![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op Bart Dewever zou ik sowieso niet rekenen. Ik zie LDD het cordon veel eerder doorbreken dan N-VA dat vooral ten koste van alles 'acceptabel' wil blijven voor CD&V als partner. Enkel als ze door de andere drie (SP-A,VLD,CD&V) aan de zijlijn gezet worden zie ik een kleine kans op toenadering. Dus niet zolang Bart 'Fata Morgana' Dewever niet inziet dat hij in een coalitie met de 'klassieken' niks kan bereiken alleszins. Ik vind de zaak Morel een erg spijtige zaak. Ik vind haar een aanwinst van formaat voor het VB en iemand die idd een stuk een andere doelgroep van kiezers aantrekt dan een Dewinter. Dewinter aan de zijlijn schuiven vind ik echter geen optie. Overigens ben ik er helemaal niet van overtuigd dat Dewinter de 'hardliner' is die men er altijd van maakt. Voor zover mij bekend was het Morel die een samenwerking met Jean-Marie Dedecker torpedeerde, en kwam het idee van Dewinter. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 februari 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja Dewinter, veel mensen zijn blij wanneer hij nog eens het woord neemt. Ambiance verzekerd, want Dewinter kan het goed zeggen. Alleen wéét iedereen intussen vooraf wat hij zal zeggen. Hij is stilaan een karikatuur van de Vlaamse politiek geworden.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() dat zou natuurlijk goed meegenomen zijn voor de belgischistjes. hoe meer de rechterzijde versnippert; hoe langer ze hun zetelke kunnen vasthouden, en aan de vetpotjes zitten. denk toch niet dat bartje geen andere postjes heeft gekregen van de cd&v.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Toch wel eigenaardig! Als het over het Vlaams Belang gaat worden alle registers opengetrokken. Als het over de correcte partijen gaat, die tenslotte al decennia verantwoordelijk zijn voor de wantoestanden in dit apenland hoor je bijna niemand...
![]() |
#47 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of zoals geert bourgois het overtijd zo mooi zij. We hebben in belgie het meest liberale immigratiebeleid. Je moet je totaal niet integreren om hier te komen wonen. Ik denk als vld/spa/groen toen democratisch geweest waren dat we vandaag een strenge immigratiewet hadden. Want toen druppelde de waterleiding nog maar, nu hij gesprongen is proberen ze hem te repareren door het water op te dweilen maar niet door de leiding te fixen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze de zaken die een groot gedeelte van de Vlaamse bevolking bezighoud op hun agenda gaan zetten zoals dit gebeurt/gebeurde bij het VB? Zullen ze wel niet doen hé een BDW zou het risico lopen te moeten inboeten aan populariteit, niet meer vooraan op de boekskes met een soort miss, niet uitgenodigd worden in het één of ander programma enz. Nee, een NVA kiest waar voor z'n geld ze hanteren de spreuk van, "veel beloven en weinig geven doet de Vlaamse boerkes in vreugde leven".
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB zit veilig achter een cordon sanitaire. Men kan dat niet nog eens gaan doen voor een andere partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Steeds komt men daar mee af, die versnippering van de rechterzijde, komt goed uit voor de 'linksen'. Nee, één grote rechtse partij achter een schutkring dat! is de levensverzekering en de zegen van links. Laatst gewijzigd door De Prof : 14 februari 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee toch niet hoor.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morel goed????
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morel heeft Dewever een mes in de rug en in de buik gestoken. tussen die twee komt het dus nooit meer goed.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rots is toch al 180° gedraaid, nog even en de rost donderd van de helling af.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn bezig met een goed beleid te voeren voor Vlaanderen. Alleen....... is dit niet intressant voor de boekskes.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Het is moeilijk iemand te overtuigen van iets als zijn broodwinning er van afhangt van niet overtuigd te worden...
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zot zijn doet dat geen pijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het laatste dat ik van jouw ideaal ken is een herstel van het "Heilige roomse Rijk" van Gibraltar tot de Oeral met aan het hoofd een Imperator die dan een senaat benoemd en een regering die een sociaal systeem op basis van een corporatistische solidariteit invoert met als leiddraad "eigen v olk eerst" dwz een indeling van de bewoners volgens hun uiterlijke raciale kenmerken ie. minderwaardige mensen zonder rechten tegenover übermenschen. De weg om tot dit resultaat te komen lijkt me nogal ondoordacht (ik zie Vlaanderen dit gebied niet veroveren- en nog minder deze ideeën postvatten onder het vlaamse kiezersvolk). Maar ik ben altijd geïntresseerd om jouw ideeën in een meer doordacht stadium te onderzoeken.
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik dacht dat ze dat vroeger al deden ...
![]() |