![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien jij ziet aan mijn stelling dat ik niet in de realiteit leef; moet je op zijn minst kunnen aangeven wat er niet realistisch aan is. "Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven. Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?" 1 Jij antwoordde hier niet op. 2 Jij reageerde op mijn bericht "Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?" Met een verhaaltje over 2 Moslim mannen die niet onder het gezag van een vrouw willen werken. http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=30 Nu moet je er al de criminaliteitsstatistieken bijhalen omdat je niet kan antwoorden op mijn vraag. 3 Verder doe je nog wat denigrerend. 4 Nu zal ik waarschijnlijk opnieuw als antwoord krijgen dat je niet meer wil discussiëren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2010 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier opper ik mijn stelling. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Terug naar het onderwerp: de bewering van die bekeerling dat over 100 jaar half België moslim zal zijn onderschrijf ik niet. Wat ik wel denk is dat onze nazaten nog een eeuw van conflicten, een soort latente godsdienstoorlog, aanslagen, geweld te wachten staat. Mensen zullen zich niet zomaar willen onderwerpen aan de islam en wie zich verdrukt voelt gaat gewoon in het verweer. Islam zal uiteindelijk sterven.
De islam gepropageerd door deze bekeerlingen in de Koepel en Al Minara is je reinste onzin. Ik woonde eens een bekeerlingendag bij, zag en hoorde er enkel waanzin. Wel is het zo dat 'bekeerlingen' ergens een KLIK maken in hun hoofd en dan zijn ze verloren (ook hun verstand). Het is zoals een verslaving aan drugs. Uiteindelijk, na ettelijke oorlogen en geweld, zal de islam, een obscure ideologie verdwijnen, het LICHT zal overwinnen. Maar vooraleer het zo ver zal zijn, wachten onze nazaten nog donkere tijden....... Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Neptunus
Beetje minder onzin verkopen en meer in de realiteit gaan leven ipv dromen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() Ik leef in de realiteiten van een heel snel veranderende grootstad, heb de wereld afgereisd, in het buitenland gewerkt en gewoond en heb wel veel ervaring met het onderwerp.
Een extremistische moslim als porpo denkt dat niet-moslims op termijn naar de pijpen zullen dansen van de fiq, maar je zult in een stad als Antwerpen wel eens met een grote weerstand te maken kunnen krijgen: onthoud dat de grote meerderheid van de Antwerpse allochtonen niet-moslim is en het niet zal nemen om de wetten gesteld te krijgen door moslims. Ook de autochtonen zullen zich niet zomaar onderwerpen. Eigenlijk is er nu al een latente oorlog bezig: moslims die nu openlijk hun islamitische richtlijnen proberen door te drukken en op te leggen aan niet-moslims... Maar het hele opzet zal niet slagen...Oost-Europeanen, Russen, Afrikanen, Zuid-Amerikanen, tal van Aziaten...zullen jullie nog wel eens goed de les lezen en het LICHT zal, overwinnen op de duisternis van een ideologie die islam heet, maar in feite een vergissing is van de natuur....(maar dat heb jij nog niet ingezien)..... Het goede overwint uiteindelijk altijd op het kwade. Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Minder onzin verkopen aub!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() De grootste onzin heb ik gehoord op een bekeerlingendag van de Koepel-al minara en in een aantal islamitische vzw's. Uw mo'ke, de pedofiele oorlogsvoerder, verkocht nog meer onzin en zou als hij nu zou leven gewoon geïnterneerd worden. Word eens wakker en leer eens zelf nadenken.
Ben jij soms bang van Russen, Oost-Europeanen, zwarte Afrikanen... Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Jezus was meer dan mens. De islam komt niet voort uit de westerling en is dus een volksvijandige godsdienst. Het Christendom ontsproot uit het jodendom en heeft zich vermengt met de Germaanse volkeren, daarom is deze niet volksvijandig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() De islam is niet volksvijandig !!
Citaat:
Putting their faith in Islam Laatst gewijzigd door porpo : 4 april 2010 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Gouverneur
|
![]() Leer eens schrijven jongen..
Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 4 april 2010 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maakster van de docureeks '' In Godsnaam '' omschrijft de islam als een veroveringsgodsdienst. Naar het voorbeeld van de pedofeet zeg maar, die was enkel uit op veroveren. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2010 om 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat iemand die een huis verhuurt, zijn eigendom notabene, dat die dat mag verhuren aan wie hij wil. Wat heeft de staat zich daarmee te moeien? Maar kallikles had het duidelijk over geweldsdelicten. Ik denk dat het overgrote deel van geweldsdelicten in europa gepleegd wordt door moslims tegen ofwel autochtonen of wel tegen niet in de pas lopende islamieten. Cijfers zijn hiervoor natuurlijk niet voorhaden. Want wat (zo goed als) iedereen al weet zou eens tè duidelijk kunnen worden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?" Citaat:
Van 99/100 naar het overgrote deel. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() "Natuurlijk mag iedereen een huis verhuren aan wie hij wil; zolang de selectie niet gebaseerd is op racistische motieven"
Als een eigenaar tot deze beslissing komt na negatieve ervaringen met Marokkanen. Is dit dat gebaseerd op racistische motieven of eerder, wat ik zou denken, "gezond verstand" en "leren uit eerdere ervaringen". Hoe dan ook. Mijn eigendom, ik beslis. Ook al wens ik dit enkel te verhuren aan 3 ogige, 5 tepelige, Indisch/Chinese halfbloed siamese tweelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Staatssecretaris
|
![]() Marokko is een parasietstaat die leeft op de kosten van anderen. De verkrachting van de bevolking in de Westelijke Sahara dient enkel om een elitaire kliek aan de macht te houden, die zich bedient van het instrument dat daar bij uitstek voor geschikt is, de Islam. De interne spanningen worden niet aangepakt maar geexporteerd, via de bevolking, die bijgevolg hetzelfde parasitaire gedrag vertoont. Het is een politiek die financieel ondersteund wordt door de oliekapitalisten in het Midden Oosten, bang als ze zijn dat ze worden weggevaagd eens de olie op is, en tevoren dus grond moeten krijgen in Europa. Geen wonder dat geen kat ter wereld in die neo fascistische omgevingen wil leven.
|
![]() |
![]() |