![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat de duitse staat Dresden moet afzetten en nog eens een carpet bombing moet laten ondergaan... Ik zie het schuim op de lippen van de linksen met de gedachte alleen al...
Immoreel kan men het mogelijk vinden, de geallieerden hadden geen moeilijkheden met onnodige bombardementen met het oog zoveel mogelijk mensen, die gewoon ook maar sukkelaars waren die het ongeluk hadden daar te wonen, neer te maaien.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ultimatum voor men de burgerbevolking van een stad vizeert is geen oorlog maar chantage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Over 't amoreel aspect van de Duitse oorlogvoering is de ganse wereld 't wel ongeveer eens. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2010 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom ben ik helemaal niet verwonderd dat jij zulk een post plaatst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik heb ze gezocht. Na het ultimatum bij de inval van Polen (en dus voor GB effectief strijdende partij was) vind ik niets. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik vind er gewoon geen bewijs voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik ga er niet achter zoeken: 't lijkt me academisch.
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2010 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Maar opnieuw, het is een nevendiscussie: de Duitsers hebben evenveel recht om hun doden te herdenken als de toenmalige geallieerden. Het is net omdat allerlei mensen daar moeilijk over deden, dat nu alleen de neo-nazi's nog overblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...67&postcount=9 http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=16 http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=20 Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2010 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() N-SA heeft met een delegatie deelgenomen aan de herdenkingsmars in Dresden. In de Duitse pers verschenen berichten over de hoge mobilisatiekracht en een fervent militantisme aan nationalistische zijde. Bij het zien van de nationalistische herdenkingsmars heeft een tegenbetoger een hartaanval gekregen.
![]() Antifa, politie: 1 strijd! Links danst op lijken Begin april trekken we met N-SA opnieuw naar Duitsland, ditmaal voor de manifestatie in Stolberg (buurt van Aken) waar enkele jaren geleden een jonge Duitse militant (student) werd vermoord door een immigrant. http://stolberg2010.wordpress.com/
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() P.S. De tijd dat nationalistische manifestaties in Duitsland voor 80% uit skinheads bestonden is al lang voorbij hoor, vandaag zijn ze een kleine minderheid. Hun hoogtepunt was in de periode 1988-1995, sindsdien is hun aantal sterk afgenomen en kwamen zeer diverse andere militanten in de plaats.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want zelfs indien die 7000 betogers allemaal Duitsers waren (wat dus niet het geval was) betekent dat nog minder dan 1% van de Duitse bevolking.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 februari 2010 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |