Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2010, 20:28   #141
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik zeg het u toch Europa zal erkennen , anders barst het. En economisch kerkhof ? Noorwegen en Zwitserland zijn ook niet bij Europa en het gaat daar beter dan in om het even welk EU land.
over noorwegen zou ik me nog eens informeren, het kwam niet zo goed in het nieuws deze week
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 20:32   #142
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gij moet iets zeggen. Gij weet dat Frankrijk niet zal erkennen . Wat u zegt is dus waarheid en wat ik zeg illusie. Dat is een goede.
Als u een beetje eerlijk bent, dan herlees je beide post nog eens, de mijne was duidelijk voorwaardelijk, die van u geformuleerd als zekerheid. dus een heel flauwe reactie.

Laatst gewijzigd door spherelike : 25 maart 2010 om 20:35.
Oud 25 maart 2010, 20:41   #143
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Geweldig argument, een poll op een anoniem forum.
Kan je bewijzen dat deze stemmen van nationalisten komen? Over stropoppen gesproken? Kijk eerst een naar de eigen argumenten of het ontbreken ervan.
bovendien haal je 20% daar waar men vroeger zei NOOIT zonder Brussel. Maar ik mag niet zeggen dat ze een bocht aan het nemen zijn hé, stroppopgedoe om ziende blind te kunnen blijven, hhheeeeellllll flauw.

Gewoon de ogen sluiten voor de realiteit, dat doe je en dat wil je blijkbaar ook. En maar klagen over iemand die zegt dat het volstaat om je ogen open te doen om te zien.
Ik zie je met je ogen dicht, maar ik mag dat niet zeggen, want dan gebruik ik een stropop, en mijn remedie je ogen openen komt niet uit het feit dat jij je ogen sluit, maar uit mijn vaststelling dat je niet ziet.

Rare jongens die nationalisten
Ik merk dat u bijzonder chagrijnig uit de hoek kan komen wanneer u op uw ongelijk wordt gewezen. U hoeft dat niet te doen. Dat maakt u niet sympathiek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 20:52   #144
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik merk dat u bijzonder chagrijnig uit de hoek kan komen wanneer u op uw ongelijk wordt gewezen. U hoeft dat niet te doen. Dat maakt u niet sympathiek.
Ja als je weigert te discussieren zoals jij doet in deze draad, en je blijft verstoppen achter vormfactoren, ja dan kan je moeilijk ongelijk krijgen hé.

Mocht je nog maar een poging gedaan hebben. je weet dat ik gelijk heb, je hebt geen tegenargumenten op de basisdiscussie, en dan zit je op vinkenslag om op één détail, op één element sla je dan toe, dan nog met een flutpoll op een anoniem forum, en dat zou dan moeten aantonen dat ik ongelijk heb.

En als ik je daar op wijs dan ga je de man spelen, daar waar ik het over vlaams nationalisten had in het begin, nooit over u zelf tot u weigerde mee te discussieren wat je goed recht is, maar niet onder valse voorwendsels.
Ik hoop dat je zelf je totaal falen in deze topic kunt inzien.
Oud 25 maart 2010, 21:01   #145
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja als je weigert te discussieren zoals jij doet in deze draad, en je blijft verstoppen achter vormfactoren, ja dan kan je moeilijk ongelijk krijgen hé.

Mocht je nog maar een poging gedaan hebben. je weet dat ik gelijk heb, je hebt geen tegenargumenten op de basisdiscussie, en dan zit je op vinkenslag om op één détail, op één element sla je dan toe, dan nog met een flutpoll op een anoniem forum, en dat zou dan moeten aantonen dat ik ongelijk heb.

En als ik je daar op wijs dan ga je de man spelen, daar waar ik het over vlaams nationalisten had in het begin, nooit over u zelf tot u weigerde mee te discussieren wat je goed recht is, maar niet onder valse voorwendsels.
Ik hoop dat je zelf je totaal falen in deze topic kunt inzien.
Wanneer u mij woorden in de mond probeert te leggen die diametraal staan tegenover hetgeen ik al 6 jaar op dit forum verklaar, is het duidelijk dat uw visie op 'discussie' niet bedoeld is om van gedachten te wisselen, maar wel om uw ego te strelen door het bekampen van een zelfgemaakt vijandbeeld.
Wanneer ik u er op wijs dat uw zelf ineengebokst vijandbeeld, dat u probeert op mij te projecteren, niet strook met de ideeën die ik verkondig, verwijt u mij op de koop toe nog eens dat ik mij zou wegsteken achter de anonimiteit.

