Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2010, 03:20   #15241
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, dat is het punt niet. Je mist zoals gewoonlijk waar het om gaat.

Conspiracy theorien zoals 9/11 zijn relatief populair OMDAT ze via een anoniem medium als internet kunnen verspreid, herhaald en herhaald worden tot in het oneindige.

Internet conspiracy believers zijn voor een groot deel zoals de fauna die je aantreft aan de onderkant van stenen in de natuur.
Draai zo'n steen om in het zonlicht en die mooie diertjes stuiven alle kanten op.

Trek een internet conspiracy believer in het zonlicht met naam en toenaam en de kans is groot dat hij kreunend wegslibbert in een hoekje.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Je beseft hopelijk toch dat voor ernstige onderzoekers, jullie theorien nog altijd het discussieren niet waard zijn hoop ik?
En dat jullie dus nog altijd grotendeels genegeerd worden?
U bent een conspiracy theorist waar alle realiteitszin mee is verloren.
Retribution is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 03:24   #15242
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Haha, kom op wij wachten....
Dus jij hebt een van of meerdere van volgende events persoonlijk gezien :
Impact van airliner op WTC1 en/of 2
Crash in het pentagon
De crash in shanksville.
Instorting van WTC 1 en/of 2 en/of 7.

Dat is met name wat je zegt.

Citaat:
Ik heb het destijds real life zien gebeuren aangezien ik destijds juist enkele vrije dagen genomen had
'het' is hier duidelijk een of meerdere van bovenstaande aangezien we hier in de grote 9/11 topic zitten. Ik hoop dat je dat beseft.
'real life' duidt op een persoonlijke aanwezigheid.

Dat van die vrije dagen is een omstandigheid die verder van weinig belang lijkt. Fijn voor u.

Maar dan ga je helemaal de mist in met het vervolg :

Citaat:
een mens verjaard immers mijn beste..
Een zinsnede die kant noch wal raakt en niets van doen heeft met het eerste deel van uw bewering.
Iedereen verjaart immers jaarlijks, hoe dat invloed moet hebben op uw verlof en/of uw aanwezigheid in NY / aan het Pentagon/ in Shanksville is een van de mysteries die waarschijnlijk alleen in uw koker logisch lijken.

Goed?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 maart 2010 om 03:26.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 03:32   #15243
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik schrijf dat enkel en alleen omdat ik Svennies berichten hier gelezen heb en dus wel een beetje weet hoe hij geevolueerd is.
Wat dacht je misschien?
Ik lees zijn berichten ook.
En naar waar zou hij volgens u moeten evolueren?
Meer naar uw richting, of wat?

Citaat:
Je haalt de Bush Junta en NIST + de wetenschappelijke wereld door elkaar.
Dat de bevindingen van NIST etc. de Bush Junta goed uitkwamen is een feit.
Jij probeert hier nu de 2 samen te nemen en zo op 'guild by association' te spelen.
Vuile truuk.
Nee nee, ik haal niets door elkaar.
Tell me, geloofde jij het officieel verhaal pas na het verschijnen van de Nist Rapporten? Geen zever, he man.
Nist heeft niks te maken met wat jij al 8 jaar gelooft.
En bovendie negeer je de VELE posts op DEZE draad die overvloedig hebben aangetoond dat het Nist rapport niet deugd.
En hou op met de "wetenschappelijke wereld". Holle frases, niet meer dan dat.
Waar is de website van de "wetenschappelijke wereld" die claimt het officieel verhaal onvoorwaardelijk te geloven? (laat staan: bewijzen)
Waar de wetenschappelijke wereld wél alom vertegenwoordigd is, is juist op de site's van de verschillende groepen die ik heb genoemd.
Maar ja, dat zijn allen personen met een "te laag soortelijk gewicht" volgens u.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 20 maart 2010 om 03:34.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 03:49   #15244
Retribution
Banneling

Standaard

En een marginaal die inhoudelijk niets te melden heeft. Kickt om de anderen op stang te jagen, en er warempel in slaagt. Het legt enkel je zwakheid bloot, door easy targets te spotten maar je bent lang niet rijp voor het echte werk. Je gevoel van meerderwaardigheid is aldoende een lachertje, zwakkeling.
Oud 20 maart 2010, 11:05   #15245
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Dit antwoord is een schoolvoorbeeld van hoe de believers van de officiele theorie reageren op feiten die ze niet kunnen debunken.
Als u mijn forum historie zou kennen dan zou u weten dat ik op ALLE in die film aangedragen claims diep inhoudelijk ben ingegaan.
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in het verdedigen van de Bush admin. omdat ik hun beleid verafschuwde. Ik heb de officiële theorie helemaal niet nodig om de waarheid te achterhalen

Citaat:
Gevolgd door de alombekende blabla...... meer weerleggen doe je niets.
In één keer een hele film weerleggen gaat nogal lastig hè , één claim tegelijk graag

Citaat:
Neen, m'n beste. Enkel in uw illusie zijn die beantwoord.
Btw, de vragenlijst van de truth movement bevat meer dan 100 onbeantwoorde vragen.
Waar men per see geen antwoord op wil !
Bovendien zijn het niet alleen zo maar een reeks vragen , het suggereert ook continu vanalles.

Ik vind het onevenwichtig en oneerlijk wanneer men bijvoorbeeld alleen de uitspraken van 'de Martini' laat zien . Hij had niets met de bouw van de torens te maken . Wie men niet laat zien is de persoon die het meeste weet over de torens omdat hij ze zelf heeft ontworpen, de hoofdingenieur.

Zodra betrokkenen hun verhaal doen suggereren jullie meteen "gagorder". Zo'n order betekend dat je bepaalde informatie niet mag doorspelen , het betekend niet dat je een onzin verhaal moet gaan verzinnen/moet gaan liegen. En natuurlijk hebben er maar heel weinig betrokkenen een gagorder gekregen .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 11:18   #15246
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee nee, ik haal niets door elkaar.
Tell me, geloofde jij het officieel verhaal pas na het verschijnen van de Nist Rapporten? Geen zever, he man.
Nist heeft niks te maken met wat jij al 8 jaar gelooft.
En bovendie negeer je de VELE posts op DEZE draad die overvloedig hebben aangetoond dat het Nist rapport niet deugd.

Heeft u zelf het NIST rapport ook gelezen ?? waarschijnlijk niet , net als zo velen die denken er over te kunnen oordelen . Het NIST rapport is totaal anders als het 9/11 commission report . Bij het NIST rapport heeft men gezorgd voor een heel breed draagvlak . Hoe ? door de aansturing van het onderzoek mede door New York scitizens en nabestaanden van slachtoffers te laten verrichten , door het inlassen van een lange periode waarin het raport rechtstreeks kon worden bekritiseerd door iedereen, door medewerking van onafhankelijke experts van over de hele wereld.

http://wtc.nist.gov/media/highlights.htm

Steeds valt op dat de alternatieve theoristen helemaal niet bekend zijn met de inhoud van het rapport waardoor allerlij vergissingen ontstaan en nutteloze claims .

]

Laatst gewijzigd door atmosphere : 20 maart 2010 om 11:23.
Oud 20 maart 2010, 11:37   #15247
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Laat ik een voorbeeld geven van de misinterpretaties van het NIST rapport :

NIST :

"NIST estimated the elapsed times for the first exterior panels to strike the ground after the collapse initiated in each of the towers to be approximately 11 seconds for WTC 1 and approximately 9 seconds for WTC 2."

Alternatieve theoristen :

[i] "Volgens het officiële verhaal stortte WTC 1 in 11 seconden in , en WTC 2 in 9 seconden !! Dat is bijna vrije valsnelheid ! hoe is dit mogelijk ?" [i]

Men heeft kennelijk dus niet goed gelezen, er staat helemaal niet dat de instortingen 11 en 9 seconden duurde !!
Toch is men jarenlang voort gaan borduren op die vrije val claim, terwijl de instortingen gewoon vele seconden langer duurden.
Oud 20 maart 2010, 11:37   #15248
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Een wijze man zei dit:

Citaat:
Wanneer je weet, wat je zoekt, doe je geen onderzoek meer.
Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek.
Ik weet wie er geen echt onderzoek doet, de meeste believers van het officiële vage verhaal hebben het al jarenlang gevonden, de restjes vonden ze op de "debunkersites" al dan niet indirect georchestreerd door het "government" ; de simpele believers zelfs de dagen na 11 sept 2001... want het was overal op TV...

Laatst gewijzigd door Micele : 20 maart 2010 om 11:38.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 14:51   #15249
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie

Wie haat er nu de VS Dixie, geef eens de definitie van VS, is dat het volk, de media, de regering, de justitie , hun Banken ... ?

Een ding Dixie niemand haat het Amerikaanse volk, zelfs terroristen niet.
yep die zelfmoordenaars blazen zichzelf op uit verveling niet omdat ze de VS/joden/het westen haten hoor niets en niemand is nog veilig in deze wereld door deze mannen/vrouwen maar jij vind ze lievertjes blijkbaar, een heldendaad echt waar opblazen van onschuldige mensen ... je hebt gelijk ze haten niet het amerikaanse volk maar alle volkeren zelfs medemoslims moeten er aan geloven!!!
Citaat:
En vooraleer ge weer veralgemeend en "elke moslim" op de wereld gaat haten bekijk eens deze film serieus tot het einde:
Maar gij durft dat niet hé Dixie.
1u30 pure waste of time oude leugens in een nieuw kleedje what's new
trouwens waar haal je het dat ik elke moslim haat ik heb het over zelfmoordterroristen ... dus hou je leugens maar voor je zelf!!!
Citaat:
911 Mysteries Demolitions grondig uit te kijken en te luisteren (Nederlanse ondertitels).
Waarschijnlijk sommige gedeeltes meer als ene keer, omdat er geen woorden voor zijn of de gedachten afdwalen...

Om het verder met het naschrift van deze filmmakers te zeggen:

Deze film werd gemaakt om mogelijkheden te tonen en vragen te stellen.
Wij besturen niet televisieland. Dat hebben we overgedragen aan grote bedrijven die voorbedachte ´sound bites´ presenteren als ´nieuws´. 911 Mysteries geeft U wat televisieland U heeft onthouden.

Het beeldmateriaal is in sommige gevallen met toestemming gebruikt, in sommige gevallen niet, geleend onder de "Fair Use Doctrine" en auteurswetten.

911 Mysteries wordt aangeboden in de geest van de Amerikaanse Grondwet als een alternatieve analyse, een uitnodiging tot dialoog, een middel tot bewustwording in het algemeen belang.

Stel vragen. Denk zelf na.
Wordt wakker en U zult het verschil uitmaken.

Laten we die mensen niet vergeten wiens lot op die dag voor hen beslist werd. Zoals we weten: geheimen kunnen niet eeuwig bewaard blijven.
yep de duizenden onderzoekers/wetenschappers zijn fout dit filmpje is de waarheid
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 20 maart 2010 om 14:53.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 15:07   #15250
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Hierover verschillen wij totaal van mening.

In mijn optiek is de invasie van Irak een totaal idiote en criminele onderneming geweest .
men heeft de grote fout gemaakt om het regime niet bij de eerste golfoorlog omver te werpen dat is juist en men had ook niet onjuiste voorwendsel moeten afkomen zoals de link met 9/11 ...
wapens of mass descrution kon ik nog inkomen (saddam had deze reeds meermaals gebruikt tegen de koeren) maar gewoon zijn meedogenloze regime moest genoeg zijn om omver te werpen of je kon hem laten zitten en dan ook zijn volk met hem ... er zijn er hier op het forum die zeiden dat het onder saddam nog niet zo slecht was (je moet maar durven)
Oud 20 maart 2010, 15:11   #15251
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Volgens mij ziet de JFK assassination verbanden tussen zaken zoals operation Northwoods,en het verwerpen van dat plan door Kennedy persoonlijk en zijn toenmalige gevoerde buitenlandse politiek én de gelukte aanslag op de president...

Met andere woorden,het was alvast niet de maffia volgens hun ,de wérkelijke opdrachtgevers bevonden zich op een véél hoger niveau....

En nog wel uit de dichte omgeving van de president zélf...
hail to svennies zowel de 9/11 conspiracy als de moord op jfk zijn opgelost...
Oud 20 maart 2010, 15:20   #15252
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien omdat het de enigen zijn die de mafkezen tegen ons in het harnas heeft gejaagd. Maar da's uiteraard een ander (lang) verhaal.
joenge toch het is al bezig sinds mo met zijn sprookjesboekje afkwam ... spanje, zuid frankrijk, tot wenen en vele voormalige oostblok landen indie afrika allemaal met conventionele legers (+niet te vergeten alle nu islamitische landen buiten het arabisch schiereiland)

en aangezien men het niet met legers kan doet men het nu op deze manier...
Oud 20 maart 2010, 15:30   #15253
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, we weten dat het welgekende techniek is om vijandigheid op te roepen tegen de truthers (en de movement).
Ze maken alsmaar minder indruk en roepen bij de neutrale toeschouwer de vraag op waar die vijandigheid vandaan komt.
Verder getuigt uw post van een zekere hopeloosheid dat je je ook al tot dergelijke praktijken moet verlagen.
Misschien kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij wat brandweerlieden die een andere mening hebben dan die van u.

