Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2010, 17:12   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Politics.be is meer dan slechts dit forum : talrijke vrijwilligers schrijven recensies van ongeveer alle politiek getinte boekskes die er in het nederlands taalgebied uitgegeven worden, redelijk vermaarde cartoonisten zenden speciaal voor deze site getekende cartoons in om maar een paar dingetjes te noemen. Er zijn dus alleszins meer "vrijwilligers" betrokken bij de site dan de administrators en universele moderatoren.

Aangezien het duidelijke succdes van deze formule kan ik me voorstellen dat er reeds talrijke pogingen ondernomen zijn om het zaakje over te nemen. Alle lof voor de administratoren dat deze die pogingen hebben kunnen weerstaan en politics.be onafhankelijk hebben kunnen houden .. dat er wat reclame op de site en op het forum staat is daar een nevenverschijnsel van (servers draaien niet gratis).

Ik wee't dat de "linkse" forumgangsters het hier voor een extreem rechts clubje houden
& dat idem dito onze eigenvolkers ultrarechtsen en conservatieven de linkse rakkers met lede ogen aanzien en er lange "negeerlijsten" worden aangelegd. Dat maakt het forum tot wat het is : een spiegel van een goegemeente die democratie meet aan de
mate waarin de eigen mening in de maatschappij verwerkelijkt wordt.

Aanzie het forum als een wonderlijke eerlijke poging om een zo representatief mogelijk maatschappelijk debat gaande te houden. In wezen is het forum een oimogelijhkheid:
politiek geïntresseerden die niet dezelfde mening delen blijven normaal niet in gesprek met elkaar. Hier gebeurt dit echter dagelijks !

Met dank aan : de NMB, Staatsveiligheid, MI5, MI6, De Mossad, Europol, Interpol, Al Quaida, de FSB, de Bilderbrertgroep, Scientology, De koninklijke families van Saoedi Arabië, Marokko en de diverse Sjeiks van de Arabische Emiraten, Hamas, de PLO, Blud und Bodem, the Ayrian society, de Ku KLux Clan en.. de NWO (met hoofdkwartier in Belgrado.. de andere NWO is een afscheuring..)
Roger,

Prima tekst. Je zou politicus kunnen zijn. En perfect de echte problemen in de vergeethoek kunnen gooien. Zeg maar: de bevolking zand in de ogen strooien.

Doet echter niets af van de essentie.

Waarom zou iemand moeten luisteren naar de bemoeienissen van wie zich na minder dan één jaar bezighoud met de financiering van een publiek forum gebaseerd op vrijwilligerswerk ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 17:30   #22
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Welkom aan de rechtse kan dan, Fille !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 18:01   #23
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Roger,

Prima tekst. Je zou politicus kunnen zijn. En perfect de echte problemen in de vergeethoek kunnen gooien. Zeg maar: de bevolking zand in de ogen strooien.

Doet echter niets af van de essentie.

Waarom zou iemand moeten luisteren naar de bemoeienissen van wie zich na minder dan één jaar bezighoud met de financiering van een publiek forum gebaseerd op vrijwilligerswerk ?
Over wie heb je het eigenlijk ? Onder vrijwilligerswerk versta ik gewoon onbezoldigd werk. Als je glooft dat er onnoemelijke duistere krachten de publieke opinie beïnvloeden via politics.be en er bovendien een hoop centen aan overhouden is dat je goed recht - misschien kan je zelf een dergelijke lukratieve zaak opzetten (seniorenforum ?).

Zand ? Misschien is het eenvoudig niet meer dan wat het is.... ik zie geen zand...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 18:03   #24
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Niemand doet aan vrijwilligerswerk inzake politiek. Er is een agenda te vullen. Tot anders bewezen, zit de mossad hier achter.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 20:01   #25
LVB
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Bij kranten, uitgevers, televisie en radio stations valt dit allemaal eenvoudig te lezen of na te trekken, maar bij het internet is het allemaal in grote nevels gehuld.
Ik betwist sterk dat dergelijke informatie beschikbaar is voor de mainstream media. De meeste uitgeversbedrijven baten verschillende media uit, het is onmogelijk om uit de jaarrekening op te maken hoeveel opbrengsten en kosten er aan elk afzonderlijk kanaal toegewezen worden.

Ik ben niet betrokken bij politics.be, maar het lijkt mij wel duidelijk dat dit een onbaatzuchtig vrijwilligersinitiatief is dat de grote verdienste heeft om de gewone burger een stem te geven. Dit terwijl de mainstream media in een luchtbel leven, het contact met de maatschappij verloren zijn, en steeds weer hetzelfde kringetje van politici en BV's aan het woord laten. Ik zou zeggen: doe zo verder!
LVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 12:35   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De centrale vraag, namelijk over de financiering is nog niet verifieerbaar beantwoord. Waarom niet?

Citaat:
Citaat:
Jelsoft Enterprises
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Jelsoft Enterprises is het bedrijf achter het commerciële internetforumsysteem vBulletin. Het bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk werd in 2000 gesticht door James Limm en John Percival. De naam Jelsoft is afgeleid van de initialen van James E. Limm en software.
Op 4 juli 2007 werd Jelsoft overgenomen door de internetuitgeverij Internet Brands.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jelsoft_Enterprises

Citaat:
About Us
vBulletin™ is the world leader in forum and community publishing software. Customers have created vibrant communities for over 10 years on vBulletin's stable and mature platform. Developed with security, powerful administration features and speed in mind, it serves over 40,000 online communities. We provide world-renowned technical support, with the average support ticket answered within 3 hours, at any time of the day or night, 7 days a week. To learn more about our products, please visit the features page.

Our team is all over the world. Our headquarters are located in Southern California. vBulletin Solutions, Inc is a company registered in California, US and a division of Internet Brands.
http://www.vbulletin.com/about.php
Citaat:
Veel bannelingen in deze draad!
Bestaat de site B a n l a n d er nog? Waarschijnlijk niet. Ik hoopte via die site meer informatie te krijgen over Politics.be. Wikipedia artikel over politics.be is vaag over de concrete zakelijke aspecten.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=72581

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 20 februari 2010 om 12:59.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 13:04   #27
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Van deze informatie valt niets te herleiden.
Waarom de behoefte om deze zaken te verbergen?

http://www.politics.be/

Tot mijn schrik eindigen de meeste service pagina's als interviews, opinies, mandaten?, ergens in 2004 of 2005. Alleen de nieuwsberichten en recensies zijn actueel. Er heeft zich dus ergens in 2004/2005 een soort apocalyptische ramp op de burelen voorgedaan. Kunnen de veteranen ons daarover informeren?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 20 februari 2010 om 13:17.
Oud 21 februari 2010, 19:04   #28
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Leuk dat je even de historiek van vbulletin opnoemt..
..een softwarepakket dat iedereen mits een kleine bijdrage kan implementeren..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 01:58   #29
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe wordt deze site en dit forum gefinancierd?
Voor het openen van een draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" betaal je 30 eurocent. Het lijkt een klein bedrag, maar sommigen hebben bijna hun hele hebben en houden opgesoupeerd door nieuwe draden te openen in dit subforum.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 02:04   #30
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Voor het openen van een draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" betaal je 30 eurocent. Het lijkt een klein bedrag, maar sommigen hebben bijna hun hele hebben en houden opgesoupeerd door nieuwe draden te openen in dit subforum.
Het heropenen van draden die al jaren inactief zijn kost naar het schijnt zelfs 50 eurocent.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 02:07   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Naar 't schijnt hebben alle mods en admins zwarte voorouders. Maar sssssst...
En ze werken voor de Mossad.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 11:44   #32

Karma's schermafbeelding

Standaard

Voor ene keer moet ik de bemerkingen van Egmond Codfried bijtreden. Eigenlijk zijn we hier allemaal aan het posten en onze meningen aan het doorgeven zonder werkelijk te weten wie dit organiseert (en waarom).
Wie zit er werkelijk achter politics?
Vergeet niet dat ieder van ons gemakkellijk op te sporen is via ons IP-adres (om er een beetje conspiracy aan toe te voegen).
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 11:54   #33
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Voor ene keer moet ik de bemerkingen van Egmond Codfried bijtreden. Eigenlijk zijn we hier allemaal aan het posten en onze meningen aan het doorgeven zonder werkelijk te weten wie dit organiseert (en waarom).
Vergeet niet dat ieder van ons gemakkellijk op te sporen is via ons IP-adres (om er een beetje conspiracy aan toe te voegen).
Dank je wel!

Wellicht is politics.be iets dat begon als een privé initiatief welke vervolgens werd gecoöpteerd door de regering als een kanaal om de politieke opinie te beïnvloeden. In dat kader maak ik mij zorgen om de extreme racistische tendensen van dit forum. Er is duidelijk ook sprake van een soort taakverdeling tussen de Stillen die zich hier als gewone burgers voordoen. In Nederland valt mij op dat de haatzaaierij tegen ‘allochtonen’ vanuit de staatsmedia volgt. Reden waarom ik ook geloof dat er sprake is van Staatsracisme. Over het algemeen verwonder ik mij over de naïviteit van Nederlanders, het zijn in meerderheid echte lijfeigenen gebleven die niet voor zichzelf kunnen denken. Duizenden zijn voor duizenden euro’s bestolen door de DSB/VVD Bank, maar wij praten over burqa’s als een reel probleem. Een pastoor in Nederland weigert hosties aan de hele gemeente te geven uit vrees voor een praktiserende homo in de kerk! Maar wij praten over allochtonen als homohaters die homo’s zouden beletten hand in hand te lopen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 februari 2010 om 11:56.
Oud 22 februari 2010, 12:31   #34

Karma's schermafbeelding

Standaard

Dit is inderdaad een zeer zorgvuldig bijgehouden site waarvan het forum eigenlijk maar een klein onderdeel is. Als dit allemaal vrijwilligerswerk is ... petje af.

Laatst gewijzigd door Karma : 22 februari 2010 om 12:32.
Oud 22 februari 2010, 12:34   #35
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit ruikt sterk naar vrije meningsuiting...

De aan een IP-adres gekoppelde persoonsgegevens kunnen enkel gesommeerd worden door gerechtelijke instanties bij de diverse providers..anders kan u best uw internetverbinding opzeggen omdat iedere websiteeigenaar uw IP kan loggen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 13:01   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is inderdaad een zeer zorgvuldig bijgehouden site waarvan het forum eigenlijk maar een klein onderdeel is. Als dit allemaal vrijwilligerswerk is ... petje af.

Wel, ik stelde juist vast dat sommige onderdelen al sinds 2004/5 niet meer functioneren, wat wijst op een soort catastrofe, zoals die van Pompei en Herculanum! De Home pagina dekt de lading al zes jaar niet meer. Dat doet vreemd aan.
Oud 22 februari 2010, 13:28   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Als jullie nog steeds niet door hebben in wiens handen dit forum is, zijn jullie me toch maar een stelletje amateurs.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 13:35   #38

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Als jullie nog steeds niet door hebben in wiens handen dit forum is, zijn jullie me toch maar een stelletje amateurs.
Tja .. ook amateurs zijn mensen hé. 'k Moet eerlijk zeggen dat ik het me eigenlijk nooit eerder afgevraagd had.
Oud 22 februari 2010, 13:38   #39

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik stelde juist vast dat sommige onderdelen al sinds 2004/5 niet meer functioneren, wat wijst op een soort catastrofe, zoals die van Pompei en Herculanum! De Home pagina dekt de lading al zes jaar niet meer. Dat doet vreemd aan.
Ja ... en andere zijn dan weer gestopt ergens in 2007
Oud 22 februari 2010, 13:42   #40
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja .. ook amateurs zijn mensen hé. 'k Moet eerlijk zeggen dat ik het me eigenlijk nooit eerder afgevraagd had.
Doe geen moeite, jullie zijn ziende blind.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be