die het voor hen moet doen. Je merkt dat goed aan bepaalde vragen die bvb parcifal en atmo dikwijls stellen. Als ik bvb opmerk dat de money man achter 9/11 (dus defacto een medeplichtige) diezelfde dag zat te ontbijten met net die twee personen die later het onderzoek naar de aanslag gaan leiden, dan vraagt atmosphere: “en wat zou er dan uit moeten blijken ?” Zie je, Ik moet het denkwerk voor hem doen, hij weigert het zelf te doen. Ze zijn niet in staat zelf eens soort “knipperlicht” te activeren. Indien je als onbevooroordeeld toeschouwer naar het geval, “Mamhood, Goss, Graham en Powell” kijkt, hun realtie en rol vòòr, tijdens en na 9/11, dan zou dit een serie aan knipperlichten moeten in gang zetten. Maar niet bij iedereen is dat zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14498 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig kan is voor me zelf denken en heb ik geen nutt conspiracy sites nodig
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14499 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Gelieve er het hele stuk wat de luchtbeveiling na de twee crashes in de towers én de crash in het pentagon eens op na te lezen ,alle feiten die Micele daar aan het licht heeft gebracht tot en met de foute interceptiecoördinaten die er eerst aan de jagers van otis werden gegeven,en hoe later de jagers op langley een half uur extra werden aan de grond gehouden om vervolgens ook de verkeerde richting uit te sturen... Citaat:
Na de aanslagen beweerden de amerikaanse autoriteiten hardnekkig dat ze niet wisten waar de gekaapte toestellen ,én hoeveel het er zoal waren precies rondvlogen.... Sterker nog ,ze beweerden dat vlucht 77 maar liefst een half uur lang niet op het radarscherm te zien was en pas maar terug opgemerkt werd enkele minuten voor de crash toen het capitol beltway passeerde... Dat was voor hun hét excuus om te verklaren waarom enerzijds de jagers van otis rondjes aan de verkeerde kant aan het draaien waren,en anderzijds de langley jagers eerst aan de grond werden gehouden om vervolgens ook een andere kant te worden uitgestuurd.... Nochtans vallen verkeersvliegtuigen die zonder transponder vliegen daardoor nét op tussen de grote hoeveelheden vliegtuigen die mét transponder vlogen... Waarna later verklaringen werden bekend gemaakt dat de gekaapte toestellen permanent werden gevolgd op de radarschermen door de militairen van Norad.... Geef jij dan maar eens een goede zinvolle onderbouwing waarom die laatste twee toestellen waarvan de overheid momenteel toegeeft dat ze voortdurend gevolgd werden op die radarschermen er eentje ongehinderd op het pentagon kon invliegen terwijl de scrambles nét de verkeerde kant werden opgestuurd... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14500 | |||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.466
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met alleen maar vragen stellen heeft u nog lang geen aanwijzingen voor bewuste opzet of bewijs daarvoor Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 februari 2010 om 21:26. |
|||
![]() |
![]() |