![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Banneling
|
![]() Doe vooral wat u niet laten kunt. Vind u het in dat geval heel erg als ik dan zeg dat ik hoop dat een woedende volksmenigte u eerder vindt dan de politie in geval u van plan bent met fosforbommen te gaan spelen?
|
![]() |
![]() |
#1002 |
Banneling
|
![]() Waarom? Volgens SDX is dit een uiting van normaal gedrag en uiterst beschaafd.
|
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1004 |
Banneling
|
![]() Waarom? Omdat de bevolking van Gent en Antwerpen toch niet als hobby heeft om u en de uwen met raketten te bestoken. Althans, de autochtonen onder hen in elk geval niet. Derhalve lijken mij terreurdaden met fosforbommen uwerzijds dan ook niet gerechtvaardigd. En daarom mag u, in het geval u wel met fosforbommen wenst te gaan spelen, zoals u reeds aankondigde, wat mij betreft gerust door een woedende volksmenigte aan stukken worden gereten.
|
![]() |
![]() |
#1005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet eerst nog weten hoe ge zo'n fosforbom in elkaar gefrutseld krijgt Zeik, daar is westerse kennis voor nodig hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron, link, citaat van mijn uitspraak???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Banneling
|
![]() Mij en de mijnen? Wie zijn dat?
Ik zat natuurlijk in de regering en orderde het leger dit uit te voeren. Fijn dat u het gebruik van fosfobommen als terreur beschouwd en hopelijk zou men mij uit woede uit elkaar rijten. |
![]() |
![]() |
#1009 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen nu eenmaal niet allemaal zo superintelligent zijn als gij Zeik.
![]() |
![]() |
#1011 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1012 |
Banneling
|
![]() Dat klopt wel. Het toont aan dat je niet compleet hopeloos verloren bent. Je moet alleen wat meer levenservaring en een betere visie kweken. Laat u leiden door mij bvb.
|
![]() |
![]() |
#1013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit recht hebben ze omdat ze het uitverkorene volk zijn. En geen commentaar aub, god wil het zo. Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 maart 2010 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
#1014 |
Banneling
|
![]() Laten we de joodse gemeenschap in antwerpen dan vragen dit experiment op ons belgen, de untermenshen uit te voeren. Hoe kunnen we ze ervoor belonen?
|
![]() |
![]() |
#1015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren géén vervalste citaten meneer de broekloze, want ik had het óók gelezen voordat U het veranderde!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 maart 2010 om 00:46. |
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens. Jij KAN dat niet gelezen hebben, want dat citaat heeft nooit bestaan. Het was een vervalsing.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 maart 2010 om 00:44. |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn gebruikt om een rookgordijn te leggen! Wie was er bij, wie heeft het gezien, dat laffe criminelen hun vrouwen en kinderen, kortom hun burgers als levend schild gebruiken is niet de schuld van Israël - oorlog is oorlog - na jarenlang met zelf in elkaar gefrutselde qassams - die baaj de weej betaald zijn door ONS met westerse ontwikkelingshulp - bestookt te zijn, is Israël nog uiterst coulant geweest tegen de agressor! Ik zou in elk geval heel wat minder coulant zijn, believe you me!!!
|
![]() |
![]() |
#1020 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd, toen heb ik het helaas verzuimd, maar tegenwoordig maak ik meteen een screenshotje als ik van dat soort zaken zie, opdat dat soort gluiperigheden gedocumenteerd worden en niet meer onbestraft blijven. |
|
![]() |