![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch voor de mentaliteit in België is dat teren op prestaties uit het verleden en nostalgisch mijmeren over zaken die gedaan zijn en nooit meer terugkeren, bij gebrek aan tot de verbeelding sprekende dingen van nu waar men trots op kan zijn. Dat had je twee jaar terug bijvoorbeeld ook met die herdenking van 50 Jaar Expo '58. Iets waarvan het nut mij eerlijk gezegd volledig ontging. En allemaal leuk voor de statistiekjes dat België ooit een halve finale speelde op het WK en dat Eddy Merckx vijf keer de Tour won, maar wat koop je daar een kwarteeuw respectievelijk veertig later nog mee?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 19 maart 2010 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Dick Advocaat, die gaat voor het goede geld. En voor niets anders. En dat is niet altijd even fraai. Tenminste... indien het waar is wat men allemaal vertelt. Laatst gewijzigd door system : 19 maart 2010 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zegge en schrijve 1 (EEN) keer ver geraakt in een competitie. Beetje schamel, vind je niet?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben al plat op de buik moeten gaan liggen om hem hier te krijgen!!
Hij zou ze eens discipline bijbrengen en stiptheid en respect..... Het is hem blijkbaar niet gelukt en hij zal het ook niet meer zien zitten zeker: die mannekens zijn veel te erg verwend, verwaand en verdienen veel te veel centen . waarom zouden ze zich inspannen??? De Belgen vragen brood en spelen , we betalen met zijn allen enorme sommen aan die voetbal , zij hebben een status van bekende Belg , maar moeite doen , vroeger misschien wel, voor ze het tot in eerste klasse schopten , of misschien nog een beetje om rode duivel te worden, maar dan, dan hebben ze genoeg gewerkt he, dan is er enkel nog reizen en profiteren. Laat hen eens betaald worden per uur, het mag dan nog veel zijn, laat hen zoals iedereen belastingen betalen op hun inkomen , en vooral, maak er geen luxepoppen van, laat de resultaten bepalen wat ze waard zijn!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voetbal en andere sporten leven bij de gratie van hun supporters. Die sporters mogen dan nog vol doping zitten, schenen kapot stampen, een "airke" en een BMW hebben, een koers "verkopen" en noem maar op. (deze week gezien en gehoord in "Flandriens" dat verhaal van De Vlaminck) Zolang supporters betalen en kijken zal er NIETS veranderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij leven dus een beetje de toekomst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik daar uit afleiden dat speurneus u tegen mij zegt. Daarom ben ik tevreden en een beetje trots, zij het nederig ![]() Mensen die respect hebben voor elkaar is een basis voor een leefbare maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1986 · 4e plaats Europees kampioenschap 1980 · 2e plaats 1972 · 3e plaats Olympische Spelen 1920 · gouden medaille 1900 · bronzen medaille 2008 · 4e plaats (B -21) Voor een land van onze omvang vind ik dat best meevallen eigenlijk. Uiteraard wordt het tijd dat ze dringend nog eens een behoorlijke prestatie neerzetten. Maar we kunnen toch wel stellen dat de Duivels in de jaren 80 wereldtop waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Je moet goed gek zijn om je tijd te steken in onze Roze Duivels, terwijl je aanbiedingen krijgt van landen waar men veel ernstiger bezig is met voetbal en waar men de mening van mensen met kennis ter zake wel au serieux neemt.
Voor mijn part doeken ze ons nationaal elftal maar gewoon op. Hun mentaliteit trekt op geen kloten, ze zijn geen stamp onder hun gat waard. En daarbij, met het geld dat die omhooggevallen pukkelpubers ons kosten kunnen zoveel nuttiger dingen gedaan worden.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee: voetbal interesseert mij niet. Ik erger mij alleen maar blauw aan te véél te hoge verloning van halfanalfabete sportlui waarvan de maatschappelijke relevantie mij totaal ontgaat. En wat mij nog het meeste stoort is de hypocrisie van jan met de pet die lustig gaat supporteren voor die miljonairs maar voor de rest zit te zeuren als zijn baas meer verdient dan hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je kan wel blijven botsen, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |