![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze problematiek doet zich niet voor bij andere godsdiensten. Die bevelen gewoonlijk kuisheid en matiging aan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kennen we je
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar , pedofilie wil zeggen dat de persoon een voorkeur heeft voor personen die de geslachtsrijpheid nog niet gehaald hebben.
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#144 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel, de ene groep mag het van hun onzichtbaar vriendje, en de andere niet.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 maart 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af in welke mate je je kunt inleven in een jong slachtoffer van seksueel misbruik.
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*geeuw* ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verschil tussen een crimineel die een godsdienst sticht en een crimineel die geen godsdienst sticht.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2010 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is 't artikel waar naar verwezen wordt: http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle5875108.ece Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2010 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vier jaar; waarvan 2 jaar voorwaardelijk. Agent veroordeeld voor verkrachting minderjarig gehandicapt meisje http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...t-meisje.dhtml Bekijk meer tarieven http://www.demorgen.be/dm/article/pa...=Zedendelicten Dit is bijvoorbeeld hetzelfde tarief als voor het openhouden van een coffeeshop in België. Twee jaar cel voor uitbaten coffeeshop in café in Spiere-Helkijn http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-Helkijn.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is een beetje inleving zo vermoeiend voor jou of zo?
![]()
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar onophoudelijk gezaag en ongefundeerd geleuter des te meer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien ben jij hier wel diegene die compleet ongefundeerd oordeelt dat dit geen verkrachting maar wel een "verkrachting" is en dat het hen enkel om het geld te doen is?
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ben jij wel degene die compleet ongefundeerd over medeforummers oordeelt. Als je een beetje uit je doppen had gekeken, in plaats van als een kip zonder kop te reageren, had je misschien gezien dat ik niet oordeel, maar dat ik me vragen stel.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() he, wat een verrassing om jou op een thread met dergelijke titel tegen het lijf te lopen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 maart 2010 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |