![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad.
Je schoolhoofd aanvallen omdat hij je gsm confisqueert is iets wat een normaal 13-jarig meisje niet zou doen.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maardie stokslagen & bak , opzich , NEE !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een 13jarige moslima hoort geen gsm te hebben. Dit is een blootstelling aan andere mannen die niet haar echtgenoot is of familie, en is dus haram
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had ze nu 90 keer gewipt, dan zou ik die reactie nog begrijpe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar met die duivelse Westerse mobieltjes is het hek van de dam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar hier zou het schoolhoofd zich moeten verantwoorden met kans op ontzetting van zijn ambt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze "stok" slagen zijn, fysiek gezien, slechts een formaliteit vermits het hier gaat om een stok ter dikte van een dik riet. Maar ze gaat het moeten ondergaan voor haar eigen bestwil. Ze is 13, dit helpt haar terug op het juiste pad.
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() "Deze "stok" slagen zijn, fysiek gezien, slechts een formaliteit vermits het hier gaat om een stok ter dikte van een dik riet."
Gaarne bron van deze informatie. En hoe zou het voelen als jij zelf 90 slagen krijgt met een buigzame zwiepende stok ter dikte van een vinger? Zeg je dan ook na 20 slagen: ga maar rustig door met deze formaliteit? De mate van pijn wordt n.l. niet alleen bepaald door de dikte van de stok maar ook door het gewicht (lengte) en de snelheid: E= 1/2 M* v * v |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder van mening dat mensen die er dergelijke achterlijke meningen op nahouden niet in bezit zouden mogen zijn van een PC met internetaansluiting. Teneinde jonge mensen niet bloot te stellen aan meningen die ingaan tegen de waarden en ideeën van het vrije westen
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hypocrisie ten top. Maar daar is een islamiet niet vies van eh ![]() |
|
![]() |
![]() |