Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2010, 16:31   #14641
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik doel op bewijsmateriaal in de letterlijke zin van het woord , in de rechtszaal .

Is er ooit een proces in een rechtzaal geweest tegen Osama en z'n kapers? Neen. En waarom niet, denk je?
Omdat de FBI (eigen statement) geen bewijs heeft die Osama aan de aanslag linkt.
Jij weet evengoed als ik dat het woord "bewijs" hier werd gebruikt als in bewijs die de publie opinie na 9/11 heeft gekregen van FBI en Amerikaanse overheid.

Citaat:
U verkondigt hieronder zelf ook dat er wijzigingen zijn aangebracht !
.
Zeg vriend, aub he.
Kan jij lezen?
Er zijn wijzigingen aangebracht in de eerste 3 dagen na 9/11.
De "definitieve" lijst is daarna NOOIT meer aangepast.
Ondanks het opduiken van nog "levende kapers" en ondanks het toegeven van Mueller in 2002 dat de lijst met namen niet correct was, heeft de 9/11 Commission die lijst gewoon onveranderd opgenomen in z'n rapport.
U kan zich blijven wentelen in onwetendheid, maar feit blijft dat tot op vandaag geen enkel bewijs is geleverd dat de zogenaamde kapers aan boord zijn gegaan van betreffende vliegtuigen.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 15 februari 2010 om 16:36.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 16:56   #14642
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

[quote=Big Slick;4600006]
Is er ooit een proces in een rechtzaal geweest tegen Osama en z'n kapers? Neen. En waarom niet, denk je? [quote] Tegen Osama niet ,en de kapers zijn dood , maar wel tegen onder andere de werkelijke bedenker van de aanslagen .

Citaat:
Omdat de FBI (eigen statement) geen bewijs heeft die Osama aan de aanslag linkt.
En wat wilt u daar mee zeggen dan ?
Citaat:
Jij weet evengoed als ik dat het woord "bewijs" hier werd gebruikt als in bewijs die de publie opinie na 9/11 heeft gekregen van FBI en Amerikaanse overheid.
Alleen een lijst met namen is geen bewijs op zich , hooguit onderdeel van de bewijsvoering. De personen op de lijst werden kort na 9/11 als hoofverdachten gepresenteerd, dat op zichzelf staand is toch geen bewijsmateriaal?
Dat sommige sufkoppen dat toen zo hebben opgevat is hun probleem.

Citaat:
Zeg vriend, aub he.
Kan jij lezen?
Er zijn wijzigingen aangebracht in de eerste 3 dagen na 9/11.
De "definitieve" lijst is daarna NOOIT meer aangepast.
Weldegelijk , ik heb daarover een link gegeven .
Citaat:
Ondanks het opduiken van nog "levende kapers"
Alles wat die sites u presenteren geloofd u kennelijk zelf dit , ongelofelijk !!
Wie er nog in leven waren zijn de mensen met precies dezelfde naam die niets met de aanslagen van doen hebben . Heel veel Arabieren hebben wel ergens een dubbelganger lopen !!

Citaat:
en ondanks het toegeven van Mueller in 2002 dat de lijst met namen niet correct was, heeft de 9/11 Commission die lijst gewoon onveranderd opgenomen in z'n rapport.
Dan heeft de commissie dat niet goed gedaan. Het gaat er om dat de lijst in ieder geval klopt in de rechtszaal , en dat was pas later.

Citaat:
U kan zich blijven wentelen in onwetendheid, maar feit blijft dat tot op vandaag geen enkel bewijs is geleverd dat de zogenaamde kapers aan boord zijn gegaan van betreffende vliegtuigen.
Osama is niet als schuldige aantoonbaar , tegen de kapers is weldegelijk bewijs , dat u daar niet van op de hoogte bent verbaast mij niets .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 17:14   #14643
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Mij hoeft u niet te vertellen dat Alex Jones de meest idiote onzin heeft verkondigd , dat weet ik al heel lang . De persoon die hij interviewd is echter wel geloofwaardig. Hij verbind steeds geen verdere conclusies aan de zaken die hij heeft meegemaakt en geeft ook aan niet achter bepaalde vergaande conclusies van de truth movement te staan.
wat is dat voor een beest, de thruth movement?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 17:37   #14644
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

START EEN RECHTZAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door illwill : 15 februari 2010 om 17:37.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 17:57   #14645
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Ondanks het opduiken van nog "levende kapers" .
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 20:31   #14646
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat sommige sufkoppen dat toen zo hebben opgevat is hun probleem.

Jij bent daarbij.

Citaat:
Dan heeft de commissie dat niet goed gedaan. Het gaat er om dat de lijst in ieder geval klopt in de rechtszaal , en dat was pas later.
Voeg nu eens de daad bij het woord en bewijs uw onzin.
WELKE namen zijn veranderd op uw lijst in de rechtzaal??????????????

Citaat:
Osama is niet als schuldige aantoonbaar , tegen de kapers is weldegelijk bewijs , dat u daar niet van op de hoogte bent verbaast mij niets .
Oh ja.
Bring it on.
Jezus man , ze hebben niet eens kunnen bewijzen dat ook maar één van die kapers op de vliegtuigen is gestapt!!!!
Indien jij daar anders over denkt, mag je dat bewijs hier altijd eens posten.
Oud 15 februari 2010, 20:35   #14647
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
wat is dat voor een beest, de thruth movement?
De actie groepen met 'truth' in hun naam ,welke aan 9/11 gerelateerd zijn.
Oud 15 februari 2010, 20:47   #14648
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jij bent daarbij.
Niet , dus ze waren slechts 'verdachte'

Voeg nu eens de daad bij het woord en bewijs uw onzin.
WELKE namen zijn veranderd op uw lijst in de rechtzaal??????????????[/quote]

Leg eerst maar eens uit wat dat dan uit zou maken! wat doet dit er toe ?

Citaat:
Oh ja.
Bring it on.
Jezus man , ze hebben niet eens kunnen bewijzen dat ook maar één van die kapers op de vliegtuigen is gestapt!!!!
Indien jij daar anders over denkt, mag je dat bewijs hier altijd eens posten.
Aha , u geloofd dus niet dat het kapers waren die de aanslagen pleegden ?
Zo niet , wie dan wel ?

Er bestaat helemaal geen enjkele twijfel , dat zij het wel degelijk waren.

Heb je het interview van Ales Jones met die militair niet bekeken ?? of de verhalen /interviews met andere 'wistle blowers' bekeken?

Het DNA van gevonden menselijke resten (Pentagon ) matched met het DNA van een aantal kapers ! Dat alleen al is keihard bewijs .
Oud 15 februari 2010, 23:17   #14649
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1: De mededeling van de FBI over de identificatie dmv de securitycamera's ging gepaard met het tonen van Atta en z'n compaan op de luchthaven van Portland.
Nergens...nergens werd erbij vermeld dat die opname NIET kwam van een camera van Boston Airport. Dus een duidelijk bewijs van bewuste misleiding van het publiek.
2: Jaren later is er dan 1 video relase geweest van de luchthaven in Dulles waar zogezegd de kapers waren te zien. Die video draag geen tijd-of uur stamp, dus er is geen enkel bewijs dat die video daadwerkelijk beelden van 11 september toont.
Conclusie. Nooit is enig beeldbewijs getoond dat de kapers die dag aan boord zijn gegaan op de betreffende vliegtuigen.
Dit klinkt alsof het enige denkbare bewijs video opnames moeten zijn, hetgeen natuurlijk onzinnig is .
Oud 16 februari 2010, 03:21   #14650
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Er bestaat helemaal geen enjkele twijfel , dat zij het wel degelijk waren.
Weet je, zulke claims tonen enkel aan hoé weinig je eigenlijk weet over 9/11.
Een vraag tussendoor: Hoe oud ben je?
Ik wil dat enkel weten om te zien of je die dag (en de dagen erna) bewust hebt meegemaakt. Of je je de debatten nog herinnerd over het "onweerlegbaar bewijs" dat de US ging leveren. (en dat er nooit is gekomen)
Op één of andere manier is bin Laden door de US getransformeerd van verdachte naar schuldig, en niemand weet precies hoe dat is gebeurd.
Maar weet je, ik merk bij u toch, in tegenstelling tot bvb parcifal, een zekere welwillendheid om achter de waarheid te komen over 9/11. Bvb dat je al aanhaalde dat A Jones ook wel eens iets "interessants" heeft.
Daarom dat ik nog enige moeite wil doen je enigsinds op andere gedachten te brengen.
Ik herinner me van een tijdje geleden dat je G. Vidal ook wel wist te apprecieren.
Hier is een essay van hem dat dateert van 1 jaar na de aanslag.
Lees het eens, dan krijg je alvast een idee over hoe ver het stond met het "bewijs" van de US.
http://www.ratical.org/ratville/CAH/EnemyWithin.html
En btw, ik had graag vernomen wat jij zoal in general denkt over z'n bevindingen.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 16 februari 2010 om 03:25.
Oud 16 februari 2010, 12:57   #14651
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

