![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik hoop het nog een beetje dat sociale criteria meespelen voor de toewijzing van een sociale woning. Wat zou jij anders willen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-waarheid? -een verbreid fenomeen? Ik ken ook zo een vrouw die alleen (misschien nu met een vriend? Ik weet dat niet) in een sociale villa met 4 slaapkamers en grote tuin in Wilrijk woont. Autochtoonse. Niet actief in de politiek. Maar ik veralgemeen dat geval niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Sommigen hier zouden kartonnen dozen met mensen erin willen zien op straat. Maar op TV, niet in een straat waar zij langs komen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Ik stel gewoon dat door de toegangscriteria er veelal allochtonen een sociale woning toegewezen zullen krijgen. Daar vel ik op zich geen waardeoordeel over, ik zeg gewoon dat allochtonen inderdaad sneller een sociale woning krijgen, dat kunnen we niet ontkennen. Dus op zich hebben de mensen die stellen dat er door de allochtonen een groter tekort is aan sociale woningen geen ongelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Dajjal : 14 maart 2010 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat niemand van de zogezegd politiek correcte partijen het bestaan van die voorrangsregels ontkent zegt al genoeg. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 maart 2010 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2010 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch wel typisch dat ge bij "Opsporing verzocht" van de 10 gevallen er zekers 7 hoort dat daders licht getint waren. Kom mij nie wijsmaken dat het allemaal autochtonen zijn die onder de zonnebank geweest zijn?
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 14 maart 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Het punt is dat een groep die enkel 10 % van de totale bevolking uitmaakt, 40 % van de misdadigers in diezelfde totale bevolking leveren. Kun je mee ? Of is het te moeilijk voor jou ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straatcriminaliteit is alleen een nationaal probleem in het discours van leugenachtige politici en diegenen die dat (willen) geloven.
Een voorbeeld: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 maart 2010 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk niet waar Eber, ik zeg niet dat dit geen probleem is maar het staat veel verder af van burgers!Tenzij je de link legt tussen uitkeringen ( betaald met de centen van wie werkt!) en overlast,dan krijg je van mij gelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een studie onlangs toonde aan dat rode auto's meer in ongevallen betrokken raken dan andere kleuren. Conclusie: Rode auto's zijn stout. Kijk, je moet die cijfers onderverdelen naar oorzaken, niet naar kenmerken. Indien blijkt dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn bij de laag opgeleide kansarme groepen, en dat mensen uit die groep eerder zullen betrokken zijn bij misdaden, dan zit je dichter bij de waarheid dan met je racistische praat.
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||