![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan niet gezond zijn dat zo'n jong mens reeds zo véél verdient, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergeet niet dat ook de Gucht mede verantwoordelijk was voor de ondergang van zijn partij, en mede geholpen heeft aan de neergang van Vlaanderen/Belgie. Allé om het kort te maken. Ik denk dat ge tot de linkse kerk behoort, juist zoals de de Guchts. Laatst gewijzigd door Bob : 23 februari 2010 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg u dat elke voorzitter die niet verder komt dan paniekvoetbal spelen, zoals Leterme of genez of DD of BDW, feitelijk geen staatsman is. Ik kan dus meer respect opbrengen voor iemand die in grote lijnen kan redeneren en denken, en alle neuzen in dezelfde wind krijgt, dan mensen die gewoon over hun egoistisch eigenbelang wat zitten te shuffelen en spelen met budgetjes, en die denken als ze getwinkerd hebben dat de begroting gesaneerd is. Dehaene heeft fundamenteel de begroting gesaneerd bvb. Wel in principe hebben we nog zo een nodig.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 februari 2010 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() De liberalen willen op economisch gebied terug naar de 19de eeuw, een tijd waar de arbeiders niets te zeggen hadden en het patronaat de bass was. Zij het kapitaal binnen rijven, maar de gewone burger de crisis laten betalen. D�*t is waar De Croo & co voor staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() alleen zie ik hen dat niet te doen met al die nieuwe Belgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Waarom zou jij aanspraak moeten kunnen maken op de opbrengsten van een machine de je niet bezit of waarin je niet geinvesteerd hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kapitalisme zelf is echter volledig fout, dus hoef ik me daar niks van aan te trekken. De realiteit is dat zonder het werkvolk die machine geen bal doet, dus de echte meerwaarde komt niet van de juridische eigenaar of 'investeerder' maar van dat werkvolk. Dat is geen ideologische kwestie, geen morele kwestie, geen politiek gegeven, maar louter een fysisch, thermodynamisch gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dan omdat hij een pathologisch leugenaar is of ondanks dat hij een pathologisch leugenaar is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind De Gucht een (loge)omhooggetrokken toogstrateeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je overschat het belang van die arbeider schromelijk, maar dat is typisch aan het type betoog dat je voert. In realiteit staan machine en arbeider naast elkaar als resource, maar heeft de ene geen aanspraak te maken op de andere. Als arbeider produceer je, en in ruil daarvoor krijg je een loon. Wil je aanspraak maken op de opbrengsten en niet alleen op dat loon, dat moet je maar aandelen kopen, zelf investeren of inderdaad in een coöperatie gaan spelen. Of dan moet je er tegen kunnen om een volledig variabele verloning te krijgen, gebaseerd op de verkopen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hier nog maar weinig gelezen dat verband houdt met het bewuste artikel.
Het lijkt me logisch dat de pensioenleeftijd op termijn moet stijgen. De levensverwachting is ook verschillende jaren gestegen. Ik vind het niet meer dan normaal dat er een einde komt aan het feit dat werkloosheidsuitkering onbeperkt is in tijd. Wie kent niet mensen die al tientallen jaren en uitkering krijgen. Dat zijn allemaal geen 50+ers. Trouwens, zij kunne steeds terugvallen op het bestaansminimum. De doppers die echter een ruim inkomen hebben via het loon van hun echtgenoot(e) vallen dan wel uit die boot. Maar dat lijkt me logisch. Dat het pensioen meer afhankelijk zal zijn van het werkelijk aantal gewerkte jaren is ook dat mij positief lijkt voor mensen die werken. Wat is er mis met hetgeen in dat artikel geschreven werd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er al eens aan gedacht dat al die grote multinationals die hier aan tienduizenden mensen werk verschaffen het in zo een systeem afbollen. Ga jij van kruideniers, eenmanszaken en KMO'tjes cooperatieven maken misschien? Ik wens je veel geluk met de collectieve verarming van dit land. Ik vetrek wel naar één of ander exotisch oord en zal mijn geld wel investeren op plaatsen waar ze niet zo'n idiote economische structuren hebben zoals jij voorstelt. Die Belgische SZ heb ik niet nodig, daar heb ik als vooruitziend mens al lang zelf voor gezorgd. Laatst gewijzigd door speurneus : 23 februari 2010 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |