![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik ben ondertussen aan het wachten hoe/wie de vrije keuze van de homo's heeft afgenomen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147
|
|
|
|
#162 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Buiten het feit dat ik kaloot niet ken, neem ik aan dat je die bewering kan staven. Uw antwoord is meteen het antwoord op uw eigen vraag. |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Citaat:
U ontkent dat msr Léonard nog heeft herhaald dat homofilie volgens de katholieke kerk een onvolwaardige sexuele handeling is en dat huwen enkel tussen man en vrouw mogelijk is? Off topic: U post hier online en u heeft geen zoekmachine om kaloot op te zoeken? Terug on topic: vindt u dat de holebigemeenschap (let op: volgens Raf zijn daar de homo's niet bij) zich aangetrokken voelt tot het tjevendom? Is er volgens u geen geen weerstand vanuit de holebigemeenschap tegen de beweringen van Léonard en de conservatieve vleugel van de CD&V? Dat kan allemaal hoor.... Maar indien dat zo is...vertel het ons dan eens mijn beste...
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw toegeeflijkheid is hoogst ontroerend, Fieseltje. Feit blijft dat er hier maar eentje aan het kronkelen is als een duivel in een wijwatervat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 april 2010 om 15:31. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat de homo's geen deel uitmaken van de holebi-gemeenschap (eerder sprak u trouwens van holebi-organisaties, wat nog iets anders is dan de holebi-gemeenschap), integendeel zelfs. Mijn berichten handelden over het feit dat jij geen enkele valabele uitspraak kan doen over het stemgedrag van "de homo's".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#166 | |||||
|
|
[quote]
Citaat:
Spijtig...u zal dus niet met kennis van zaken op mijn issue kunnen antwoorden...ik had meer van u verwacht maar alla... Citaat:
Hoera! Zoals ik hierboven reeds een paar maal heb beweerd: Allemaal partijen (ja ook LDD) die met alle middelen de islam willen binnenloodsen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#167 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2. Neen (waar haal je dat?) 3. Ik heb niet de neiging om elk nieuw scheldwoord te gaan opzoeken. Als we allemaal nederlands spreken dan begrijpen we elkaar. 4. Ik ben misschien vreemd, maar ik denk niet dat de holebigemeenschap een Borg collectief is. Ik vermoed dat ze allemaal zelf een mening hebben. Hier kan ik dus geen uitspraak over doen. 5. Ja (waar haal je dat ikd at niet denk?) Dan rest me nog de opmerking waarmee ik begonnen ben: Zei je niet dat de homos bij kaloot niet welkom waren? Ik vond het wat vreemd dat je mij verweet te zeggen dat homo's op sommige plaatsen niet welkom zijn, na die uitspraak van jou. Nog eens, een waarom op uw kalootuitspraak is meteen een antwoord op de vraag waarom ik zeg dat die mannen hun kezue beperkt is. Maar blijkbaar interesseert dat je niet meer. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat kan niemand; Uw "issue" bestaat immers alleen tussen uw twee oren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
|
Citaat:
sorry...maar u mag mij niet kwalijk nemen deze effe binnen te koppen.
|
|
|
|
#170 | |
|
|
Citaat:
Ken jij andere "issues" dan?
|
|
|
|
#171 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Europees Commissaris
|
Bon, Fieseler reduceert zichzelf tot intellectuele irrelevantie, dat is genoteerd
Raf, als ik jou was zou ik er mijn tijd niet meer in steken, het heeft duidelijk geen zin om te proberen een redelijk gesprek met hem te hebben |
|
|
|
|
|
#173 | ||
|
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Mijn stelling: De homo's (hier schijnt discussie over te zijn maar ik bedoel dus: homo's, holebi's, hun vertegenwoordigers, groupuscules en gemeenschap) stemmen op die partijen (door mij als "sos" aangeduid) die "met alle middelen" er voor zorgen dat de invasie van de islamideologie (in al zijn discriminerende splendeur in het algemeen en zijn homohaat in het bijzonder) hier wordt gefaciliteerd. Na veel afleidingsmaneuvers en naast de kwestie gelul blijkt Raf (en zijn vriend) dus ook een sosstemmer (SPA, CAP, Groen, enz) waarmee hij mijn stelling onderschrijft. Is dat fout? Neen dat is niet fout!!!! Raf en de ganse homoparade mag stemmen op wie ze willen. Zij hoeven aan mij geen enkele verantwoording te geven!!!!!! Als vrije democraat hoop ik dus ook dat mij niet wordt kwalijk genomen om mij de vraag te stellen: waarom? Een beetje zoals de Letermebenadering van de vlaamsonkundigheid in de rand: niet kunnen of niet willen? Di Rupo zegt: het is niet van niet willen... Dus: nogmaals: Ik blijf halsstarrig weigeren aan te nemen dat het uit domheid is. Is het dus om op te vallen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 april 2010 om 16:57. |
||
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=172
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 april 2010 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Vreemdeling
|
Man, man, holebi's zijn geen beesten hoor
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
Stemmen op een partij die onverdraagzaam is ten opzichte van holebi's zal heus wel gebeuren - zeker als men andere zaken belangrijker vindt - maar ligt niet direct in de lijn der verwachtingen. Partijen die verdraagzaam zijn, zijn dat meestal ten opzichte van iedereen. Zij gunnen iedereen hun geaardheid, hun afkomst en hun religie mits anderen daarvan geen last ondervinden. Kortom, een partij die niet seksistisch en niet homofoob is zal ook niet zo gauw racistisch, antisemitisch of islamofoob zijn. (Wilders is hierop een uitzondering.) Blijkbaar vindt de meerderheid der homo's veel zaken - zoals individuele vrijheid en verdraagzaamheid - belangrijker dan de hype rond een kleine minderheid van de moslimgemeenschap. Een moslimgemeenschap, die in het algemeen noodgedwongen óók heeft gekozen voor verdraagzame partijen. En inderdaad, het aantal incidenten waarbij homo's worden lastiggevallen alsmede het aantal antisemitische incidenten is rechtevenredig gestegen met het migratiecijfer. Maar het lijkt me niet dat je daar de ''sossen'' de schuld van kan geven. Evenmin kun je homo's verwijten dat ze over het algemeen stemmen voor partijen die het meest tolerant zijn t.o.v. homo's. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
|
Citaat:
tussen ons: daar moet je niet echt een groot licht voor zijn (zoals Toccatta terecht opmerkt) om tot deze vaststelling te komen. Bon: Mijn vraag is en blijft dus: waarom stemmen homo's voor die islamondersteunende partijen wetende dat die ideologie de homo's openlijk naar het leven staan? Ik herhaal dus voor de nde keer: Niemand kan mij tot nu toe ovetuigen dat het uit domheid, achterlijkheid of misleiding is. Is het uit aandachtszucht?
|
|