![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Europees Commissaris
|
Niks laat zitten, het is gewoon laat maar vergeten dat de islam volksvijandig is, dat wordt gezegd om veel dingen die hier in deze wereld gebeuren te rechtvaardigen, maar om ook sommige reactionaire ideologieën te voeden.
Luister naar deze ex-protestant preacher Yusuf Estes The Enemy Within! Laatst gewijzigd door porpo : 5 april 2010 om 14:35. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gebeurt in oorlogen ook wel eens. Loopt niet altijd goed af... Laatst gewijzigd door Cdude : 5 april 2010 om 14:47. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die waar je antwoordt aan andere forumdeelnemers; of die voordat ik de vraag stelde? Neen, Pericles, je beantwoordde mijn vraag niet; geef anders het nummer van de post met je antwoord. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 april 2010 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog andere zaken trouwens maar ik heb geen zin deze terug neer te pennen , nog hiervoor de nodige opzoekingen te doen. Het valt mij trouwens steeds op dat u eerst één of andere stelling ponneert, deze vervolgens door andere forumleden ruim wordt becommentariëerd en dikwijls totaal met de grond gelijk wordt gemaakt en dat u daarna krek dezelfde stelling 3 draden verder opnieuw tevoorschijn haalt, terwijl u daar al 20 keer een antwoord op hebt ontvangen. Zo kan een mens bezig blijven hé. Het gaat hier niet om de meeste posts hé. Ik herhaal mijzelf niet graag 20 keer, noch aanzie ik mijn aanwezigheid hier als een soort van bezigheidsterapie. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....40#post4675840 Dat is goed geprobeerd om zo te veranderen van onderwerp; maar het gaat over dit : "Neen, dat kan ik niet aanvaarden. Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven. Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?" http://forum.politics.be/showthread....53#post4675153 En hoe jij aan die vraag ziet dat ik niet realistisch ben. Voor het geval je zelf nog eens wil nalezen. http://forum.politics.be/showthread....84#post4675984 |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
hoe vlugger hoe beter |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Cdude;4676794
Hoe dan ook. Mijn eigendom, ik beslis.[/QUOTE] Voila, we zijn er! Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2010 om 16:59. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
Quoten is een kunst.
Nog een "]" achter het getalletje en je bent er Laatst gewijzigd door Cdude : 5 april 2010 om 17:09. |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
probeer eens een huis te huren bij een marokkaan. We zullen eens zien, als je diè feiten meetelt of je rekening dan nog klopt. Maar soit. Voordeel van de twijfel. Maar ik durf er wat om te verwedden dat als je eens echt moest tellen, alle feiten gepleegd door moslims naar niet-moslims toe versus deze van autochtonen-met minder erge want geen lichamelijk letsel of dood tot gevolg- huis-verhuur-racisme er bij, dat je nog niet toekomt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over feiten met racistische motieven? Wat gok je? Van die 1/100 stap je blijkbaar af. |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ze hebben dan nog merendeel een gewelddadig karakter. U sleurt daar verhuur-racisme van autochtonen bij. Bij gebrek aan beters, ik weet het. Trouwens mij verwijten dat er geen cijfers voorhanden zijn en dat ik dus in uw ogen maar wat gok, is nogal wat onnozel. ten eerste kan ik er niets aan doen dat men angstvallig weigert om bepaalde zaken te tellen ten tweede als ik ondervind dat zowat alle criminele feiten waarvan ik min of meer rechtstreeks mee te maken krijg door allahtonen gepleegd worden, en mijn omgevng moet om dezelfde redenen dezelfde conclusie trekken, dan is 1 en 1 niet meer zo moeilijk. Wat er dan echter wel moeilijker wordt is, wat jij probeert, ons voor ogen houden dat de uitkomst toch 3 is.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 april 2010 om 09:19. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#135 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
En nu gaat het niet meer over Moslims maar over allochtonen-autochtonen. Citaat:
"Maar ik durf er wat om te verwedden dat als je eens echt moest tellen" Citaat:
Nu gaat het over "allahtonen"? Wie bedoel je daarmee? Allochtone Moslims? Het is moeilijk discussiëren als je niet eenduidig vertelt wat je bedoelt. Over welke feiten heb je het nu? Over racistische feiten? Over geweldplegingen van allochtonen tegenover autochtonen? Over geweldplegingen van Moslims tegenover niet-Moslims? |
||||
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
wat ik schreef was heel duidelijk dacht ik. Aleen jij moet het per se uitgespeld hebben. Not. Heb wel wat beters te doen dan op jouw geknip en geplak, gedraai en woordspelinkjes te antwoorden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Ies koeltoer
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Over welke feiten heb je het nu? Over racistische feiten? Over geweldplegingen van allochtonen tegenover autochtonen? Over geweldplegingen van Moslims tegenover niet-Moslims?" Als je niet kan uitleggen wat een allahtoon is. gebruik dan dat woord niet. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=135 |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|