Neen, op die manier zal je niet tot een inhoudelijke discussie komen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 25 maart 2010, 21:20   #146
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wanneer u mij woorden in de mond probeert te leggen die diametraal staan tegenover hetgeen ik al 6 jaar op dit forum verklaar, is het duidelijk dat uw visie op 'discussie' niet bedoeld is om van gedachten te wisselen, maar wel om uw ego te strelen door het bekampen van een zelfgemaakt vijandbeeld.
Wanneer ik u er op wijs dat uw zelf ineengebokst vijandbeeld, dat u probeert op mij te projecteren, niet strook met de ideeën die ik verkondig, verwijt u mij op de koop toe nog eens dat ik mij zou wegsteken achter de anonimiteit.

Neen, op die manier zal je niet tot een inhoudelijke discussie komen.
Geweldig, jij incarneert dus hoogstpersoonlijk het vlaams nationalisme, als ik vlaamsnationalisten diengen toeschrijf dan is dat hoogstpersoonlijk op u bedoelt, van pretentie en ego geproken, ben je zelf niet beschaamd?

het stond u vrij om uw mening te specifieren, en mijn in uw ogen dan stereotiep beeld van de nationalisten te counteren, maar u verkoos te vitten op dingen die alleen gevoed worden door uw eigen hoogmoed, en uw zelfbenoemde functie als spreekbuis van de nationalisten.

Wat dat zef ineenboksen betreft nodig ik u uit om in deze draad post 101 (denk ik) te lezen, daar wordt onomwonden gepleit om brussel te laten vallen. Ik heb die mening hier niet gecounterd gezien, ook niet door u of andere nationalisten. Dus zo wereldvreemd is mijn mening over nationalisten niet en dat weet u best.

Als u natuurlijk de pretentie hebt de enige ware spreekbuis te zijn van vlaams nationalisten, dan betekent de post van anderen natuurlijk niets in uw ogen.

U bent gewoon te laf in deze om te discussieren, u weet best (want u hebt het in één profijtig zinnetje toegegeven) dat nationalisten nergens staan qua strategie, en onderbouwd dossier, dat toegeven is eigenlijk toegeven dat u een van de kippen (volgens u zelfs de haan) zonder kop bent die naar iets streven zonden nog maar een aanzet van te weten waar het heenvoert, en wat het zal kosten. U kiest dan maar voor de vlucht in vormfactoren, blijkbaar populair als vluchtroute op dit forum, sinds iemand de stropopmetafoor hier gebruikt heeft, komt dit te pas en te onpas. hier moet je zelfs gaan voorwenden dat ik je persoonlijk aangesproken heb, terwijl dat NIET zo is.

Laatst gewijzigd door spherelike : 25 maart 2010 om 21:23.
Oud 25 maart 2010, 21:23   #147
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
De arme gaat de rijke uithongeren .
U gaat Albert Frère uithongeren?
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 21:30   #148
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
U gaat Albert Frère uithongeren?
Dat is ongetwijfeld een goede vriend van u.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 21:32   #149
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Dossier

Citaat:
En dat noem jij een volledig dossier over vlaamse onafhankelijkheid?
Mijn idee daarover is anders hoor. Met dergelijke aanzet kan je hoogstens terugvliegen om je huiswerk te vervolledigen, als je al niet buitenvliegt wegens compleet onvolledig (tenminste in een normaal bedrijf)
Je kunt ook nog "Vlaanderen onafhankelijk. Hoe moet dat dan ?" van K. Van Overmeire lezen. Een dossier met pragmatische oplossingen voor heel wat problemen.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 21:36   #150
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Je kunt ook nog "Vlaanderen onafhankelijk. Hoe moet dat dan ?" van K. Van Overmeire lezen. Een dossier met pragmatische oplossingen voor heel wat problemen.

heb ik ook gedaan, hij is ook gebuisd. Zoals alle nationalisten, veel veronderstellingen, weinig harde garanties en cijfers.
Ik wou zelfs het document van het VB over de boedellscheiding bestuderen, maar daarvoor moest ik een boekje kopen, maar dat kon ik nu echt niet over mijn hart krijgen, nog betalen voor een werkstukje gemaakt door al door de gemeenschap betaald personeel.

Laatst gewijzigd door spherelike : 25 maart 2010 om 21:39.
Oud 25 maart 2010, 21:36   #151
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Just a fellow traveller.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 21:41   #152
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard ???

Citaat:
heb ik ook gedaan, hij is ook gebuisd. Zoals alle nationalisten, veel veronderstellingen, weinig harde garanties en cijfers.
Ik wou zelfs het document van het VB over de boedellscheiding bestuderen, maar daarvoor moest ik een boekje kopen, maar dat kon ik nu echt niet over mijn hart krijgen, nog betalen voor een werkstukje gemaakt door al door de gemeenschap betaald personeel.
En...wie is er NIET gebuisd i.v.m.dit probleem ?
Oud 25 maart 2010, 21:49   #153
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geweldig, jij incarneert dus hoogstpersoonlijk het vlaams nationalisme, als ik vlaamsnationalisten diengen toeschrijf dan is dat hoogstpersoonlijk op u bedoelt, van pretentie en ego geproken, ben je zelf niet beschaamd?

het stond u vrij om uw mening te specifieren, en mijn in uw ogen dan stereotiep beel van de nationalisten te counteren, maar u verkoos te vitten op dingen die alleen gevoed worden door uw eigen hoogmoed, en uw zelfbenoemde functie als spreekbuis van de nationalisten.

Wat dat zef ineenboksen betreft nodig ik u uit om in deze draad post 101 (denk ik) te lezen, daar wordt onomwonden gepleit om brussel te laten vallen. Dus zo wereldvreemd is mijn mening over nationalisten niet en dat weet u best.

Als u natuurlijk de pretentie hebt de enige ware spreekbuis te zijn van vlaams nationalisten, dan betekent de post van anderen natuurlijk niets in uw ogen.

U bent gewoon te laf in deze om te discussieren, u weet best (want u hebt het in één profijtig zinnetje toegegeven) dat nationalisten nergens staan qua strategie, en onderbouwd dossier, dat toegeven is eigenlijk toegeven dat u een van de kippen (volgens u zelfs de haan) zonder kop bent die naar iets streven zonden nog maar een aanzet van te weten waar het heenvoert, en wat het zal kosten. U kiest dan maar voor de vlucht in vormfactoren, blijkbaar populair als vluchtroute op dit forum, sinds iemand de stropopmetafoor hier gebruikt heeft, komt dit te pas en te onpas. hier moet je zelfs gaan voowenden dat ik je persoonlijk aangesproken heb, terwijl dat NIET zo is.
En opnieuw legt u mij woorden in de mond. U kan het niet laten, blijkbaar...
Oud 25 maart 2010, 21:52   #154
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En...wie is er NIET gebuisd i.v.m.dit probleem ?
Volgens mij is iedereen gebuisd die voor een onafhankelijk vlaanderen is, zonder een onderbouwd dossier,en vooral de partijen die hierin het hoofdpunt van hun programma zien, maar dat weigeren concreet uit te werken.

Alle partijen die eisen dat verkiezingsprogramma's becijferd worden en op haalbaarheid getoetst worden, en voor dit punt blijkbaar een uitzondering maken.

Iedereen die ieman met kritische vragen automatisch belgicist noemen, die argumente wegwuiven en weglachen en terwijl weigeren om hier even ov na te denken.

Al diegenen die vergelijkingen treffen metandere landen in andere situaties, en die zonder slag of soot aannemen dat dit zomaar overdraagbaar is op onze situatie.

Al diegenen die hun wensen voor zekerheden verkondigen, zonder enig bewijs, zijn allemaal gebuisd.

Geslaagd: diegenen die de omvang en de moeilijkheidsgraad van het dossier willen inzien, die weten dat baten en kosten samen moeten bekeken worden, diegenen die beseffen dat er onderhandeld en toegegeven zal moeten worden om tot een fatsoenlijke scheiding en een erkenning te komen. Diegenen die willen inzien dat alle EU landen overtuigd moeten worden, en dat daarvoor een prijs zal moeten betaald worden op één of andere manier. Dat vlaanderen al de verplichtingen van belgie zal moeten honoreren (hun deel ervan althans),...

Ik g er me stoppen, ik denk dat het idee duidelijk is
Oud 25 maart 2010, 22:01   #155
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En opnieuw legt u mij woorden in de mond. U kan het niet laten, blijkbaar...
Nu begint ge echt te zeveren hé

ik leg u in deze post geen enkel woord in de mond, u mag het tegendeel bewijzen. Waar staat er "XXX zei dat: een leugen"

Ik geef mijn ongezouten mening over u. Blijkbaar kent u hier ook al het verschil niet meer tussen.

probeert u het laatste woord te houden met uw leugens over mij?

Voor vanavond kan het lukken, want ik stop er mee voor vanvond. U mag nu verder uw imaginaire pesoonlijke aanvallen, en paranoia over dit forum verspreiden zonder wederwoord.
Oud 25 maart 2010, 22:02   #156
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard ? ? ?

Citaat:
Geslaagd: diegenen die de omvang en de moeilijkheidsgraad van het dossier willen inzien, die weten dat baten en kosten samen moeten bekeken worden, diegenen die beseffen dat er onderhandeld en toegegeven zal moeten worden om tot een fatsoenlijke scheiding en een erkenning te komen. Diegenen die willen inzien dat alle EU landen overtuigd moeten worden, en dat daarvoor een prijs zal moeten betaald worden op één of andere manier. Dat vlaanderen al de verplichtingen van belgie zal moeten honoreren (hun deel ervan althans),...

Ik g er me stoppen, ik denk dat het idee duidelijk is
Besluit: je hebt het boek van K. Van Overmeire oppervlakkig gelezen of alleen doorbladerd...

Oud 25 maart 2010, 22:10   #157
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu begint ge echt te zeveren hé

ik leg u in deze post geen enkel woord in de mond, u mag het tegendeel bewijzen. Waar staat er "XXX zei dat: een leugen"

Ik geef mijn ongezouten mening over u. Blijkbaar kent u hier ook al het verschil niet meer tussen.

probeert u het laatste woord te houden met uw leugens over mij?

Voor vanavond kan het lukken, want ik stop er mee voor vanvond. U mag nu verder uw imaginaire pesoonlijke aanvallen, en paranoia over dit forum verspreiden zonder wederwoord.
Citaat:

het stond u vrij om uw mening te specifieren, en mijn in uw ogen dan stereotiep beeld van de nationalisten te counteren, maar u verkoos te vitten op dingen die alleen gevoed worden door uw eigen hoogmoed, en uw zelfbenoemde functie als spreekbuis van de nationalisten.

Wat dat zef ineenboksen betreft nodig ik u uit om in deze draad post 101 (denk ik) te lezen, daar wordt onomwonden gepleit om brussel te laten vallen. Ik heb die mening hier niet gecounterd gezien, ook niet door u of andere nationalisten. Dus zo wereldvreemd is mijn mening over nationalisten niet en dat weet u best.

U bent gewoon te laf in deze om te discussieren, u weet best (want u hebt het in één profijtig zinnetje toegegeven) dat nationalisten nergens staan qua strategie, en onderbouwd dossier, dat toegeven is eigenlijk toegeven dat u een van de kippen (volgens u zelfs de haan) zonder kop bent die naar iets streven zonden nog maar een aanzet van te weten waar het heenvoert, en wat het zal kosten. U kiest dan maar voor de vlucht in vormfactoren, blijkbaar populair als vluchtroute op dit forum, sinds iemand de stropopmetafoor hier gebruikt heeft, komt dit te pas en te onpas. hier moet je zelfs gaan voorwenden dat ik je persoonlijk aangesproken heb, terwijl dat NIET zo is.
Oud 25 maart 2010, 22:21   #158
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
In zijn dromen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 07:38   #159
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Besluit: je hebt het boek van K. Van Overmeire oppervlakkig gelezen of alleen doorbladerd...

Ik heb daarvan doorgenomen wat ik on line kan vinden.

Zoals al eerder' gezegd weiger ik te betalen om dingen te kopen die met overheidsgeld zijn gemaakt.

Als het VB denkt dat zijn denkwerk bestemd is voor het grote publiek, dan moeten ze het maar on-line zetten.

zo is het wel gemakkelijk om te doen alsof de anderen niet mee willen, en de ideeen van de partij niet genegen zijn. Je moet eerst steungeld betalen om dan, gezien de reputatie van die partij qua denkwerk, misschien iets te krijgen wat het lezen waard is, neen bedankt.

Laatst gewijzigd door spherelike : 26 maart 2010 om 07:57.
Oud 26 maart 2010, 07:54   #160
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

@ the fugitive

Dat is dan zoals gezegd mijn menig over u. waar u dan woorden in uw mond gelegd ziet is mij een kompleet raadsel.

Heb ik het recht om besluiten te trekken over iemand die op een post over "de vlaams nationalisten" een persoonlijke aanval ziet, die blind is voor de realiteit , die wil volhouden dat "de vlaamsnationalisten" (waarschijnlijk zichzelf tot maatstaf verheffend) brussel willen behouden. Die ondanks mijn aanbrengen van een quote in deze draad die het tegendeel zegt, en het ontbreken van enige tegenspraak hierop door om het even welke nationalist inclusief hijzelf, blijft volhouden dat hij gelijk heeft, en dat ik een stropop neerzet.

Hoe zou uw mening zijn over een dergelijk iemand die blijkbaar hooghartig het licht van de zon loochent, en blijft doen of zijn mening relevant is voor "de vlaams nationalisten.

Voor mij is dat een omhoog gevallen stuk pretentie, die het niet kon laten op op de boodschapper van de pijnlijke boodschap te schieten, maar eigenlijk beter was weggebleven uit deze discussie. Daarna blijven valse voorwendsels inroepen om uw eigen onvermogen te camoufleren.

Mijn standpunt dat huidige nationalisten "dommekloten" zijn wordt eens te meer bevestigd. Uw medestanders zijn u zeker dankbaar voor het NIET verdedigen van jullie zaak, het vluchten onder valse voorwendsels en pijnlijk duidelijk maken van het gebrek aan enig scenario, dossier of becijfering.

Laatst gewijzigd door spherelike : 26 maart 2010 om 07:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be