ik vind het grappig hoe de meeste 'truthers' geevolueerd zijn...
van nukes in de towers over globalhawks in het pentagon over droneplaines naar dan toch effectief boeings...
enkele proberen nog explosieven erbij te halen (geen fysiek bewijs,geen geluid of lichtflitsen aanwezig)
andere zeiden dat er voorkennis was en dat men het liet gebeuren...
nog anderen lieten uitschijnen dat de kapers niet moslimextremisten waren maar bvb mossad
er word nog over punten en komma's getwist maar het merendeel van de bevolking geloofd gelukkig niet meer de truthersprookjes omdat deze een voor een weerlegd zijn en omdat de massale bewijzen het officiele verhaal ondersteunen!

nog ff over Osama en zijn moslimterroristen ook ik verdacht deze direct na de inslag van de 2de toren zonder dat de media dat voor mij moest doen, maar wel door zijn vorige handelingen voorafgaand aan 9/11
Oud 16 februari 2010, 13:52   #14652
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weet je, zulke claims tonen enkel aan hoé weinig je eigenlijk weet over 9/11.
Een vraag tussendoor: Hoe oud ben je?
Ik wil dat enkel weten om te zien of je die dag (en de dagen erna) bewust hebt meegemaakt. Of je je de debatten nog herinnerd over het "onweerlegbaar bewijs" dat de US ging leveren. (en dat er nooit is gekomen)
Op één of andere manier is bin Laden door de US getransformeerd van verdachte naar schuldig, en niemand weet precies hoe dat is gebeurd.
Maar weet je, ik merk bij u toch, in tegenstelling tot bvb parcifal, een zekere welwillendheid om achter de waarheid te komen over 9/11. Bvb dat je al aanhaalde dat A Jones ook wel eens iets "interessants" heeft.
Daarom dat ik nog enige moeite wil doen je enigsinds op andere gedachten te brengen.
Ik herinner me van een tijdje geleden dat je G. Vidal ook wel wist te apprecieren.
Hier is een essay van hem dat dateert van 1 jaar na de aanslag.
Lees het eens, dan krijg je alvast een idee over hoe ver het stond met het "bewijs" van de US.
http://www.ratical.org/ratville/CAH/EnemyWithin.html
En btw, ik had graag vernomen wat jij zoal in general denkt over z'n bevindingen.
Het punt is dat u Bin Laden los van de Kapers moet zien ! Hij is slechts een prediker/filosoof van een bepaald anti-amerikaans gedachtengoed . voor de VS kwam het goed uit om hem als bron van alle kwaad te bombarderen. De werkelijke planners en uitvoerders(kapers) van 9/11 zijn andere lieden .

Tegen die laatst genoemde is wel degelijk bewijs . The power of nightmares deel 3 (shadows in the cave) analyseerd de rol van Bin Laden en het waarom de Amerikanen hem als hoofdverdachte bombardeerde. Er is geen bewijs van het plannen/bedenken van de aanslagen door B Laden . De Amerikanen hadden juridisch gezien redenen om hem als grote schuldige aan te wijzen. Men heeft inderdaad veel onzin verkocht over hem . Maar nogmaals er is wel bewijs tegen die andere lieden .

De 9/11 Master mind zit nu achter tralies.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 februari 2010 om 13:55.
Oud 16 februari 2010, 14:03   #14653
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bekentenis van de 9/11 mastermind !!

Hij vertelt precies het "waarom" van de aanslagen. Probleem is echter dat zijn verhaal niet door de media word opgepikt omdat het om Israel gaat .

Dit is super belangrijk !!

http://www.youtube.com/watch?v=44wK7...eature=channel
Oud 16 februari 2010, 14:03   #14654
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:

De 9/11 Master mind zit nu achter tralies.
Bewijzen graag
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 15:02   #14655
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

De 31 aanslagen (gepland en/of uitgevoerd) waarbij Khalid Sheikh Mohammed betrokkenheid bekend heeft :

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6452789.stm

Edit : over de waarde van de bekentenis kan je uiteraard discussieren maar je kan niet ontkennen dat ze er is.

