![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een anonieme persoon heeft een volledig juridisch uitgewerkt en onderbouwd dossier inzake de “gebruiken” van papa (et fils) Daerden laten geworden aan de Procureur-Generaal van Luik, met afschrift aan de pers en aan diverse franstalige politiekers zoals Onckelinx, Reynders, Di Rupo, etc…
In elke normaal geval zou dit betekenen dat minstens de politieke carrière van papa nu een einde moet nemen : het dossier bevat heel wat concrete gegevens die zonder meer op het plegen van ernstige misdrijven wijzen. Nu eens zien hoe lang het Belgisch politiek bestel er over doet om één en ander onder de mat te vegen. Ik schat zo’n twee �* drie dagen… |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laf
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() U zegt ?
Gelukkig zijn er nog mensen te vinden die zich niet laten afschrikken door het feit dat de "officiële kanalen" bedoelde explosieve informatie zoetjesaan in de doofpot aan het stoppen waren. Of wil u gewoon niet weten hoe sommige uwer politiekers op volkomen onwettige wijze gemeenschapsgeld naar hun eigen beurs sluizen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie : waardeloze troep.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hallebarde : 1 maart 2010 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Kom me niet vertellen dat dit bij jullie niet in één of ander nieuwsbericht te vinden is, nietwaar.
Allez, ik heb het dan maar zelf voor u opgezocht. Hier bijvoorbeeld : http://www.lalibre.be//actu/belgique...l-daerden.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Graag gedaan.
Inmiddels heeft ook De Standaard er gewag van gemaakt, zie ik. Wat mij daarbij verbaast is dat men spreekt over "het dossier-Daerden dat weer in de schijnwerpers wordt geplaatst in Franstalig België", alsof dit het Vlaams landsgedeelte geenszins aanbelangt. Is Daerden dan niet uw federale minister van pensioenen, misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Wel, ook dat heb ik voor u opgezocht : Michel Daerden is federaal minister van de Pensioenen en de Grote Steden in de huidige regering Leterme.
Wat ik mij bij die "Grote Steden" moet voorstellen is mij een raadsel, maar in elk geval behelst zijn bevoegdheid dus evenzeer de pensioenen der Vlaamse gepensioneerden als deze der Franstaligen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Nah, ik dacht het wel, maar gaf toch maar antwoord voor alle zekerheid.
Feit is dat ik eens een cursus Belgische Logica voor Beginners zal moeten volgen, als ik ooit een beetje tijd heb. Mijn mening dat logica universeel is, houdt kennelijk onvoldoende rekening met de mij meer en meer apert voorkomende uitzondering “Belgique”. Hier spreken we dus over een minister op wie middels zeer sterke aanwijzingen de verdenking rust van meervoudig en langdurig onwettig handelen ten nadele van de gemeenschap. In elk democratisch land zou dit in voorkomend geval frontpaginanieuws zijn, en zou dit tot grote en algemene verontwaardiging leiden bij de bevolking. Niet zo in België, blijkbaar. Bij de Vlaamse meerderheid der bevolking lijkt er zelfs geen kat in geïnteresseerd… Is Vlaanderen dan al zò murw ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van de invoering van de "Protesttijd" per werknemer. Wat de protesteerder in staat zou moeten stellen om tijdens zijn werkuren bv een debat in een Parlement mee te volgen en te debateren samen met de ministers. Ook in het Europese parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |