![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een communistisch land is per defenitie een dictatuur, vermits geen andere partij dan de communische mag opkomen bij verkiezingen. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2010 om 09:11. |
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Minister
|
Citaat:
Een beperkte nomenclatuur bepaalt welke opleiding mensen krijgen, welk werk ze doen, wat er geproduceerd wordt en wie wat van die productie ontvangt. Soms begint de rode utopie wel eens onder het mom van algemene inspraak - een mom die men voortdurend in stand poogt te houden - maar eindigt steevast in onmenselijke tirannie. Communisme is niet des mensen. De installatie van dergelijk ideologisch (per definitie utopisch) systeem werd, is en zal nooit tot een goed einde worden gebracht.
|
|
|
|
#385 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je vertoont alleszins bepaalde trekken, vermits je blijkbaar zeer onsamenhangend reageert op externe impulsen. Dat is een verdedigingsmechanisme bij een autistisch persoon, vermits hij deze impulsen niet kan verwerken. Laatst gewijzigd door Praetorian : 4 april 2010 om 11:18. |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#387 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Minister
|
Deze topic is op zich weinig relevant en bovendien beledigend voor de slachtoffers die onder de tirannie van Stalin vielen en hun nabestaanden.
Iemand die miljoenen mensen de dood injoeg moet niet gevierd worden als een bevrijder ongeacht welke positieve zaken al dan niet werden gerealiseerd. Eigenlijk kan je vanuit de morbide visie van de topicstarter gaan beweren dat niet Stalin maar Hitler de redder van Europa is; hij begon namelijk de Tweede Wereldoorlog. Mocht één of andere pineut dit doen - en zo kan ik er wel een paar opnoemen die op dit forum actief zijn - dan zouden gareeldenkers als jij moord en brand schreeuwen.
|
|
|
#389 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Wat u nu zegt is hetzelfde als: land X is geen democratie aangezien er geen andere partijen dan kapitalistische mogen opkomen bij verkiezingen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 11:55. |
||
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Amai. |
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik verlang niet naar het communisme. Alleen zie ik dat sommigen blijkbaar totaal niet weten wat het is/was en slechts kunnen reageren met hetgeen hen qua opinie voorgekauwd is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 12:01. |
|
|
|
|
|
#392 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Moest ik kunnen kiezen ik zou eerder kiezen voor een gratis opleiding waar je een ingangsexamen moet doen voor geschiktheid dan één waar je je blauw aan moet betalen zonder ingangsexamen. Hier in Europa is de situatie beter dan de VS aangezien hier het inschrijvingsgeld honderden euro's bedraagt ipv de duizenden in de VS.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 12:09. |
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#398 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#399 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
2) U gaf aan dat het communistische onderwijssysteem gebaseerd was op competentie. Ik vroeg mij gewoon af wat daar mis mee was aangezien ons onderwijsniveau gebaseerd is op onze bankrekening of die van onze ouders.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 12:57. |
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Iedereen die centen heeft.
Inschrijvingsgeld aan hogescholen of universiteiten per jaar is +-500 euro voor subsidieerbare studenten. +-7000 euro voor niet subsidieerbare studenten. Daarbij komt nog de kosten van de cursussen en soms de materiaalkosten. Gezien de graad van uw reacties is het logisch dat u dit niet weet.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 april 2010 om 13:04. |
|
|
|