![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben het echt niet door hé? Zegt veel over het gemiddeld IQ op dit forum!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...priesters.aspx ![]() ![]() ![]() soepjurken ![]() ![]() ![]()
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 30 maart 2010 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik ben een 1m68cm maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt. Ik zie niet in wat me een kleine burgert maakt aan tegen een rechtssysteem te zijn dat tegen al mijn waarden en normen is. Gelijkwaardigheid van geslachten, aanvaarding van holebi's, vrije meningsuiting, rationeel beslissen,... zijn allemaal zaken die ik sterk waardeer die nu niet bepaald gepromoot worden door de sharia, integendeel. En kalikles, spijtig genoeg is dat geen grapsite, is opgericht door de in Engeland gebande variant.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 maart 2010 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het probleem is echter dat ze het achter onze rug aan het invoeren zijn. Nu is het al vaak dat ze naar een moslim rechter gaan, een moslim geleerde en een moslim geneesheer. Dat maakt hun niet uit dat de rechtsspraak die ze doen niet wetmatig is. Voor hun is dat belangrijker dan een echte rechter of dokter.
Dus de shariawet bestaat ook al in belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() En voor de rest vrees ik dat je niet veel van mijn relaas hebt begrepen. Ik wil gewoon niet dat wereldvreemde seksueel gefrustreerde religieuze fanatici die niets anders kunnen dan mensen onderdrukken, het hier voor het zeggen krijgen. Problemen mee of wat?
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Daarom dat ik ook adds schreef en niet sponsers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij haalt helemaal niets door elkaar, hij doet dat immers moedwillig - provoceren is zijn middelnaam. Hij kan immers niet wachten tot islaam heel Europa overneemt, ahw. een islamitisch kalifaat wordt - dat ze zelf de tak waarop ze zitten doorzagen, de kip met het gouden ei slachten is nog niet tot islamitische hersenen doorgedrongen - dat heel Europa een woestijn van ellende, achterlijkheid en barbaarsheid zal zijn dixit islamitische paradijsjes is ook nog niet doorgedrongen - de opgebouwde SZ zal ooit op geraken - wat dán aan te vangen als er haast geen autochtone bevolking meer zal zijn om voor hun uitkeringen en hangmathangen te gaan werken - mahjah, een aantal 'dhimmies' wordt wel aangehouden, het is tenslotte van hen dat ze djizja kunnen innen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om eerlijk te zijn , uw eerste foto gebeurt de dag van vandaag niet meer in europa. Echter nog wel in vele andere landen buiten europa (daar bedoel ik dan niet letterlijk het verbranden mee) in de naam van geloof.
En uw tweede foto heeft niets met geloof te maken, eerder met een of meerdere gekken die aan de macht waren. En zelfs daar is europa zeker niet de enigste. En ook dat gebeurt nog steeds in de wereld de dag van vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Hitler en moslims waren nochtans ook een hand op 1 buik. Op zich niet verwonderlijk, leg een Duitse koran naast een Duitse "mein kampf" en het verschil is verwaarloosbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoeft overigens geen 'Duitse' koran en Mijn kamp te zijn, in élke taal hebben beide boeken een boel overeenkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Ik had evengoed een Nederlandse Koran en Nederlandse versie van "Mein kampf" kunnen schrijven, ik bedoelde gewoon dat ze dezelfde taal moesten hebben, dan merk je het zo. Een simpele vergelijking toont al vele gelijkenissen op:
- Houding tav joden: Check (joden schuld van economische crisis, problemen/joodse geesten bezitten lichamen, oorzaak alle oorlogen,...) - Houding tav holebi's: Check - Werelddominatie: Check - Eigen taal is de mooiste: Check (Arabisch/Duits) - Schuld van alle problemen is de schuld van anderen: Check - ... Laatst gewijzigd door Gwyndion : 31 maart 2010 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking is overigens totaal krom, U moet de moslims niet afschilderen als 'slachtoffers', geen enkele minderheid of geloofsgemeenschap is ooit zó gefaciliteerd, gepamperd, positief gediscrimineerd en beschermd als Uw geloofsbroeders en zusters.
|
![]() |
![]() |