![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 15 april 2010 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te moeilijk voor een gemeentebeambte hoogstens wat persoonlijke aanvalletjes Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 april 2010 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan daar op antwoorden. Maar waarom zou ik? Het is volledig naast de kwestie. Dat probeerde ik je met mijn vorige antwoord duidelijk te maken. Dat is klaarblijkelijk niet gelukt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier blijkt dat elke dag uit de media?
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de democratie betreft, die ge(mis)bruiken ze , om de maatschappij van binnen in aan te tasten. Eens ze genoeg macht hebben, zal er van democratie geen sprake meer zijn. Laatst gewijzigd door den dinges : 15 april 2010 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die democratie betreft... In hoeverre is daar hier ooit sprake van geweest? ik zie alleen maar politici die druk bezig zijn hun eigen belangen te behartigen en om zich binnen de korte tijd dat ze verkozen zijn zoveel mogelijk te verrijken. En ook die politici zijn heus niet allemaal moslim. Mooie democratie. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel! Ik zie wat verder dan mijn neus lang is. Moet je ook eens proberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste moet je echt onderscheid maken tussen fundamentalistische en extremistische moslims. Een fundamentalist hoeft geen extremist te zijn en andersom. Vergelijk het maar met de SGP: Zwaar fundamentalistisch maar doet geen vlieg kwaad. Ten tweede is het niet dé islam maar een beperkte, zwaar conservatieve cultureel bepaalde interpretatie van de islam waar je moeite mee hebt. Ten derde is waar jij je aan ergert vaak niet eens religieus gemotiveerd maar pure provocatie gebaseerd op een overreactie op maatschappelijk ongenoegen. Vergelijk het maar met de provo's van vroeger. Ten vierde gaat het vaak over identiteit, niet over religie. Vergis je niet in de identiteitscrisis van een 2e of 3e generatie allochtoon. De eerste generatie heeft bewust gekozen voor migratie, de tweede generatie is vaak nog respectvol en gehoorzaam aan het ouderlijk gezag, de derde generatie merkt dat ze noch het één, noch het ander is en grijpt dan soms terug naar een vermeend en vertekend ideaal verleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeld, voor een klein deel. De rest is nostalgie, hang naar een verleden dat nooit heeft bestaan. Nostalgie, omdat het in het heden niet meevalt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie hier op het forum nogal wat Vlaamse jongeren die precies hetzelfde doen. Zij kijken met een door melancholie vertroebelde blik naar een geromantiseerd beeld van de middeleeuwen, een tijd van koene ridders en schone jonkvrouwen, een tijd van trotse, veroveringsgezinde vorsten en een tijd waarin de kerk nog oppermachtig was. Aandoenlijk eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |