Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2010, 19:44   #81
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Want in de VS leven geen moslims.

ze zullen daar niet moeten proberen wat ze in belgie doen. de politie schiet daar om te doden, en ze worden niet vervolgt als ze een min of meer neerleggen.
dus daar zijn het heel brave gasten die mossellims
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 19:52   #82
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
ze zullen daar niet moeten proberen wat ze in belgie doen. de politie schiet daar om te doden, en ze worden niet vervolgt als ze een min of meer neerleggen.
dus daar zijn het heel brave gasten die mossellims
De overgrote meerderheid der Belgische moslims zijn ook heel braaf.

En het crapuul dat zichzelf moslim noemt wordt door de overgrote meerderheid van die brave moslims niet bepaald op handen gedragen, wees gerust.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 19:57   #83
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

En het crapuul dat zichzelf moslim noemt wordt door de overgrote meerderheid van die brave moslims niet bepaald op handen gedragen, wees gerust.
Met alle respect djimi maar ik hoor van die "brave moslims" weinig kritiek op het gedrag van de "stoute moslims".

Laatst gewijzigd door Pericles : 12 februari 2010 om 19:58.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 20:00   #84
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Dus voor u is het ok en doodnormaal dat de vriendjes de zakkenroller even komen bevrijden zodat hij straffeloos zijn ding kan doen?
Ja natuurlijk. Die weten tenminste wat solidariteit is. Die moeien zich als één van hen een probleem heeft. Ze komen voor elkaar op.

Indien Vlamen hetzelfde zouden doen, zag ons land er heel anders uit. Maar Vlamen doen het al in hun broek als je er naar kijkt.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 20:05   #85
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

nog nooit bemerkt dat die brave moslims hebben geprotesteerd tegen al het geweld. of heb ik die ene dag gemist?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 20:08   #86
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ja natuurlijk. Die weten tenminste wat solidariteit is. Die moeien zich als één van hen een probleem heeft. Ze komen voor elkaar op.

Indien Vlamen hetzelfde zouden doen, zag ons land er heel anders uit. Maar Vlamen doen het al in hun broek als je er naar kijkt.
ja natuurlijk ge zijt beschaafd of ge zijt het niet. Als ge zo, zonder dat ge er op voorbereid bent, met wilde dieren in aanraking komt...
Oud 12 februari 2010, 20:09   #87
dirupo
Burger

dirupo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is vrij duidelijk dat je de solidariteit van die mannen zelf nooit aan den lijve hebt ondervonden. Ik wel, want ben zelf één van die grijze mannen uit het filmpje. En wij maken dat dagelijks mee. Alleen moeten wij wel verantwoording afleggen moesten we hetzelfde doen. Die andere mannen verdwijnen weer straffeloos in hun ghetto's. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die tenminste iets doen, ook al is het vrij beangstigend. Want het zal maar je moeder zijn die net werd aangerand.
Oud 12 februari 2010, 20:10   #88
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Met alle respect djimi maar ik hoor van die "brave moslims" weinig kritiek op het gedrag van de "stoute moslims".
Met evenveel respect, Pericles:

als ik met de brave moslims praat, hoor ik wel degelijk kritiek op het gedrag van de stouterds.

Ik kan het aantal brave, voorzichtig-conservatieve moslims dat op het VB zou stemmen als die partij niet langer 'dé' islam viseert maar zich beperkt tot "harde aanpak van de criminaliteit, ongeacht wie de crimineel is" ondertussen niet meer op mijn handen èn voeten tellen. Als ik uw handen en voeten er bij mag nemen, kom ik nog niet toe.

Als er zich in Brussel ooit een geloofwaardige Frans-talige tegenhanger van het VB aan de kiezer voorstelt, haalt die partij met de vingers in de neus de kiesdrempel.

Oud 12 februari 2010, 20:12   #89
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met evenveel respect, Pericles:

als ik met de brave moslims praat, hoor ik wel degelijk kritiek op het gedrag van de stouterds.

Ik kan het aantal brave, voorzichtig-conservatieve moslims dat op het VB zou stemmen als die partij niet langer 'dé' islam viseert maar zich beperkt tot "harde aanpak van de criminaliteit, ongeacht wie de crimineel is" ondertussen niet meer op mijn handen èn voeten tellen. Als ik uw handen en voeten er bij mag nemen, kom ik nog niet toe.

Als er zich in Brussel ooit een geloofwaardige Frans-talige tegenhanger van het VB aan de kiezer voorstelt, haalt die partij met de vingers in de neus de kiesdrempel.
Ik geloof daar niet in djimi. Anders was dat gat in de markt volgens mij al lang gevuld.
En als ze dat tegen u zeggen , waarom kunnen ze dat dan niet meer openlijk doen ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 12 februari 2010 om 20:14.
Oud 12 februari 2010, 20:15   #90
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
nog nooit bemerkt dat die brave moslims hebben geprotesteerd tegen al het geweld. of heb ik die ene dag gemist?
Die mensen zijn te braaf om te gaan demonstreren, maar wees gerust: in eigen kring worden de harde woorden niet uit de weg gegaan.

Ik heb al discussies meegemaakt waarbij ik dacht: amai, hier zou Filip De Winter de rol van softie mogen spelen.

Ik kan me alleszins moeilijk voorstellen dat Filip De Winter zou pleiten voor het afhakken van handen. U wel?

Oud 12 februari 2010, 20:17   #91
dirupo
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Leer lezen aub. Het gaat over de multiculturele maatschappij die de VS is. Ik verwijs enkel naar het feit dat de president ervan een zwarte is om te wijzen op die multiculturaliteit aldaar én op het feit dat het daar wel goed (beter) lukt. De prestaties van die president zijn daarin irrelevant.

Beeld je je maar eens een zwarte eerste minister in, in België. Dat lukt niet hoor. Vlaanderen is daar veel te racistisch voor.
Amerikaanse zwarten zijn dan ook echte amerikanen. Men kan ze zelfs al geen imigranten meer noemen. Amerikanen zijn trouwens een mengelmoes van allerlei rassen. Die ooit naar de nieuwe wereld zijn geemigreerd.
Onze nieuwe belgen zullen nooit echte belgen worden, en waarschijnlijk willen ze dat ook niet. Dat heeft niks te maken met racisme.
Hier gaat het om profiteren van een land maar er niet willen in investeren.
Oud 12 februari 2010, 20:18   #92
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mensen zijn te braaf om te gaan demonstreren, maar wees gerust: in eigen kring worden de harde woorden niet uit de weg gegaan.

Ik heb al discussies meegemaakt waarbij ik dacht: amai, hier zou Filip De Winter de rol van softie mogen spelen.

Ik kan me alleszins moeilijk voorstellen dat Filip De Winter zou pleiten voor het afhakken van handen. U wel?
Oei djimi, ze willen de sharia toch niet invoeren he ? Nee , serieus, ofwel hebben ze openlijk kritiek , ofwel is ze volgens mij niet echt gemeend.
Oud 12 februari 2010, 20:21   #93
dirupo
Burger

Standaard

Citaat:

Te braaf om te demonstreren?
Als je maar een scheet laat komen ze al op straat.
Idd de vele rellen in Brussel of Parijs gemist.
En moest Filip zijn zin mogen doen... Hij niet alleen trouwens.
Oud 12 februari 2010, 20:23   #94
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Indien Vlamen dat zouden doen zouden ze eigen volk eerst blokkers genoemd worden en door dhimmies van jouw soort verguisd worden.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 20:24   #95
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof daar niet in djimi. Anders was dat gat in de markt volgens mij al lang gevuld.
En als ze dat tegen u zeggen , waarom kunnen ze dat dan niet meer openlijk doen ?
Ik weet niet of die PP van Modrikamen er in zal slagen dat gat in de markt te vullen. Ik ben wel benieuwd.

Voor de rest: die mensen zijn dus wèrkelijk braaf, hé. Die mensen zijn amper georganiseerd, die komen niet zomaar op straat om te betogen, die schrijven nauwelijks of zelfs helemaal geen lezersbrieven, die nemen amper of helemaal niet deel aan publieke debatten, ...

En ze kijken er ook niet echt naar uit door de stouterds van eigen volk in het vizier te worden genomen.

De meer ondernemende brave moslims proberen hier trouwens zo snel mogelijk weg te geraken. Die gaan liever ergens in een dorp in Vlaanderen of Wallonië wonen, waar ze zo onopvallend mogelijk hun brave-moslim-bestaantje kunnen leiden.

Oud 12 februari 2010, 20:27   #96
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of die PP van Modrikamen er in zal slagen dat gat in de markt te vullen. Ik ben wel benieuwd.

Voor de rest: die mensen zijn dus wèrkelijk braaf, hé. Die mensen zijn amper georganiseerd, die komen niet zomaar op straat om te betogen, die schrijven nauwelijks of zelfs helemaal geen lezersbrieven, die nemen amper of helemaal niet deel aan publieke debatten, ...

En ze kijken er ook niet echt naar uit door de stouterds van eigen volk in het vizier te worden genomen.

De meer ondernemende brave moslims proberen hier trouwens zo snel mogelijk weg te geraken. Die gaan liever ergens in een dorp in Vlaanderen of Wallonië wonen, waar ze zo onopvallend mogelijk hun brave-moslim-bestaantje kunnen leiden.
Tja, maar ze kunnen toch zo dom niet zijn om niet te beseffen dat niet openlijk reageren in hun eigen nadeel werkt.
Oud 12 februari 2010, 20:28   #97
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirupo Bekijk bericht
Te braaf om te demonstreren?
Als je maar een scheet laat komen ze al op straat.
Idd de vele rellen in Brussel of Parijs gemist.
En moest Filip zijn zin mogen doen... Hij niet alleen trouwens.
Diegenen die je in Brussel of Parijs rel ziet schoppen, zijn niet de brave moslims over wie ik het had.

De enige demonstraties waar ik er wèl velen heb zien deelnemen, waren de Witte Mars, de betogingen tegen de aanval op Irak en de betogingen tegen Israël. Alleen op die laatste was ook 'crapuul' van de partij.

Oud 12 februari 2010, 20:30   #98
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, maar ze kunnen toch zo dom niet zijn om niet te beseffen dat niet openlijk reageren in hun eigen nadeel werkt.
Ik probeer hen dat ook te vertellen, maar dan reageren ze doorgaans nogal fatalistisch.

Véél te fatalistisch naar mijn zin, eigenlijk.

Ik hoop daar verandering in te kunnen brengen.

Oud 12 februari 2010, 20:33   #99
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zijn dat dan de gematigden djimi?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 20:35   #100
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirupo Bekijk bericht
Het is vrij duidelijk dat je de solidariteit van die mannen zelf nooit aan den lijve hebt ondervonden.
Dat heb ik al wel. Ik heb ermee gewerkt (als begeleider) ben er door bestolen, we hebben (een beetje) gevochten, ze hebben me al eens beroofd. Ik weet waarover ik het heb en ik ben niet naïef.

Citaat:
Wees blij dat er ook nog mensen zijn die tenminste iets doen, ook al is het vrij beangstigend. Want het zal maar je moeder zijn die net werd aangerand.
Ik antwoordde alleen maar op de vraag of ik dat normaal vind dat ze elkaar helpen. Daarop is mijn antwoord 'ja'. Vind ik het plezant dat ze mensen beroven, aanranden, in groepjes opereren als een meute honden? Neen, natuurlijk niet.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be