![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Daarnet een interview gehoord tussen Bart Dewever en B Delvaux van Le soir.
Wat ik vaststelde. In Le Soir beschreef men de Vlaamse wooncode als fascistisch en plaatste men er een foto bij van een massagraf van een etnische zuivering …….. in Nigeria???????? Conclusie van dit alles. België is een prachtland met een meerderheid aan fascisten (Vlamingen) volgens Le Soir. Jawadde………….. Verdienen de Vlamingen dat met hun solidariteit ( geldstroom naar) met Wallonië. In Wallonië zijn Vlamingen nog steeds “leffe la main” ( hef de rechterhand). Ik zou zeggen, ze bijten in de hand die hun voed. En owééééé als de voedende hand zich vragen stelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb te weinig tijd om er zelf naar te gaan zoeken, ziet u.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
www.deredactie.be aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en hier http://archives.lesoir.be/enjeux-le-...&all=109&nav=1 gekeken, maar zie geen foto van dat massagraf. En om die foto is het mij te doen. Dat opiniestuk is een beetje 'gechargeerd', maar valt m.i. nog net binnen de grenzen van het toelaatbare. Zo'n foto erbij zou ik wèl als een zeer smerige belediging ervaren. Kan iemand hier bevestigen dat die foto er wel degelijk bijstond (eventueel een gescande pagina toevoegen)? Edit: ik heb ondertussen Bart DW zèlf aan het woord gehoord, en die verwijst ook naar die foto. Ik denk dat ik dus kan aannemen dat die foto ook werkelijk in Le Soir heeft gestaan. Ik ben nu echt wel benieuwd naar wat het CGKR met de klacht gaat doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2010 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor deze blijk van goede wil.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-le-soir.aspx
Hier is een scan van de pagina met foto. Volgens het bijschrift is het een massagraf van Christenen, uitgemoord door Moslims in Nigeria. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik erger me met de dag meer aan Dewever: als hij nu eindelijk eens zou ingaan op de uitgestoken hand van het Vlaams Belang zou een enorm sterke Alliantie ontstaan, en zou het snel gedaan zijn met vele Belziek-toestanden, maar zo consequent is Dewever niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit werkelijk ongelooflijk smerig en grof van dat blad "Le Soir", en kan alleen maar hopen dat ook heel wat Franstalige landgenoten daar eveneens zo over denken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2010 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Van Le Soir ben ik dergelijke dingen toch gewoon. Het ergste is dat dit de meest gelezen krant is in het buitenland (denk ik). Dus Le Soir bepaalt voor een groot deel het imago van Vlaanderen op internationaal gebied. Niet te verwonderen dat ze in het buitenland denken dat de Vlamingen onverdraagzame, racistische extreem-rechtsen zijn die die arme Franstaligen continu zitten te pesten met allerlei regeltjes.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik erger me aan de frankofone voorstelling van zaken. Als flamingant ben ik separatist, niet anti-Waal maar pro-Vlaanderen ... bla bla ... Maar ik erger me evenzeer aan de houding van het Blok. Ook alweer met de huidige media-kampanje. Blijf jij je dus ook maar ergeren, maar wat mij betreft: als er een samenwerking NVA en het Blok komt, die verder zou gaan dan punktuele kommunotaire gelijklopende stemmingen, dan zou de NVA mijn stem kwijt zijn. (nogmaals, al in andere draden omstandiger uitgelegd: 99 prosent van de kiezers van het Belang, zijn niet het probleem; slechts één prosent van hun kiezers, en een groter persentage van hun grote pieten, vormen een uiterst groot probleem. Ook de Valk. Met zijn uitspraak over de apartheid in Zuid-Afrika.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ik vind dat de NVA serieus zijne kak aan het intrekken is de laatste weken. Wanneer er definitief beslist wordt over BHV zullen we zien in welke mate deze partij haar woord houdt. Ben benieuwd...
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Er zijn héél wat Brusselaars die het Vlaamse voorstel, de paras in te zetten in Brussel zéér slecht hebben opgevat. Er zijn héél wat franstaligen die de continue hetze tegen franstaligen vanwege NVA, VB, CD&V & C° zeer slecht hebben opgevat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wèlke manier kan de '"Völkische Beobachter" van/voor de Franstalige Belg' het beste worden gecounterd?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan wel begrijpen dat bwana niet loopt te glunderen wanneer le petit nègre niet langer petit nègre wil spelen, maar moet ik daarom medelijden voor bwana koesteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat geen enkele Vlaming ze leest maakt niet uit, zolang ze hem maar in het buitenland lezen ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.flanderstoday.eu/
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |