![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Herkent Ubuntu de meeste soorten cardreaders?
Stel nu ge wilt uw belastingen invullen via Tax-On-Web met behulp van je Eid en je hebt een Ubuntu-masjien. Hoe begin je daaraan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ubuntu heeft drivers voor e-id, of ze zijn er toch aan het werken om ze te maken.
Kheb zelf geen eid lezer maar kheb de package zien staan. Windows 7 is goe. kheb wel de pro versie, home basic is minder(logisch). Allen vind ik dat win 7 niet alle randapperaturen goed (of zelfs) ondersteunen. Kan toeval zijn bij de apparaten die ik heb, maar dat betwijfel ik. Laatst gewijzigd door Tick : 6 februari 2010 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 februari 2010 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je een linux distributie zoals Ubuntu gebruikt hoef je die vervelende firewalls en anti-virus progs niet meer te installeren en het werkt volgens mij stabieler en sneller (veel minder zwaar).. En daarbij als je met linux werkt doorbreek je toch wel het monopoly van Micro$oft.. ![]() Laatst gewijzigd door camel : 7 februari 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Serieus nu... heb er wel al mee gespeeld en het is idd wel iets dat ik op de pc van mensen met iets mindere kennis van een computer en met lage eisen zou zetten. Knap gedaan hoe ze linux makkelijk hebben gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook een token aanvragen. Ik werk al jaren op die manier en dan heb je geen card reader nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Mac was de eerste die gehacked werd. Vista tweede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn fonkelnieuwe packard bell notebook is geleverd met Windows 7.Daar ga ik nu eens een tijdje mee spelen.Daarna zet ik er hetzelfde op als mijn desktop : Linux (Ubuntu)
O ja...linux-adepten,geen gevaar dat Kelt verandert van kamp,ik zie ook met Win 7 geen reden om van Linux terug te keren naar de Windows wereld.(die ik meer dan een decennium geleden verlaten heb)..Ik werk enkel op mijn werk met Windows-software,al goed dat ze mij daarvoor BETALEN ![]() Wat ik wel onmiddelijk gedaan heb is Firefox eens installeren onder Win 7.Want met IE raakt ik niet meer weg.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 februari 2010 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen al eens,bij wijze van testje,Mandriva 2010.0 (een gratis distributie die vanop een CD draait) losgelaten op mijn nagelnieuwe packard notebook...
wauw....alles schijnt direkt te werken ....ook internet-Wifi,of het feit dat het een 16:9-beeldscherm is ,en een notebook-toetsenbord,is geen probleem......(en ik vind de KDE-desktop zo al mooier dan Windows 7)... Voorbij is blijkbaar de tijd dat een Linux-distributie meer dan een jaar achter was met het herkennen van hardware(grafische kaarten zijn lang een pijnpunt geweest...) de dual-boot installatie zal nu niet lang meer op zich laten wachten...(eerst even uitzoeken of Windows Seven daar geen probs mee zal maken) ![]() (in 1998 heb ik mijn eerste linux-installatie,van Slackware,gedurende 3 of 4 avonden moeten installeren,en was het nodig dat je je computer heel goed kende...hoe de tijden veranderd zijn) Laatst gewijzigd door kelt : 9 februari 2010 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() heb hier nog nen oude pc (512mb) met ME op staan
mijne kleine (ttz hij is 12) wil daar linux opzetten ... (hij mag van mij, hij prutst graag met die dingen, en k vind dat wel tof) maar : gaat dat lukken ? tips voor hem ? links ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() nog een vraagske
stel ge gooit van uwe pc IE af omdat ge GoogleChrome wilt of Firefox hoe geraakt ge nog op internet als ge eerst die IE eraf hebt gegooid ? edit jaja k heb m al aangeraden om dat in de andere volgorde te doen, ttz hij kwam eigenlijk zelf met die vraag ... Laatst gewijzigd door Anna List : 10 februari 2010 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik werk sinds 1985 op Mac. Da's een kwart eeuw zonder problemen. Alleen koop ik af en toe een nieuwe omwille van de capaciteit en het gebruiksgemak. Prima spul. Doet wat het moet doen. Het is één van de zeldzame gebruiksartikelen waar ik echt heel tevreden over ben.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 februari 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() deze week bij humo: assasin's creed.
niet echte mijn type spel maar indrukwekkende bewegingsvrijheid en graphics. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Repititief spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand hier die een link heeft naar een torrent van een werkende versie windows 7?
![]() |
![]() |