![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
samentrekking van pokke lelijk ? ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pokl'k is nog beter
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is 't allemaal oorlog.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 1 april 2010 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ere wie ere toekomt. Ik vind de aprilgrap van de BUB toch wel erg geslaagd:
![]() http://www.belgischeunie.be/belgie.php Laatst gewijzigd door Zeno! : 1 april 2010 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() In Taiwan eten ze dat op, njammie...
Zal wel als een soort krab smaken denk ik dan.
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat een reuzenpissebed zo zeldzaam is. De foto komt vanop een overheidswebsite (als dat een referentie mag zijn) wat me doet vermoeden dat ze niet getrukeerd is. Bovendien lijkt de grootte te kloppen op deze foto met wat de normale afmetingen zijn (tot 46 cm).
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik ben voor het eerst in jaren in een aprilgrap getrapt. Streetview van Google toont een 3D knopje, ik snel een brilleke gaan halen om te ontdekken dat dit pseudo 3D is
![]() Proficiat Google...
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het ook te vragen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, als je de overzichtjes leest van de aprilgrappen... wat een flauwe kul wordt daar uitgehaald zeg? Niet eens geestig, noch fijnzinnig, subtiel of wat dan ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |