![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15341 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie maakt hier beweringen die hij niet hard kan maken? De Ct believers. Probeer nu gewoon eens te aanvaarden dat jullie wilde fantasieverhaaltjes nog bijlange het niveau niet halen om ook maar een beetje serieus genomen te worden. Het is niet meer dan theoretische spielerei van mensen die teveel tijd hebben en die hun levensfrustratie graag afreageren blijkbaar. Zolang er geen consistent verhaal is betreffende de meest fantastische samenzwering in de geschiedenis van deze planeet zoals jullie beweren ipv de gaten met kaas errond die het nu is, gesteund door werkelijk feitenmateriaal, een modus operandi die aanvaardbaar is EN betrouwbare getuigenissen is al jullie gezever in deze draad en erbuiten niet meer dan het geraaskal van zwevende idioten die hun fantasien voor werkelijkheid nemen. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 maart 2010 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#15342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mag ik aannemen dat U van slechte wil bent om een discutie te willen voeren... Vooralleer U zich weer verheven voelt boven de rest van het volk... Die Modus operandi was namelijk het grote zwakke punt in het hele kapingsplan... Alle 4 de vliegtuigen volgens hetzelfde stramien... verbreken van elk radiocontact... uitzetten van transponder.... En een flagrant afwijken van hun oorspronkelijke koers ... Plus een groot nog af te leggen traject in deze illegale omstandigheden.. Om nog maar te zwijgen over de totale tijdsduur die er ligt tussen het eerste én vierde impact... Ze presenteerden zichzelf als het ware op een gouden schaaltje voor de militaire luchtverdediging... Dat U dat als zelfverklaard genie maar niet door schijnt te krijgen is wat mij betreft alvast géén raadsel.... |
|
|
|
|
|
|
#15343 | |
|
Banneling
|
Citaat:
18 terroristen is wel degelijk georganiseerd. Zeker niet op eigen houtje. Dan geloof ik nog eerder in Bin laden en alqaida |
|
|
|
|
|
|
#15344 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15345 |
|
Banneling
|
Loose change is gesponsord door Alex Jones. Wellicht doelbewuste fabricage om dingen te kunnen debunken om meer onzin te kweken.
|
|
|
|
|
|
#15346 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
ten tweede heeft inderdaad bin laden en AQ de aanslagen niet opgeeist tot pas in oktober 2004 nu moet je echter niet slim zijn om deze aanslagen die wereldwijd en zelfs in vele moslimkringen werd veroordeeld direct te gaan claimen!!! dit was wel wat anders dan een oorlogsbodem of een ambasade waar dat de slachtoffers het merendeel militairen waren! Dit waren aanslagen op onschuldige burgers Citaat:
ik kan enkel in mijn geval spreken... 1ste en belangrijkste punt de daders waren moslimterroristen van AQ in opdracht van Bin Laden of een andere leider(s) zelfs een deel van the 'believers' ontkend dit zelfs of minimaliseerd hun deel in deze aanslagen ... met zulkse personen wil ik zelfs niet meer in het debat treden.... 2de dan zijn er diegene die zeggen dat hoewel de kapers moslimterroristen waren ze toch nog inside hulp nodig hadden aan de hand van explosieven en stand down orders bvb en dus er een conspiracy moest zijn... ik denk de meerderheid van jullie zijn in dit geval, wel hier mee wil ik tegen mijn zin weliswaar nog wel in debat treden hoewel reeds zoveel meermaals is gedebunked en jullie bewijzen maar heel povertjes zijn... 3de van mij mag er zelf een nieuw onderzoek komen (eventueel met belangrijke truthers hierbij) moet de VS overheid nog meer openheid aan de dag leggen en moeten bepaalde diensten (personen) serieus op de vinger getikt/bestraft worden ondanks de chaos van die dag... langs de andere kant moet de leugens en verdraaiingen stoppen (die reeds meermaals gedebunked zijn) anders kunnen wij jullie toch echt niet serieus nemen
|
|
|
|
#15347 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#15348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je video materiaal waarin Bin Laden ontkend ? |
|
|
|
|
|
|
#15350 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom , durf u eens kwetsbaar op te stellen !! door alleen te benoemen wat er fout ging doet u dat niet . retribution schreef : Citaat:
Een hele goede reportage hierover is "de power of nightmares" deel 3 genaamd "shadows in the cave" welke een hele goede verklaring geeft voor het ontstaan van een organisatie die eigenlijk niet bestaat, al quaida. en de rol van Bin laden wordt uitvoerig behandeld. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 maart 2010 om 20:07. |
||
|
|
|
|
|
#15351 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
En voor de rest maar doen alsof je 9/11 ernstig onderzocht hebt. Je valt weer maar eens door de mand. Btw, waarom pik je enkel deze quote uit m'n lang antwoord op uw post? Weet je je met de rest geen raad? |
||
|
|
|
|
|
#15352 | |||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Alsof al qaida ook zulk soort aanslag had gepleegd. Citaat:
Citaat:
Waar is het bewijs voor die claim? Ik zeg niet dat ik deze claim ontken hé, echter ik had graag bewijzen gezien. |
|||
|
|
|
|
|
#15353 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het is onmogelijk hierover te hebben gezien, anders is het moedwil van uw zijde... ontken je deze claim dan nog, ben ik ineens met je uitgepraat !
