![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1881 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, als dit jouw bron is voor wetenschappelijke informatie, dan begin ik jouw posts zo stilaan te begrijpen. Aanzetten tot haat is overigens strafbaar, wist je dat? Laatst gewijzigd door fonne : 1 februari 2010 om 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#1882 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1883 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je begrijpt trouwens de foto verkeerd. Ik wilde gewoon even aantonen hoe rationeel creationisten zijn als het op wetenschap aankomt.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 1 februari 2010 om 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#1884 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zoals ik al stelde kunnen beiden perfect naast elkaar bestaan. Vele wetenschappers zijn gelovigen en hebben er geen enkel probleem mee. Het zijn enkel de fundamentalisten die de theorie als een bedreiging zien die krampachtig de theorie proberen te weerleggen met nogal zwakke argumenten. Vandaar dat ik de DNA-grap van RodeLantaarn, hoewel grof toch relevant vind.
|
|
|
|
#1885 | |
|
|
Citaat:
http://img.chan4chan.com/img/2009-06...5525288690.jpg Bedankt voor de link, fonne.
|
|
|
|
#1886 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ongeveer alle zever die je al gepost hebt staat daar wel ergens op. Mij maak je dus niet wijs dat dat niet jouw bron is.
|
|
|
|
|
|
#1887 | |
|
Minister
|
Citaat:
En mijn excuses, het grove woord was niet bedoeld om grof te zijn. Ik wilde gewoon wijzen op wat in het kader staat. Negeer de *********. Dat was trouwens ook niet tegen jou bedoeld, fonne.
|
|
|
|
#1888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1889 |
|
|
Ik weet niet welke gevolgen humor bij jou hebben, maar ik moet er van lachen.
|
|
|
#1890 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#1891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1892 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb het al gehad, en geef mijn portie graag door. Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 februari 2010 om 13:38. |
|
|
|
|
|
|
#1893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1894 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gewoon geloven, niet te hard nadenken, niets in vraag stellen, het leven de rug toekeren en de dood verheerlijken. |
|
|
|
|
|
|
#1895 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel blahblah over dateringsmethodes, natuurlijk met bepaalde semi wetenschappelijke onderbouwing. Kortom, wetenschap "toepassen" als het u uitkomt en verwerpen als het niet is. |
|
|
|
|
|
|
#1896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarvoor moet ge wel bereid zijn over de dingen ook wel eens kritisch na te denken. En da's natuurlijk heel andere koek dan willekeurig wat schimpproza of cartoons copieren van een of andere atheistische haatsite. |
|
|
|
|
|
|
#1897 |
|
Lokaal Raadslid
|
Als je de hemel wilt vinden zorg dan dat je de goede dingen uit de bijbel toepast.
Dan wordt de aarde de hemel (of een hemel op aarde) Is trouwens de enigste hemel die je ooit zal zien. |
|
|
|
|
|
#1898 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Darwinisme heeft niets te maken met de wetenschap maar met een compulsieve behoefte om zich te bevredigen door middel van het sussen van het geweten. Do what zou wilt should be the whole of the law zie ene goddeloze |
|
|
|
|
|
|
#1899 | |||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De aarde heeft een houdbaarheidsdatum... de hemel niet . Laatst gewijzigd door Bertie : 7 februari 2010 om 14:55. |
|||
|
|
|
|
|
#1900 | |
|
|
Bon, zijn hier eigenlijk concrete argumenten gegeven die de evolutietheorie ontkrachten?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|