Laatst gewijzigd door parcifal : 16 februari 2010 om 15:04.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 16:26   #14656
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

een van de vele vbtjes waar een van de voorvechters van de 'truthmovement' de bal volledig mis slaat
http://www.youtube.com/watch?v=Bf7Z_...769&feature=iv

Laatst gewijzigd door Dixie : 16 februari 2010 om 16:26.
Oud 16 februari 2010, 17:01   #14657
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Bekentenis van de 9/11 mastermind !!

Hij vertelt precies het "waarom" van de aanslagen. Probleem is echter dat zijn verhaal niet door de media word opgepikt omdat het om Israel gaat .

Dit is super belangrijk !!
.........

http://www.youtube.com/watch?v=44wK7...eature=channel
En oud nieuws.
Wat erbij u en vele anderen blijkbaar maar niet ingaat is dat betrokkenheid van één of meerdere moslims toch niet per defenitie betrokkenheid van anderen (niet moslims) uitsluit?
Btw, wat vond je van Vidal's essay?
Oud 16 februari 2010, 17:12   #14658
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
er word nog over punten en komma's getwist maar het merendeel van de bevolking geloofd gelukkig niet meer de truthersprookjes omdat deze een voor een weerlegd zijn en omdat de massale bewijzen het officiele verhaal ondersteunen!
Een beetje blijven steken in de tijd, of gewoon oerdom?
De tijd dat dit argument nog opging is lang voorbij.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_opinion_polls
A poll taken by World Public Opinion, a collaborative project of research centers in various countries managed by the Program on International Policy Attitudes at the University of Maryland, College Park, polled 16,063 people in 17 nations outside of the United States during the summer of 2008. They found that majorities in only 9 of the 17 countries believe Al Qaeda carried out the attacks.
En verder.
46 percent of those surveyed said al Qaeda was responsible.
Misschien is in UW wiskunde 46% gelijk aan "het merendeel".

Citaat:
nog ff over Osama en zijn moslimterroristen ook ik verdacht deze direct na de inslag van de 2de toren zonder dat de media dat voor mij moest doen, maar wel door zijn vorige handelingen voorafgaand aan 9/11
Wat zijt ge toch ne slimme, hé.
Tuurlijk geloofde de grote meerderheid dit.
Tegen de avond van 9/11 hadden ze immers via de mainstreampropaganda al een duizendtal keer gehoord dat bin Laden verantwoordelijk was.
Oud 16 februari 2010, 17:25   #14659
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje blijven steken in de tijd, of gewoon oerdom?
De tijd dat dit argument nog opging is lang voorbij.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_opinion_polls
A poll taken by World Public Opinion, a collaborative project of research centers in various countries managed by the Program on International Policy Attitudes at the University of Maryland, College Park, polled 16,063 people in 17 nations outside of the United States during the summer of 2008. They found that majorities in only 9 of the 17 countries believe Al Qaeda carried out the attacks.
En verder.
46 percent of those surveyed said al Qaeda was responsible.
Misschien is in UW wiskunde 46% gelijk aan "het merendeel".
eerst uiteraard het beginnen schelden WHAT'S NEW en dan met een poll afkomen 17 landen buiten de VS tja hoeveel van deze landen waren islamitisch

Citaat:
Wat zijt ge toch ne slimme, hé.
Tuurlijk geloofde de grote meerderheid dit.
Tegen de avond van 9/11 hadden ze immers via de mainstreampropaganda al een duizendtal keer gehoord dat bin Laden verantwoordelijk was.
en was hij het dan niet dan??!!!!!
Oud 16 februari 2010, 17:31   #14660
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
eerst uiteraard het beginnen schelden WHAT'S NEW en dan met een poll afkomen 17 landen buiten de VS tja hoeveel van deze landen waren islamitisch
In de link staat het antwoord.
En er staan trouwens genoeg polls in die in de VS zijn gehouden.
So, what's your point? Telt de mening van mensen buiten de VS niet mee?
Bottom line: Je hebt een idiote uitspraak gedaan en weet nu niet goed hoe daarmee om te gaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be