![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dus het delokaliseren van bedrijven zal jou worst wezen?
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zijn referaat dat hij deed op het O2 congres in mijn bezit, misschien moet ik dat maar eens posten. Daar staat in verwoord wat hij onder samenwerken verstaat.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Dat laatste mag je even uitleggen. Zitten ze in de federale regering of zo?
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat hij eerder verwijst naar het gegeven dat de n-va enkel en alleen het hoofd boven water heeft kunnen houden (financieel) door in 2004 samen met de cd&v op te komen. Het is daar dat ze definitief hun ziel verkochten voor enkele zilverlingen. Zeer goede zet, uiteraard, anders waren ze snel onder de kiesdrempel gedoken en kenden we nu geen n-va.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen het VB beweerd op te kunnen tegen de globalisering. Allee dat beweren ze toch. Als delocalisatie voor het VB belangrijk is, dan moet je vooral België splitsen met een chock effect (lees zonder rekening te houden met het buitenland). Dan zullen bedrijven zeker in Vlaanderen blijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Alle gekheid: ik denk dat N-VA en Vlaams Belang vrij gelijkaardige standpunten hebben op dit onderwerp. Die discussie staat los van de ontbindingswijze van België. Tenzij jij denkt dat het Vlaams Belang voor de Balkan-oplossing staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doorgaans skip ik de commentaar van System. Vandaar dat ik er over gelezen heb. Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Gij zijt ne zeveraar.
![]() Of is het omdat het nieuw ballonnetje van het VB doorprikt is, dat je mede Vlaamsgezinde voor Belgicist moet verwijten? Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor daar allemaal maar weinig van. Volledig losgeslagen dat VB, zeg het zo maar. Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer nog eens jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van een grote mond op te zetten, zou je beter aantonen hoe het VB de globalisatie die wereldwijd manifesteert zou aanpakken. Dat beweren ze toch hé? Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2010 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze separatisten zijn, je weet wel, wat de NV-A bij monde van B. De Wever en Bourgois niet is, zal ik erop stemmen moest ik mogen stemmen van onze Belgische staat. Dat is al wat ik met het VB vandoen heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Na de Islam en de Walen, waarschuwt Flier Flupke van het VB ons tegen een nog véél groter gevaar.
![]() Het Gele Gevaar! ___ |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wat gij nu zoal vertelt. Waarom doet me dat nu denken aan de Amerikanen die Irak en Afhanistan binnenvielen.
Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() En toevallig was er in Koeweit petrol. Zouden dat de Amerikanen ook geweten hebben?
Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 17:25. |
![]() |
![]() |