![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ik denk overigens niet dat Israel de aanslagen van 911 heeft georganiseerd en uitgevoerd. Ik geloof dat een groepje mensen bestaande uit neo-conservatieve Amerikanen, Arabieren, Joden, Britten en mensen van allerlei afkomst die allemaal bij de NWO horen dit georganiseerd hebben. Het is volgens mij verkeerd om Israel hiervan de schuld te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is dan natuurlijk voor de leken terzijde ,wat gaat er precies achter die al quaeda schuil...De financiers en diegenen die ze hebben opgeleid,en welke banden met welke landen én veiligheidsdiensten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet waar je naar toe wil ... ten tijde van de oorlog tussen de russen en de mujahedin kregen deze financiele en logistieke steun evenals dat er personen werden opgeleid, diezelfde periode werd ook al qaida opgericht MAAR het was vooral het ISI (waar bepaalde personen oa mahmood nog tot kort voor 9/11) dat al qaida steunde en saudi arabie (+rest arabisch schiereiland) die voor de financiele middelen zorgden ... dus ja in t begin heeft de cia samengewerkt met oa al qaida tot de russen weg waren dan was de samenwerking ook gedaan...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs Palestijnen die zich met opzet doen opsluiten in Israël, omdat ze het daar in het gevang beter hebben dan " vrij " bij hun thuis. Dan weet je wel hoe laat het is zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je zo al een flink aantal jaren vrijheidsstrijder bent, dan is het een moeilijke terugkeer naar een normaal leven denk ik, naar een saai leven waar hard moet gewerkt worden, voor een karige boterham of couscous met weinig vleessaus...Men ziet dat bij véél oorlogsveteranen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |