![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg dat ik mij niet baseer op wetteksten, ik baseer me op wat er is gebeurt. En ik vind het te laat van deze persoon om te zeggen dat het per ongeluk was om de redenen die ik al eerder opgegeven heb. Meer niet. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen waar, wanneer en hoeveel smiley's ik hier zet? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En de reden dat u die smileys hier overvloedig gebruikt, is net de reden dat ik u zeg dat u ze beter niet gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 18 februari 2010 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier heb je er een paar in reserve
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk vind dat er niet meer kan gesproken worden van "per ongeluk". Ik zeg niet dat jij er akkoord mee moet gaan, ik zeg niet dat iedereen hier akkoord mee moet gaan, ik zeg niet dat ik wettelijk gezien ofzo gelijk heb, nee, IK VIND DAT!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat jij hier dus zegt is complete onzin.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, wie ben jij om te bepalen waar, wanneer en hoeveel smiley's ik hier zet? Als je daar een zinnig antwoord op hebt zal ik stoppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als iets lachwekkend is.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met zo'n bochtenwerk had u racepiloot moeten worden. PS: laat die smileys in uw toetsenbord zitten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog nen dwalm die het "per ongeluk" truukje probeert.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20100219_080
Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.facebook.com/topic.php?ui...394&topic=9069 Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 februari 2010 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klopt ook langs geen kanten, als hij dan toch niet genoeg lessen zou volgen...dan is het wel een natuurtalent...t'is niet dat hij gemist heeft dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door 1 geval veralgemenizeren? Ok dan, alle Turken zijn criminelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Flikken mogen dus blijkbaar ongestraft onschuldige mensen in de rug doodschieten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jean_Charles_de_Menezes Allemaal "ongelukjes" waar ze geen straf voor krijgen. Men zou kunnen beginnen met iedereen hetzelfde te berechten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 februari 2010 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar verdedig ik dat? Ik zeg dat jij veralgemeend.
En als jij dat ok vind...mij goed, dan zijn alle allochtonen criminelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2 gevallen, dus als 2 allochtonen in 2 gevallen over heel de wereld, een moord plegen zijn alle allochtonen moordenaars?
Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2010 om 15:53. |
||
![]() |
![]() |