|
|
|
|
#15354 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen werd er toch in het groot op de schermen de volgende boodschap verkondigd" a plane hit the pentagon" gevolgd door de beelden van het pentagon zélf waarop je alleen het pentagon vanop een afstand getrokken te zien kreeg met een zware rookontwikkeling zonder verdere gedetailleerde beelden... Op dat ogenblik had ik nog géén reden om iets anders te denken dan een vliegtuig wegens een gebrek aan betere beelden én informatie,en vertrouw je op de informatie van dat moment ... Citaat:
Die gedachte kwam maar eerst op bij het impact in het pentagon... Waar zitten verdorie de jongens van de scrambles aangezien het al vrij duidelijk was dat die eerste twee toestellen gekaapt waren.... De eerste twee impacts volgden kort op elkaar ,en dat zou dus perfect verklaarbaar zijn,het pentagon echter werd al minder verklaarbaar,en toen er melding werd gemaakt van een vierde neergestort toestel in shranskville werd het nog véél mysterieuzer... En toen het vluchtpatroon en de feiten wat betreft transponders en radiostilte van die gekaapte toestellen later bekend werden en vanaf welke uren dit precies gebeurde was ik ronduit verbijsterd.... Wat U wél of niet geloofd laat mij siberisch koud mijn beste.... Ik geloof U immers ook niet .... U hebt mijn gevraagd naar wat ik dacht op die momenten,en ik heb eerlijk geantwoord... Citaat:
Denkt U dat,wel ,verkeerd gedacht mijn beste... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 maart 2010 om 23:36. |
|||
|
|
|
|
|
#15355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dan zit ik nog met de vraag waarom je later dan deze gekke theorieen verdedigde zoals het niet crashen van flight 77 in't pentagon bvb deze theorieen kwamen toch van truthersites dit kan bijna niet anders ... nog een vraagje geloof je in het explosieven verhaal of niet? zoja of alleen in tower 7?
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 23 maart 2010 om 00:44. |
|
|
|
|
|
|
#15356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jaja goed bezig zou ik zeggen... Wat verwijt U nu eigenlijk aan ons ,nét hetzelfde waar U zich ook schuldig aan maakt... En voor de goede orde loose and change moet ik tot op heden nog altijd voor de eerste maal bekijken... Het is maar dat U het wéét.... |
|
|
|
|
|
|
#15357 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben altijd al geïntresseerd geweest in de luchtvaart... Véél gelezen wat betreft de procedures en beveiligen van het luchtruim... Net zoveel gelezen wat betreft het militaire aspect in deze materie ,en dit tot betrekking met de beveiliging tegen vijandelijke aanvallen... En nou gebeurde dat alles nét in dat luchtruim dat volgens de VS zélf het best verdedigde van de héle planeet zou zijn.... En ben ik daar wél een beetje in dat millieu thuis.... Zélfs meer nog dan je denkt,maar dat ga ik niet aan jouw neus hangen... Citaat:
Is dat dan al bevestigd op de manier dat ik het wil...de nummers van de FDR en VCR... Nee ik dacht het niet.... Citaat:
Citaat:
Het Nistrapport ,alhoewel velen dit hier van Uw zijde als het walhalla beschouwen is vooral oppervlakkig en verklaart alléén maar een klein deeltje van het verhaal...Het verklaart zogezegd een begin zonder dat ze écht bewijzen of de gevolgen van dat begin wél kloppen.... Het zaakje met tower 7 heeft nét zo goed géén bevredigende verklaring opgeleverd.... Nist heeft niets afdoende bewezen,slechts een stel aannames die jullie als heilig willen beschouwen... Ik echter ben vooralzeker niet gelovig... |
||||
|
|
|
|
|
#15358 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar mij toe zegt hij dat wij ons kwetsbaar moeten openstellen om tot een discutie te kunnen komen.. Hier dus... Citaat:
Verder stelt hij nog... Citaat:
En ik die nog altijd wacht op zijn eerste echte verklaringen in zijn eigen woorden als de grote verdediger van de NIST-suggesties... Man,man,en nét dat wil de anderen hier de les proberen te lezen...Echt hilarisch... |
|||
|
|
|
|
|
#15359 | ||||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Echter, waarschijnlijk aanvaard jij makkelijker bepaalde dingen als bewijs dan ik. Citaat:
Mocht ik met iedereen die over iets een andere mening heeft dan ik niet meer willen praten, er zouden er niet veel overschieten. Ik vind het nogal kortzichtig dat je niet zou willen luisteren of praten met iemand die van mening verschilt met jou over iets. Hoe kan je ooit iets bijleren wanneer je enkel luistert en praat met mensen die exact hetzelfde denken als jezelf? Je hebt natuurlijk altijd mensen, (ik noem geen namen) die zulke hoge dunk hebben van zichzelf en er vanuit gaan dat niemand hen iets zou kunnen bijleren. Kijk, jij gelooft het officiele verhaal, ik niet. Jij zal je redenen hebben om te geloven wat je gelooft, ik heb de mijne. Voor u is dit aanleiding genoeg om niet te willen praten met mij, ik echter ben benieuwd naar uw beweegredenen. Wat ik graag wil doen is uw beweegredenen toetsen aan de mijne en die dan vergelijken. Wanneer echter één der twee partijen de beweegredenen van de ander al op voorhand klasseert als onzin, dan is een debat natuurlijk onmogelijk. En da's jammer genoeg wat door beide partijen op deze draad té veel wordt gedaan. De "andere" is zowiezo de idioot. En als puntje bij paaltje komt.... WAT weten we nu eigenlijk over wat die dag allemaal is gebeurd? Dat wat ons is verteld. Meer niet. Dus ik snap niet hoe iemand, tot welke groep hij ook behoord, zo stellig kan overtuigd zijn dat zijn theorie de juiste is. |
||||
|
|
|
|
|
#15360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
tuurlijk mag je een eigen mening hebben maar kom dan niet telkens weer terug met leugens/verdraaiingen van conspiracy sites die dan nog tig keer zijn gedebunked... ik denk dat loose change zelfs bij de believers niet meer zo gegeerd is
|
|