![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in deze draad al een tijdje on the record met de stelling dat de 'opbrengsten' van immigratie bijvoorbeeld schier onmogelijk te berekenen zijn. Dat mag u als een falsificatie van de stelling van Dedecker interpreteren. Maar heeft u of Dedecker al berekend wat een Nederlandstalige minderheid in Belgie Vlaanderen zou kosten? Dat zou uiteindelijk het (geopolitieke) gevolg zijn van het stopzetten van de immigratie naar Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 april 2010 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 |
Minister
|
![]() Om de zorggelden juist te besteden is in Nederland zelfs zo fijnmazig gemeten dat we weten hoeveel een gemiddelde bejaarde met een mank linker been in een tehuis per dag de maatschappij kost met een nauwkeurigheid van +/- 25 cent. Ik wil maar zeggen "Waar een wil is is een weg."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wordt gewoon een statistisch bureau ingehuurd om die privaatsector zijn kans op winst te gunnnen? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 april 2010 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens; Ik moet niks! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met oneindig X posts te citeren en telkens weer te vragen om jouw posts te citeren om aan te tonen waar jij zus of zo beweert, schiet je geen mallemoer op en trek je steeds de discussie naar jouw persoontje toe, zeg gewoon waar het op staat, kom uit voor je mening in klare en duidelijke taal, indien je dan nog steeds het 'gevoel' hebt dat iemand je posts/woorden 'verdraait' (door je een vraag te stellen), kan je gewoon zeggen; "Nee hoor, ik denk er zus of zo over" [PUNT]. Citaat:
. Citaat:
Citaat:
M.a.w..; Ik voer géén discussie over de juistheid van de cijfers die DD overnam van 'diverse' (niet 1) onderzoeken, maar wél over het feit dat jij steeds blijft beweren dat hij GEEN bronnen meegeeft in zijn boek, heb ik al tigmaal weerlegd, er zijn 192 bronvermeldingen op 7 (zéven) pagina's, dát kan iedereen die het boek heeft of gelezen heeft, verifiëren!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u heeft een punt, zeker weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is er gelogen aan "-Ze het boek niet hoeven te kopen om te weten wat er in staat "? Citaat:
Dat jij ( en vele anderen) die titel niet wil geven bewijst dat het er niet in staat. Citaat:
Citaat:
"mijn kritiek is dat JMDD geen bronnen geeft en de opbrengsten niet meerekent" wat is daar dan niet klaar en duidelijk aan dat men moet schrijven dat ik meen dat er geen kosten zijn? Citaat:
Daarom vraag ik nu een citaat met link. Dat kan toch niet moeilijk zijn om dit te geven. Maar een link krijg ik nooit. Ik wens de discussiie helemaal niet naar mij toetrekken; (dat het naar mijn persoontje wordt toegetrokken ligt niet aan mij, maar aan degene die afkomt met "je bent een zaag, je liegt, je kronkelt,...") Vandaar mijn verzoek "Om deze steeds weerkerende discussies te vermijden; zou het beter zijn dat jij stopt met mijn mening te raden. En als je het toch nodig acht om mijn mening weer te geven, geef dan ook het citaat met link waarop jij je baseert." Wie, die recht in zijn schoenen staat, kan daar iets op tegen hebben? En waarom? Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 |
Banneling
|
![]() Ik heb het met betrekking tot bepaalde zaken en forumleden al vaker gezegd, maar zal het in mijn schier oneindige goedheid nog maar eens herhalen: "Errare humanum est, perseverare diabolicum" - en daarmee is eigenlijk alles wel gezegd.
Het is overigens frappant dat ik nog maar één enkele reactie heb gekregen op post #1053 in deze draad. Van de verdedigers van de multicul en verrijkende elementen zelfs niet één. Blijkbaar vreet die one-woman-show alle aandacht dusdanig op dat de werkelijke kern van de zaak onbelicht, of in het gunstigste geval onderbelicht blijft. Waarmee de doelstelling van bepaalde lieden dan weer ruimschoots gehaald is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al lang besloten mijn tijd daar niet meer in te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is blijkbaar iemand die weet dat je dit moet berekenen over een langere periode en dat je ook baten moet meerekenen. Het wordt ook in een ruimer perspectief geplaatst dan enkel het economische aspect. (Als ik de boekbespreking mag geloven) Ik vrees dat JMDD met zijn boek daar niet kan aan tippen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat dacht u van gewoon minstens een generatie lang de grenzen dicht voor die "less well-educated"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OMG
![]() Dat je stond te liegen dat je zwart zag met je bewering dat JMDD GEEN bronnen meegeeft in zijn boek, JeeezusMina!!! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1-Ofwel lieg je dat je het boek gelezen hebt! (Of beter gezegd; niet hoefde te kopen om te weten wat er in staat, je baseert je enkel en alleen op het feit dat ik en anderen de 'titel' van dat onderzoek niet willen geven ergo maak jij er van dat er GEEN bronnen in staan!) 2- Ofwel lieg je dat er geen bronnen instaan. 3-Ofwel heb jij een versie van dat boek waar de laatste 7 bladzijden ontbreken! Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Poeh, ik kán dat ook, eindeloos en oeverloos mezelf herhalen...tsssss waar is mn kotsbakske, want ik voel me nie goeeee.... ![]() Ik word misselijk van mezelf steeds te herhalen, jij niet?
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |