![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens diezelfde site daalt het antisemitisme in de Verenigde Staten:
Truth be told, 30 million Americans hating Jews is an uncomfortably large number. Nevertheless, anti-Semitic beliefs are at their lowest level in all the time that ADL has taken the pulse of attitudes toward Jews living in the United States. Some 12 percent of Americans polled in 2009 held anti-Semitic views, contrasted with 15 percent in 2007, and 29 percent in 1964. http://www.adl.org/ADL_Opinions/Civi...p_12242009.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De trend liegt niet. Maar geloof maar wat u wilt geloven als u zich daardoor getroost voelt. Het is niet mijn taak anderen uit hun droom te halen, zeker niet als ze in diepe slaap verkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat kan mij adl cijfers schelen. Ik heb het niet over incidenten tov joden, wel van de amerikaanse mindset. En de rest van de wereld natuurlijk. En met nog minstens 3 jaar Obama worden dat barre tijden, een kille dode relatie. En het feit dat de moslimlanden meer in hun nationale belangen ligt, zal het er niet op beteren met hun aanhoudende terreur en hypocrisie. Ze doen maar, hun eigen graf graven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij doorprikt het zionisme, de supremacy-drang van de zionisten, het etno centrisme, de propaganda, de subversieve technieken. Geen enkele zionist of intellectueel kan op tegen de man. Waarom? Omdat hij logica met eerlijkheid en openheid combineert. Geen verborgen agendas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij zijn pro-Hezbollah en pro-Hamas attitude zou afzwakken zou hij geloofwaardiger overkomen, en als hij dat zeurderige toontje zou matigen zou ik hem al helemaal serieus nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Wat kan mij een jodenpoll uit 2009 schelen? We zijn een jaar verder met vele ingelichte burgers die het niet pikken dat hun geld word uitbesteed om apartheid, terreur en hypocrisie te steunen. Of moet ik er een tekening bij maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Klopt. Democratie is tegenwoordig nog slechts een illusie. Zal nog een tijdje duren vooraleer de massa het doorheeft. Als diezelfde massa dat in feite nog kan schelen. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedraag je even niet als een randebiel, okee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ''vroeger-was-alles-beter''-instelling doet afbreuk aan de huidige situatie. Een aantal jaren geleden werden politieke partijen nog berecht in België (en in Nederland trouwens) voor vermeend racisme. Dat is nu ook afgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Maar iedereen weet wat er toch nog onder schuilgaat en dat is racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof maar wat je wilt geloven, blijft mijn devies. Dit is al je zoveelste dubbelnick, en door alle nieuwe accounts heen is dezelfde plaat afgedraaid. Het is nog makkelijker voor een kameel om door het oog van de naald te gaan, dan dat jij met argumenten te overtuigen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij ziet blijkbaar niet meer het bos niet meer door de bomen. Democratie is dood. Het is plutocratie geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt ook geen argumenten, zijnde als steuner van apartheid, terreur en oorlogsmisdaden en alle rottigheid van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou uitkijken met die term. Die wordt nogal rijkelijk gebruikt in neonazistische middens, en werd ook door hen geïntroduceerd bij normaler volk. Natuurlijk bestaat er een duidelijke connectie tussen geld en macht. Maar om nu te zeggen dat deze verhouding de laatste tijd versterkt is, is mij een brug te ver. Eerder het omgekeerde is bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |