Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2010, 00:00   #141
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
(Tenzij je een politieagent bent.)
ook niet met kalashnikov
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 00:19   #142
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
in het donker of met tegenlicht zie je dat niet altijd hé...
Zeg gewoon dat je het ok vind dat de politie mensen in de rug schiet, ipv dat je rond de pot moet draaien. "Is het de verkeerde, dan is het maar collateral damage", zie ik je al denken.
Het soort "excuses" die je inroept wijzen duidelijk in die richting ; beetje zielig eigenlijk dat je met zulke drogredenen dat soort voorkeur moet maskeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 februari 2010 om 00:19.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 00:36   #143
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Voor de correctionele rechtbank van Dendermonde is dinsdag de Aalsterse politieman Luc Carlier (48) veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel en 550 euro boete. Tijdens een interventie in de nacht van 17 juni 2006 schoot hij in Aalst een Turkse man in de rug. Die overleed aan zijn verwondingen.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rkse-man.dhtml
En indien ik me niet vergis heeft Carlier opschorting van straf gekregen.

Wat is de kostprijs in België voor een mensenleven?

Ardiclar Ceylan was moslim.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...an-straf.dhtml

Alcoholtest
Luc Carlier en zijn collega hadden de Turk Ardiclar Ceylan onderschept voor dronken sturen. Toen ze de man naar het politiebureau brachten voor een alcoholtest, sprong hij uit het politievoertuig en vluchtte hij weg. Carlier zette de achtervolging in en greep naar zijn wapen. Door een verkeerde manipulatie van het pistool zou er een schot zijn afgegaan.

Geen kwade wil
Carlier zei op het proces dat hij niet genoeg schietlessen had gevolgd om goed met het wapen om te kunnen gaan, waardoor het schot gelost werd. Ook het parket schaarde zich achter die stelling.

"Er is grondig onderzoek naar gevoerd en daaruit blijkt duidelijk dat het om een ongeluk gaat en dat er geen kwaadwilligheid in het spel is."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 15 februari 2010, 00:38   #144
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeg gewoon dat je het ok vind dat de politie mensen in de rug schiet, ipv dat je rond de pot moet draaien. "Is het de verkeerde, dan is het maar collateral damage", zie ik je al denken.
Het soort "excuses" die je inroept wijzen duidelijk in die richting ; beetje zielig eigenlijk dat je met zulke drogredenen dat soort voorkeur moet maskeren.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...an-straf.dhtml

het ging volgens het onderzoek om een ongeval bij het manipuleren van het dienstwapen en niet om iemand opzettelijk in de rug te schieten.
Oud 15 februari 2010, 00:43   #145
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ook niet met kalashnikov
En dan moet je weten dat die kerel oorspronkelijk 30 jaar had gekregen.
20 jaar voor die moord en nog eens 10 jaar voor zijn voorgaande criminele activiteiten. Maar die extra 10 jaar werden samen gedrukt tot 20 jaar.
Maw, die kerel heeft dus tweemaal strafvermindering gekregen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 februari 2010 om 00:44.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 09:37   #146
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de éne zaak is de misdadiger een "allochtoon", in de andere is het slachtoffer een "allochtoon".

Belangrijk verschil..voor sommigen hier.
Mag ik u er op wijzen dat het alweer U is, die het over de allochtonenboeg wenst te gooien. DAT is walgelijk mijn best. Ik wens gewoon het verschil tussen beide zaken aan te duiden.

In geval 1 schieten criminelen een agent dood. In geval 2 schiet een agent een crimineel op de vlucht dood. DAT, is het verschil en dat er allochtonen in beide zaken betrokken zijn, zal me eerlijk gezegd worst wezen.

Het begint me serieus mijn K****n uit te hangen dat jij het nodig vindt om elke discussie te degraderen tot allochtonen vs autochtonen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 11:02   #147
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Mensenleven is weer niets waar bij de spoorweg...

we geven 3miljoen euro via gezondheidszorg om levens te redden, maar laten de treinen botsen en 20mensen of 60miljoen euro weggooien...

er vallen 800doden op de weg, en dus onze weginfrastructuur verbeteren (zonder flitspalen te rekenen) mag volgens mij 2.4miljard euro kosten... Zelfs dat doen we niet volgens mij, want meestel gebruiken we die budgetten om putjes te vullen, lichtjes te vervangen, en riolen te vervangen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 14:53   #148
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Mohamed Hammani pleegt in 2005 een moord op agent Marc Munten , kreeg 20 jaar maar mag in 2010 al buiten met een enkelband. Moorden is in dit land een banaliteit geworden .
In Brussel noemen ze dat een fait divers...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 14:58   #149
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard prijs

Citaat:
Wat is de kostprijs in België voor een mensenleven?
.
Afgezien v.h. feit dat een mensenleven onbetaalbaar is, meldde onlangs op dit forum iemand dat het in Belgie gemiddeld 100.000 € is. Waarschijnlijk komt dat v.e. verzekeringsmaatschappij.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 23:07   #150
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Afgezien v.h. feit dat een mensenleven onbetaalbaar is, meldde onlangs op dit forum iemand dat het in Belgie gemiddeld 100.000 € is. Waarschijnlijk komt dat v.e. verzekeringsmaatschappij.
die betalen toch nooit tenzij na een ellenlange procedure ! zeker geen 100.000 euro !
Oud 16 februari 2010, 23:09   #151
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In Brussel noemen ze dat een fait divers...
toch als de criminaliteit uit die hoek komt...

geen kwaad woord over hun electoraat hé
Oud 16 februari 2010, 23:10   #152
iiderVL
Partijlid

iiderVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die betalen toch nooit tenzij na een ellenlange procedure ! zeker geen 100.000 euro !
Inderdaad. Zolang je geld opbrengt ben je goed. Eens je pensioen bereikt zouden ze liever hebben dat je meteen doodvalt.
Oud 16 februari 2010, 23:12   #153
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mag ik u er op wijzen dat het alweer U is, die het over de allochtonenboeg wenst te gooien. DAT is walgelijk mijn best. Ik wens gewoon het verschil tussen beide zaken aan te duiden.

In geval 1 schieten criminelen een agent dood. In geval 2 schiet een agent een crimineel op de vlucht dood. DAT, is het verschil en dat er allochtonen in beide zaken betrokken zijn, zal me eerlijk gezegd worst wezen.

Het begint me serieus mijn K****n uit te hangen dat jij het nodig vindt om elke discussie te degraderen tot allochtonen vs autochtonen.
zoals bij het CGKR... waarvoor "sale putaine de flamin" of "sale belge" nooit racistisch kan zijn.
Oud 17 februari 2010, 18:08   #154
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
wat een hoopje zever is dit hier.
van zodra je een crimineel feit begaat zou er een wet moeten zijn dat vanaf dat moment jou mensenrechten komen te vervallen.
of diene nu schoot uit een overlevingsinstinct of gewoon voor de fun maakt niets uit.
de doodstraf leek me in dit geval gepast want deze kerel zal binnen de korste keren weer slachtoffers maken daar hoef je niet geleerd voor te zijn.
Wat een hoopje zever is dit hier.
Nultolerantie tot het om één van uw naasten zou gaan zeker?
Hypocriet. Elk mensenleven is evenwaardig, crimineel of niet.
Wat gebeurt er dan met mij als ik drugs steel van iemand, moet ik 2 keer vermoord worden omdat het om een dubbel misdrijf gaat?
Ga in Amerika wonen, daar kunt ge achter uw veilige muur van flikken die geen excuus nodig hebben om u neer te knallen (tiens?) gaan staan als de mensen stoute dingen doen.
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 18:43   #155
iiderVL
Partijlid

iiderVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Wat een hoopje zever is dit ...
...
?
Oud 18 februari 2010, 10:36   #156
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht

In de rug schieten. De islamiet moest het maar weten. Dat doe je niet doorrijden. Het schot ging per ongeluk af. Groot verschil met die gangster die een agent afknalt met een oorlogswapen. Als je dat verschil niet inziet.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 10:37   #157
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Wat een hoopje zever is dit hier.
Nultolerantie tot het om één van uw naasten zou gaan zeker?
Wat gebeurt er dan met mij als ik drugs steel van iemand, moet ik 2 keer vermoord worden omdat het om een dubbel misdrijf gaat?
Ga in Amerika wonen, daar kunt ge achter uw veilige muur van flikken die geen excuus nodig hebben om u neer te knallen (tiens?) gaan staan als de mensen stoute dingen doen.
Wat een hoop gezever. Een misdadiger die zich niet aan de wetten houdt. Tegenover een agent die koud wordt afgeknalt. Dat is een wereld van verschil.

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 18 februari 2010 om 10:38.
Oud 18 februari 2010, 10:40   #158
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
moslim mohammed hammani is vrij met enkelband!!!!!!!!!!!
Mocht ik de familie zijn, dan zou ik de jacht openen op die moslim en doden.
Maar dan schrijven HIER DE MORAALRIDDERS dat ik even erg ben dan onzen HAMMANI ......DUS.........wij moeten het tolereren, en vergeven, we mogen die meneer HAMMANI zelfs niet achterna roepen,we moeten beleefd, en netjes blijven.........TOT ......Meneer HAMMANI terug ééne (of zefls meer) zijn hersens tegen de muur schiet..........!!!!!!!!!
LEVE BELGENLAND HALELUJA !!!!!!!!!
Ik denk dat ik ook die overweging zou maken als ik zijn kind zou zijn. Die moslim geraakt er mee weg. Hij kan binnenkort de volgende agent afknallen. Geen medelijden als ons systeem ze niet straft dan mogen de familieleden het doen. Trouwens volgens een of andere islamwet mag dat ook echt.
Oud 18 februari 2010, 10:41   #159
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad, straks zal "racisme" nog strenger bestraft worden dan moord.
Alleen als moslim kan je dat verkrijgen. Dagelijks autochtone die verrot worden gescholden die moeten geen rechtvaardigheid verwachten.
Oud 18 februari 2010, 10:42   #160
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Schiet maar op de flikken”

12.02.2010 10.36u - “Wij hebben de eer en het genoegen (!) u mee te delen dat het Mohammed Hamani vanaf nu is toegestaan om zijn straf onder elektronisch toezicht uit te zitten.” Die kurkdroge mededeling van Justitie kreeg Jeanine Vanwymelbeke zopas in de bus. Het bericht sloeg in als een bom. Haar man, rijkswachter Marc Munten, werd in 2001 door Hamani neergekogeld. Hamani had een goed gevuld palmares van gewelddadige car- en homejackings en werd in 2005 voor de moord op de rijkswachter veroordeeld tot twintig jaar cel. Amper vijf jaar later staat hij alweer op straat.

“Ik ben verbijsterd en gechoqueerd, gedegouteerd zelfs”, reageert de zwaar aangeslagen weduwe. “Elke avond nog, als ik probeer de slaap te vatten, is het laatste beeld op mijn netvlies dat van mijn man in Gasthuisberg. Ik verzeker u, iemand die een kogel van een kalasjnikov (!) door het hoofd kreeg, dat is geen mooi gezicht…” De vrouw schreeuwt haar verontwaardiging uit: “Ik ben gebroken. Met heel mijn lijf heb ik gestreden opdat Hamani zijn straf zou uitzitten. Voor Marc, voor alle agenten die brutaal gedood worden. Justitie steekt ons een mes in de rug.”

We zijn in dit land al een en ander gewoon van Justitie, maar dit tart werkelijk alle verbeelding. Hallo mijnheer de minister? Wij dachten dat elektronisch toezicht alleen van toepassing was bij kleinere misdrijven, maar nu kan het blijkbaar ook al na de moord op een agent of rijkswachter? Te gek voor woorden.

Deze week verklaarden de ministers Stefaan De Clerck (CD&V) en Annemie Turtelboom (Open VLD) nog stoer dat geweld tegen de politie voortaan strenger bestraft zou worden. En dan lees je dit. Wie gelooft die mensen nog? De weduwe van de vermoorde rijkswachter in elk geval niet meer: “Dit is een kaakslag voor alle agenten en hun families. Met dit signaal zegt Justitie “schiet maar op de flikken.” Ze zijn niet meer waard dan een paar jaar in een gevangenis. Ik ben zo boos op die ministers met hun loze beloftes en hun holle vergaderingen over nultolerantie. Dit is toch onbegrijpelijk.” Inderdaad. Only in Belgium…
http://www.vlaamsbelang.org/0/6926/

Schandalig rot vlaanderen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be