![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik je zo een beetje heb gelezen zit je niet bepaald in de kou honger te lijden en zelfs in een prachtig land te wachten op de zalige zon. Waarom zou je je dan zo druk maken over iets dat op een pizza moet liggen die je niet eens wil eten omdat het er op ligt?
|
![]() |
![]() |
#1143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lust zelfs de hele pizza niet. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt dient dit forum niet om persoonlijke vetes uit te vechten. Citaat:
Ik verwachtte niet dat je zou toegeven dat de post van die strekking inderdaad bestaat. |
||
![]() |
![]() |
#1145 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten slotte wil ik er ook op wijzen dat ik enkele dagen later opnieuw op een normale manier met CdK aan het discussiëren was zonder terug te komen op die post. Ik schrijf ook al wel eens iets met een stuk in mijn voeten of reageer ook wel eens scherper dan bedoeld. Mijn reactie in deze draad (die blijkbaar een en ander heeft losgemaakt) kwam er alleen maar omdat sommigen haar nu afschilderen als een soort martelares, verbannen omwille van haar gedachtegoed. Nochtans komen haar opvattingen zeer goed overeen met die van SDX, die bij mijn weten hier nog steeds vrolijk post. Slotsom: discussieer zonder elkaar de huid vol te schelden en negeer het driehoekje zoveel mogelijk. En dan is het nu tijd voor een pintje! |
||
![]() |
![]() |
#1146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Banneling
|
![]() Jij en die andere koppensnellers. Je weet wel, die gemaskerde gasten die van tijd tot tijd videootjes verspreidden waarin zij iemand de keel oversnijden, en /of onthoofden.
|
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw zoveelste beurt komt zeker.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1150 |
Banneling
|
![]() Beledigingen. Verboden. Bewijs van zwakheid.
|
![]() |
![]() |
#1151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn jullie nu nog altijd aan het zagen tegen elkaar? Mannekes, toch...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#1153 |
|
![]() Allez, ik zal de draad terug op het juiste spoor zetten: koppensneller heeft het na amper 128 posts ook aan zijne rekker.
|
![]() |
![]() |
#1154 |
Minister
|
![]() Is dat niet een of ander record ?
#1155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
|
![]() Was hier een feestje vannacht? Waarom ben ik niet uitgenodigd?
|
![]() |
![]() |
#1158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Minister
|
![]() Ach, als hij/zij bij Teleslet/Belgakrom zit verandert zijn/haar IP-adres toch om de 2 dagen of zo...