http://firefightersfor911truth.org/
je vind het raar dat mannen die hun collega's hebben verloren agressief worden ? Je zou voor minder met de onzin en leugens over 9/11 door truthers anoniem en zonder aanwezig te zijn geweest, plaatsen op het internet
Oud 20 maart 2010, 15:35   #15254
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retribution Bekijk bericht
Je maakt evenveel indruk als Bush die dag in dag uit via officiele kanalen herhaalde en herhaalde dat er WMD's in Irak waren.
dus irak heeft nooit wmd's gehad dan waarom mochten de VN medewerkers dan niet bepaalde sites bezoeken? ER werden er geen meer gevonden tja hij had ze allemaal reeds opgebruikt
Oud 20 maart 2010, 15:37   #15255
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik het punt helemaal niet mis.
U bevestigt in alinea 3 en 4 nogmaals dat je niet verder komt dan het ridiculiseren en beledigen van de "andere kant".
Al die firefighters for truth, lawers for truth, engineers for truth, political leaders for truth, patriots for truth, sholars for truth, etc.. etc..
Geen van allen zijn dus ernstige mensen volgens u?
Tja.
Ik heb al eens (tevergeefs) gevraagd:
Hoeveel personen moeten een bepaald verhaal in twijfel trekken vooraleer jij het ook in twijfel gaat trekken?
waarom hecht jij geen geloof in de mensen die het aan de lijve hebben meegemaakt of aan de duizenden wetenschappers/onderzoekers met betrekking tot het JUISTE VAKGEBIED?
Oud 20 maart 2010, 15:39   #15256
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En een marginaal die inhoudelijk niets te melden heeft. Kickt om de anderen op stang te jagen, en er warempel in slaagt. Het legt enkel je zwakheid bloot, door easy targets te spotten maar je bent lang niet rijp voor het echte werk. Je gevoel van meerderwaardigheid is aldoende een lachertje, zwakkeling.
geen argumenten dan gaan we weer de beledigende toer op
Oud 20 maart 2010, 15:57   #15257
Retribution
Banneling

Standaard

Ik heb geen tijd om te discussieren met ... . Je bent geen waardige gesprekspartner, inhoudloos en zeveraar en snapt weinig van politiek.
Oud 20 maart 2010, 16:32   #15258
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen tijd om te discussieren met ... . Je bent geen waardige gesprekspartner, inhoudloos en zeveraar en snapt weinig van politiek.
Thx anyway, dat je hem niet gequoted hebt.

8 posts van Dixie op euhm 48 min, en géén enkele met inhoud ?
Oud 20 maart 2010, 17:24   #15259
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een wijze man zei dit:

Ik weet wie er geen echt onderzoek doet, de meeste believers van het officiële vage verhaal hebben het al jarenlang gevonden, de restjes vonden ze op de "debunkersites" al dan niet indirect georchestreerd door het "government" ; de simpele believers zelfs de dagen na 11 sept 2001... want het was overal op TV...

De TV is precies de hoofdbron van informatie voor de sites met alternatieve theoriën. Bijna al hun filmpjes laten steeds beelden zien uit de main-stream media.

Heeft u het NIST rapport al gelezen ?

En trouwens er is wel naar de sporen van explosieven gezocht.
Oud 20 maart 2010, 17:33   #15260
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
men heeft de grote fout gemaakt om het regime niet bij de eerste golfoorlog omver te werpen dat is juist en men had ook niet onjuiste voorwendsel moeten afkomen zoals de link met 9/11 ...
wapens of mass descrution kon ik nog inkomen (saddam had deze reeds meermaals gebruikt tegen de koeren) maar gewoon zijn meedogenloze regime moest genoeg zijn om omver te werpen of je kon hem laten zitten en dan ook zijn volk met hem ... er zijn er hier op het forum die zeiden dat het onder saddam nog niet zo slecht was (je moet maar durven)
De VS starten geen oorlog om humanitaire redenen. Er zijn nog veel verschrikkelijkere regimes op de wereld .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be