Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2010, 12:03   #21801
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

29 euro voor zo'n belangrijke, levensreddende boodschap.

Ontwaken mag iets kosten precies...
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 12:46   #21802
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UniBook Bekijk bericht

De auteur die anoniem wil blijven uit vrees voor zijn leven, legt een complot bloot van een elite die georganiseerd en doordacht een genocide initieert. De Illuminati zoals ze in het boek genoemd worden (aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen) hebben besloten om 95% van de wereldbevolking uit te moorden tegen eind 2012.

Wie? Leden van de Illuminati kan je vinden op cruciale posities in de politiek, banken, godsdiensten, militaire macht, gerecht, opleiding, volksgezondheid, landbouw, industrie, media, farmacie, ... Zij wensen het natuurlijk evenwicht te herstellen en de controle over het volk te behouden en vooral te versterken.
Dus 95% kapot blijft er nog 5% over en dat is de elite op zich tenzij ze zich met het berekenen vergist hebben en zichzelf bij die 95% gerekend hebben.

Dat gaat hier nog een spel worden!
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 14:47   #21803
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UniBook Bekijk bericht
De auteur die anoniem wil blijven uit vrees voor zijn leven
Of misschien wenst de auteur ook na 2012 een bijverdienste als fictieschrijver te behouden. Als er in 2012 helemaal niks gebeurt is het wat moeilijker om een nieuwe conspiracy bestseller te schrijven als ze je naam kennen.

Wel vreemd dat de auteur er geen graten in ziet dat de almachtige Illuminati hem simpelweg kan traceren via zijn bankrekeningnummer.

Laatst gewijzigd door fox : 22 maart 2010 om 14:48.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 09:42   #21804
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Wie niet horen wil, zal voelen:
http://www.youtube.com/watch?v=7BAALOizWY8

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 10:58   #21805
Tick
Lokaal Raadslid

Tick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Dus 95% kapot blijft er nog 5% over en dat is de elite op zich tenzij ze zich met het berekenen vergist hebben en zichzelf bij die 95% gerekend hebben.

Dat gaat hier nog een spel worden!
Als ze 95% van de bevolking gaan vermoorden gaan er gewoon opnieuw klassen ontstaan. er zullen altijd wel elites van elites zijn. Dus de mindere elite klassen zullen dan moeten zorgen voor voedsel. Als wij nu china zouden verwijderen van de wereld. dan stort europa en amerika volledig in omdat wij grotendeels afhankelijk zijn van de producten die daar geproduceerd worden.
Dus als ze hun plannetjes gaan doorvoeren betekend dat gewoon dat de wereld instort en in principe dat ze hun eigen vingers gaan afsnijden. Voor een almachtige organisatie lijkt me dat heel stom.

Nu 2012, dat zijn ruimtemannetjes die afkomen, milieurampen die ontstaan, een speciaal planeet die nog niemand heeft gezien die afkomt en ons gaat verstoren. het magnetisch veld gaat omdraaien en een eliteorganisatie die als sinds de oertijd bestaat gaat de aarde uitmoorden en alles overnemen.

Wie dat niet geloofd kan ik nog wel andere dingen verzinnen zenne. Lieveheersbeesjes plannen een gigantische invasie omdat ze beu zijn lief genoemd te worden. Bomen gaan plots lopen omdat ze niet omgehakt willen worden. En water blijkt geen water te zijn maar een magische vloeistof die afkomstig is van reuzemagiers die in de himalaya wonen.
Tick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 11:28   #21806
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tick Bekijk bericht
Als ze 95% van de bevolking gaan vermoorden gaan er gewoon opnieuw klassen ontstaan. er zullen altijd wel elites van elites zijn. Dus de mindere elite klassen zullen dan moeten zorgen voor voedsel. Als wij nu china zouden verwijderen van de wereld. dan stort europa en amerika volledig in omdat wij grotendeels afhankelijk zijn van de producten die daar geproduceerd worden.
Dus als ze hun plannetjes gaan doorvoeren betekend dat gewoon dat de wereld instort en in principe dat ze hun eigen vingers gaan afsnijden. Voor een almachtige organisatie lijkt me dat heel stom.

Nu 2012, dat zijn ruimtemannetjes die afkomen, milieurampen die ontstaan, een speciaal planeet die nog niemand heeft gezien die afkomt en ons gaat verstoren. het magnetisch veld gaat omdraaien en een eliteorganisatie die als sinds de oertijd bestaat gaat de aarde uitmoorden en alles overnemen.

Wie dat niet geloofd kan ik nog wel andere dingen verzinnen zenne. Lieveheersbeesjes plannen een gigantische invasie omdat ze beu zijn lief genoemd te worden. Bomen gaan plots lopen omdat ze niet omgehakt willen worden. En water blijkt geen water te zijn maar een magische vloeistof die afkomstig is van reuzemagiers die in de himalaya wonen.
duidelijk dat je niet veel kaas hebt gegeten van politiek en economie

Zolang we er maar mee kunnen lachen
http://www.youtube.com/watch?v=U3PhQ7IVOGI

Tenslotte is dat de beste verdediging.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 23 maart 2010 om 11:30.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 08:22   #21807
Tick
Lokaal Raadslid

Tick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
GENEVE (AFN) - Een sterk vertraagde economische groei in China is dit jaar een van de grootste bedreigingen voor de wereldeconomie. China's eerder opgebouwde positie als financier van met name de Verenigde Staten en de rol van het land als producent komen dan in het geding.http://www.belegger.nl
Citaat:
China grootste exporteur ter wereld. China heeft vorig jaar Duitsland vrijwel zeker ingehaald als grootste exporteur in de wereld. Dit valt af te leiden uit de jongste handelscijfers van het Duitse federale bureau voor de statistiek.
http://www.dvhn.nl/
En beantwoord mijn vraag eens. Als de top 5% (waarmee je waarschijnlijk de rijkste en machtigste mensen van de wereld bedoeld) overblijft. Wie wordt de vuilnisman?

Mee lachen is inderdaad het beste wat je er mee kan doen.

Laatst gewijzigd door Tick : 24 maart 2010 om 08:22.
Oud 24 maart 2010, 09:17   #21808
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
En beantwoord mijn vraag eens. Als de top 5% (waarmee je waarschijnlijk de rijkste en machtigste mensen van de wereld bedoeld) overblijft. Wie wordt de vuilnisman?

Mee lachen is inderdaad het beste wat je er mee kan doen.
wij?????

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 24 maart 2010 om 09:17.
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2010, 09:32   #21809
Tick
Lokaal Raadslid

Tick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
wij?????
Dus u behoort bij de 5% van mensen die 95% van de mensen gaat uitmoorden tegen 2012. Zal ik u nu maar al gaan aangeven dan?
Oud 24 maart 2010, 09:38   #21810
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u behoort bij de 5% van mensen die 95% van de mensen gaat uitmoorden tegen 2012. Zal ik u nu maar al gaan aangeven dan?
duh? snap je het nou echt niet?

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 24 maart 2010 om 09:39.
Oud 24 maart 2010, 09:47   #21811
Tick
Lokaal Raadslid

Tick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Illuminati zoals ze in het boek genoemd worden (aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen) hebben besloten om 95% van de wereldbevolking uit te moorden tegen eind 2012.
Bron hier een maar postings hoger.

Nee ik snap het echt niet... Waarom je zou willen geloven dat de hogere klassen, de rijken en machtige mensen die ongeveer 5% van de wereld uitmaken er voor gaan kiezen om niet meer in een luxueuze maatschappij te leven.

Want als je de fundering onder een huis weghaalt, stort het huis in. Net zozeer bij de maatschappij. Haal de onderste lagen weg dan stort alles in.
Oud 24 maart 2010, 09:51   #21812
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee ik snap het echt niet... Waarom je zou willen geloven dat de hogere klassen, de rijken en machtige mensen die ongeveer 5% van de wereld uitmaken er voor gaan kiezen om niet meer in een luxueuze maatschappij te leven.

Want als je de fundering onder een huis weghaalt, stort het huis in. Net zozeer bij de maatschappij. Haal de onderste lagen weg dan stort alles in.
PRECIES wat er nu moet gaan gebeuren!
Oud 24 maart 2010, 11:10   #21813
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik sta er ook vrij sceptisch tegenover.
Maar vraag me toch af waarom ze die Georgia Stones geplaatst hebben.
"Hou de mensheid onder 500 000".

"Onze Lieve Heer" heeft dan ook al eens de wereldbevolking van de aarde gespoeld en een select groepje overgehouden.
Hij heeft ons verzekerd dat "Hij" dat niet meer zal doen met water, wel met vuur.

[relatief]Ze maken nu alles al kankerverwekkend[/relatief] omdat we met zovelen zijn.
Oud 24 maart 2010, 11:22   #21814
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik sta er ook vrij sceptisch tegenover.
Maar vraag me toch af waarom ze die Georgia Stones geplaatst hebben.
"Hou de mensheid onder 500 000".

"Onze Lieve Heer" heeft dan ook al eens de wereldbevolking van de aarde gespoeld en een select groepje overgehouden.
Hij heeft ons verzekerd dat "Hij" dat niet meer zal doen met water, wel met vuur.

[relatief]Ze maken nu alles al kankerverwekkend[/relatief] omdat we met zovelen zijn.
yep of ze vaccineren ons, of ze doen fluoride in de tandpasta, soya in het eten, kwik in de spaarlampen en dan heb je nog de mobieltjes, ELF etc
Oud 24 maart 2010, 11:47   #21815
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yep of ze vaccineren ons, of ze doen fluoride in de tandpasta, soya in het eten, kwik in de spaarlampen en dan heb je nog de mobieltjes, ELF etc
Het is inderdaad duidelijk dat tandpasta, eten, spaarlampen, mobieltjes, enz enz er op gericht zijn om ons allemaal uit te moorden. Het enige probleem is natuurlijk dat de realiteit net iets anders in elkaar zit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand...ijd_Belgie.PNG
Oud 24 maart 2010, 11:50   #21816
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is inderdaad duidelijk dat tandpasta, eten, spaarlampen, mobieltjes, enz enz er op gericht zijn om ons allemaal uit te moorden. Het enige probleem is natuurlijk dat de realiteit net iets anders in elkaar zit.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand...ijd_Belgie.PNG
het is maar wat je bereid bent te zien! en je noemt nu precies die dingen op die ik NIET genoemd heb! je weet hoe zo'n logische fout heet?
Oud 24 maart 2010, 11:51   #21817
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is maar wat je bereid bent te zien! en je noemt nu precies die dingen op die ik NIET genoemd heb! je weet hoe zo'n logische fout heet?
Integendeel, ik noem enkel de dingen op die je genoemd hebt en hoe die in zwaar contrast staan met de stijgende leeftijdsverwachting. Je weet toch hoe zoiets heet? Ik zal het u anders zeggen. Het ontkrachten van "beweringen zonder enig bewijs".

Laatst gewijzigd door fox : 24 maart 2010 om 11:52.
Oud 24 maart 2010, 11:53   #21818
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Integendeel, ik noem enkel de dingen op die je genoemd hebt en hoe die in zwaar contrast staan met de stijgende leeftijdsverwachting. Je weet toch hoe zoiets heet? Ik zal het u anders zeggen. Het ontkrachten van beweringen zonder enig bewijs.
nope

vb ik noem Fluoride, JIJ noemt tandpasta!
Oud 24 maart 2010, 11:54   #21819
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nope

vb ik noem Fluoride, JIJ noemt tandpasta!
Jij noemt "Fluoride in tanpasta" waarmee je beweert dat de tandpasta op de markt dodelijk zijn.

Laatst gewijzigd door fox : 24 maart 2010 om 11:54.
Oud 24 maart 2010, 12:02   #21820
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij noemt "Fluoride in tanpasta" waarmee je beweert dat de tandpasta op de markt dodelijk zijn.
nee nogmaals ik noem Fluoride!
Niet alle tandpasta is slecht

man, lees jij slecht zeg!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be