![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Neen, ik heb het over dit artikel: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...e__.html?p=8,1
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar als dat zo was zou zo een maatregel er niet gekomen zijn. merk wel op: ik verdedig de maatregel niet, wel de reden waarom die maatregel er gekomen is.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() het glazen plafond bij vrouwen en allochtonen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout.
Er zijn weinig allochtonen die bij politie willen werken, das al punt 1 omdat ze dan worden uitgekotst binnen hun eigen gemeenschap, wie voor politie werkt moet optreden tegen broeders en is daarmee een "verraaier" want dat hoor je niet te doen. Bovendien komen wie de middelbare school niet heeft afgemaakt niet in aanmerking, ook daardoor stromen weinig jongeren van "allochtone" origine door, meisjes mogen al helemaal niet werken bij politie omdat werken met een mannelijke partner een probleem is! De oorzaken zijn dus opleidingsniveau en culturele- levensbeschouwelijke overtuiging, met een glazen plafond heeft het totaal niets te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.politietopdivers.nl/artic...ee-keer-zo-dik Citaat:
het glazen plafond bij de politie is 2x zo dik als ergens anders
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2010 om 18:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en dit is ook de reden. maar ja, het is ook gemakkelijker om af te geven op "den vreemdeling" dan om problemen bij vrouwen in politiekorpsen toe te moeten geven.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2010 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is niet wat jij denkt! Bovendien blijkt uit het artikel WAAR DEZE DISCUSSIE OVER GAAT dat positieve discriminatie nooit de goede weg is, u vond toch ook dat niet huidskleur of geslacht maar capaciteiten horen te bepalen wie welke functie krijgt? Gelukkig bent u het dan met me eens! Laatst gewijzigd door alice : 11 maart 2010 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het gaat over een maatregel tegen het glazen plafond van vrouwen bij de politie
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2010 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met allochtonen zit het anders, ik zie er tegen op om die macht en wapens te geven. In elk geval in de huidige situatie. Later mischien, als ze wat meer Europeaan geworden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jou stoten allochtonen en vrouwen tegen het glazen plafond en dient daarvoor via positieve discriminatie deze groepen wat geholpen te worden! Tegelijkertijd vindt je dat wie de beste capaciteiten heeft de baan moet krijgen? Ik spreek je tegen, de oorzaken liggen anders, de instroom allochtonen bij politie is beperkt vanwege opleidingsniveau en culturele, levensbeschouwelijke oorzaken, waarop je verder draaft dat dit helemaal niet zo is wat ik opnieuw weerleg...en dan is dit je antwoord? Zou je niet ergens anders kunnen gaan oefenen in een discussie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat heb ik nergens beweerd, integendeel: zie post 22 http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=22 Citaat:
Citaat:
Instroom allochtonen? nogmaals dit gaat hier totaal niet over, fantasie laat je beter thuis. jij mekkert hier maar over jongeren, en instroom allochtonen.. nergens is er ook maar 1 woord daarover gerept. ik vraag me af, wie er eigenlijk ergens anders zou moeten oefenen. Laatst gewijzigd door Sywen : 12 maart 2010 om 02:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() "Positieve discriminatie"
Die term is zo ongeveer het meest geschifte sociaal concept dat ooit bedacht is. Discriminatie is absoluut nooit positief, op geen enkele manier. In plaats van de balans in evenwicht te brengen, verleg je de gewicht gewoon helemaal van de ene kant naar de andere kant.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ikzelf vind het uiterst zorgwekkend dat een groot gedeelte van die "gekleurde" politiemensen een leer belijden die zijn aanhangers uitdrukkelijk verplicht, de ongelovigen te discrimineren, bedriegen en onderwerpen, zoniet te doden. Het zou toch de logica zelve zijn, met man en macht te proberen zulk schorremorrie uit de politie te WEREN (dat is toch het minste? Ik kan wel andere beroepen bedenken waarin dat tuig niet thuis hoort), in plaats van hun voorrang te geven op bekwame mensen uit eigen land. En dat terwijl zij volgens hun sjari'a verplicht zijn, in conflicten de zijde van de geloofsgenoten en dus van onze straatdjihâdi's te kiezen! Ten slotte vrees ik voor een algemene daling van de bekwaamheid in alle beroepen en een afzakken van de Europese beschaving naar derde-wereld-niveau.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voornamelijk in jullie zandbakken en roversholen ginderachter, nu en vroeger. De vrouw is in het Westen slechts bij uitzondering zo onderdrukt geweest als in Mohammedanië, en voornamelijk in de hoogste maatschappelijke klassen. Mijn grootmoeders waren geëmancipeerde vrouwen, al wisten ze het zelf niet, en waren ze niet uit op stemrecht.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze hier alle beroepen zomaar kunnen blijven infiltreren, zal ons niets anders resten dan een bommetje op de Kaaba gooien om hun te bewijzen dat hun Allah niet zo almachtig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar tot die goede papieren moet ook het uitdrukkelijk en betrouwbaar afzweren van de djihâd behoren.
![]() |
![]() |