![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou mijn leven en al mijn geld geven om het leven van deze man te beindigen.
Laatst gewijzigd door illwill : 12 februari 2010 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Munten had op het ogenblik van de feiten een 12 jarige zoon en het manneke moet nu vernemen dat de moordenaar van zijn vader al na een paar jaar redelijk vrij kan rondlopen. Eerlijk gezegd, Ik zou mij moeten inhouden om niet de bus te nemen , vervolgens een winkel van tuingereedschap binnen te stappen, daar een schop te kopen en met die schop vervolgens persoonlijk de schedel van Hammadi te gaan inslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pervers landje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat men ooit nog eens gaat verschieten van het patriotisme van de Belgen. Het potje gaat echt wel eens overkoken hoor, wees gerust. MARK MY WORDS.
Laatst gewijzigd door illwill : 12 februari 2010 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij is trouwens niet eens veroordeeld voor moord of doodslag, maar voor slagen en verwondingen met de dood tot gevolg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn idd drie totaal verschillende gradaties van een misdaad. Wat begrijp je er niet aan ??
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
DOEN !!! Wat belet je ?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat niet gericht op agenten beginnen schieten in de hoop dat al de kogels missen. Die moordende kwispel zou gewoon de keuze mogen krijgen. Levenslang de steenkoolmijnen in, of orgaandonor worden. ************************************************** ****** Maar aangezien onze justitie nogal krom recht spreekt, zie ik geen enkele reden meer om niet dat recht in eigen handen te nemen. Inbrekers, wees welkom, Carjackers, probeer eens. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Belachelijk land, Wansmakelijk gerecht.
Hoelang gaan de burgers dit nog aanvaarden ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een leven (van een agent of Burger) is blijkbaar niets waard voor de ivoren toren maffia
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ongehoord inderdaad... tijd dat men strafrecht grondig herziet. ook op enkele andere vlakken.. ik denk vooral aan de strafmaat voor sexueel misbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar, het gaat alleen maar erger worden.
Of denkt er hier iemand dat de 300 cellen die binnen tien jaar gaan bijgebouwd worden het tekort van vele duizenden en duizenden cellen gaat oplossen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() wat een bende racisten hier toch....
Voor zo'n fait divers zo lawijt maken...tsssss Het is de fout van de maatschappij dat hij, kansarm als hij was, geen job kon krijgen. Da's toch logisch dat ge dan op de politie begint te schieten. Trouwens: de politieman was geen moslim en daarom kan hij volgens de sharia niet voor moord worden beticht. Nog een geluk dat die nietmoslimrechterhond dat goed begrepen had want anders moesten zijn vrienden weer hun gedacht eens gaan zeggen op straat. Bij de vorige vergissing van een rechterhond hadden de vrienden van Hamed ook de wagen van Rachid in brand gestoken. Dat deze vergissing het gevolg is van puur racisme vanwege die rechterhond is de evidentie zelve. Die westerse honden zullen het nooit begrijpen...gelukkig hebben we nog een Y Desmet, Hemmerechts en andere Vogelsen die ons begrijpen...
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het toont aan in welke staat dit land verkeerd. En hoe goed de wetgever zijn werk heeft gedaan om de mensen die instaan voor onze veiligheid een betere bescherming te geven. Afgemaakt zoals een beest. En dat is niet meer dan vijf jaar opsluiting waard. Vijf jaar voor een leven. Maar als je weet dat een zekere opdrachtgever nu ook al vrij rondloopt en dat iemand die een kogel door het hoofd van iemand schoot, omdat hij stelde dat het een vergissing was, ook al vrij rondloopt, dan weet je genoeg. Laat Vlaanderen aansluiting bij Nederland, daar kunnen ze tenminste besturen. Daar is er ook nog “fatsoen” en “algemeen belang”. Mijn medeleven aan de familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of hoe u een leugenaar bent. Van de grofste soort dan nog. Natuurlijk vraagt u steeds om een bronnetje. Aan jezelf denk je de wereld te kennen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 12 februari 2010 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |