![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima tekst. Je zou politicus kunnen zijn. En perfect de echte problemen in de vergeethoek kunnen gooien. Zeg maar: de bevolking zand in de ogen strooien. Doet echter niets af van de essentie. Waarom zou iemand moeten luisteren naar de bemoeienissen van wie zich na minder dan één jaar bezighoud met de financiering van een publiek forum gebaseerd op vrijwilligerswerk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Welkom aan de rechtse kan dan, Fille ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zand ? Misschien is het eenvoudig niet meer dan wat het is.... ik zie geen zand...
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Niemand doet aan vrijwilligerswerk inzake politiek. Er is een agenda te vullen. Tot anders bewezen, zit de mossad hier achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet betrokken bij politics.be, maar het lijkt mij wel duidelijk dat dit een onbaatzuchtig vrijwilligersinitiatief is dat de grote verdienste heeft om de gewone burger een stem te geven. Dit terwijl de mainstream media in een luchtbel leven, het contact met de maatschappij verloren zijn, en steeds weer hetzelfde kringetje van politici en BV's aan het woord laten. Ik zou zeggen: doe zo verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Banneling
|
![]() De centrale vraag, namelijk over de financiering is nog niet verifieerbaar beantwoord. Waarom niet?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 20 februari 2010 om 12:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom de behoefte om deze zaken te verbergen? http://www.politics.be/ Tot mijn schrik eindigen de meeste service pagina's als interviews, opinies, mandaten?, ergens in 2004 of 2005. Alleen de nieuwsberichten en recensies zijn actueel. Er heeft zich dus ergens in 2004/2005 een soort apocalyptische ramp op de burelen voorgedaan. Kunnen de veteranen ons daarover informeren? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 20 februari 2010 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Leuk dat je even de historiek van vbulletin opnoemt..
..een softwarepakket dat iedereen mits een kleine bijdrage kan implementeren.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het openen van een draad in het subforum "Suggesties & Mededelingen" betaal je 30 eurocent. Het lijkt een klein bedrag, maar sommigen hebben bijna hun hele hebben en houden opgesoupeerd door nieuwe draden te openen in dit subforum.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het heropenen van draden die al jaren inactief zijn kost naar het schijnt zelfs 50 eurocent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor ene keer moet ik de bemerkingen van Egmond Codfried bijtreden. Eigenlijk zijn we hier allemaal aan het posten en onze meningen aan het doorgeven zonder werkelijk te weten wie dit organiseert (en waarom).
Wie zit er werkelijk achter politics? Vergeet niet dat ieder van ons gemakkellijk op te sporen is via ons IP-adres (om er een beetje conspiracy aan toe te voegen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht is politics.be iets dat begon als een privé initiatief welke vervolgens werd gecoöpteerd door de regering als een kanaal om de politieke opinie te beïnvloeden. In dat kader maak ik mij zorgen om de extreme racistische tendensen van dit forum. Er is duidelijk ook sprake van een soort taakverdeling tussen de Stillen die zich hier als gewone burgers voordoen. In Nederland valt mij op dat de haatzaaierij tegen ‘allochtonen’ vanuit de staatsmedia volgt. Reden waarom ik ook geloof dat er sprake is van Staatsracisme. Over het algemeen verwonder ik mij over de naïviteit van Nederlanders, het zijn in meerderheid echte lijfeigenen gebleven die niet voor zichzelf kunnen denken. Duizenden zijn voor duizenden euro’s bestolen door de DSB/VVD Bank, maar wij praten over burqa’s als een reel probleem. Een pastoor in Nederland weigert hosties aan de hele gemeente te geven uit vrees voor een praktiserende homo in de kerk! Maar wij praten over allochtonen als homohaters die homo’s zouden beletten hand in hand te lopen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 februari 2010 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is inderdaad een zeer zorgvuldig bijgehouden site waarvan het forum eigenlijk maar een klein onderdeel is. Als dit allemaal vrijwilligerswerk is ... petje af.
http://www.politics.be/ Laatst gewijzigd door Karma : 22 februari 2010 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De aan een IP-adres gekoppelde persoonsgegevens kunnen enkel gesommeerd worden door gerechtelijke instanties bij de diverse providers..anders kan u best uw internetverbinding opzeggen omdat iedere websiteeigenaar uw IP kan loggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie nog steeds niet door hebben in wiens handen dit forum is, zijn jullie me toch maar een stelletje amateurs.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja ... en andere zijn dan weer gestopt ergens in 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, jullie zijn ziende blind.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |