![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb begrepen dat jullie warme lucht verkochten.
Als zelfstandige consultant kan ik u een groot aantal forumleden aanbevelen : de vele blaaskaken van dienst. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik geniet van voorkennis en maak reuzewinsten...
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uitzuigen... is dat niet iets typisch kap...??
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PBL-RKT ![]() Undefeated Army Bietan Jarrai
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#108 | ||
|
|
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 april 2010 om 17:47. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
*kuch*
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
MEDEDELING AAN DE WERKNEMERS
Om het moreel van het personeel wat te verhogen, heeft de directie beslist om vanaf heden iedere maand, een werknemer van de maand in de bloemtjes te zetten. Voor de maand april is de werknemer van de maand, deheer Raf. Niet alleen is deze arbeider zeer actief, ook wordt hij door zijn oversten bijzonder gewaardeerd omdat hij al meermaals en zonder aarzelen alle fouten van zijn collega’s signaleerde bij de leidinggevenden. Bravo Raf, doe zo verder!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 april 2010 om 19:10. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik apprecieer je enthousiasme, maar willen we de pomponnetjes houden voor buiten de kantooruren?
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
|
Citaat:
dien jij niet nog es te reageren op een brief van mij? http://forum.politics.be/showthread....32#post4692832
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 april 2010 om 19:26. |
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het directiecomité is zich ten volle bewust van de sociale strubbelingen en wil daarom zeker actie ondernemen om de sociale vrede te bewaren. Een bedrijf met sociale onvrede onder de werknemers kan niet functioneren zoals het hoort. Het bedrijf kan zich niet veroorloven dat sociale strijd een hinderpaal wordt in een steeds meer competitieve omgeving. Dat laatste zeker nu we uitbreiden naar de Aziatische markten die voor ons van strategisch belang zijn. Daartoe heb ik aangezegd om: 1. Ontevredenen te ontslaan om dringende redenen. Van elk hebben we een dossier waarin wel een reden daartoe te vinden valt. 2. De politie te laten uitrukken om elke militant die de toegang tot het gebouw verspert te laten neutraliseren. 3. [Onder geheim dossier SQ0005691] Er is een budget voor stakingbrekers. Het is genoeg om initieel geweld uit te lokken eens de CCTV camera's om "onduidelijke redenen" niet werken en de represaille van onze mensen eens die camera's "gelukkig wel weer werken". Dit zijn slechts suggesties. U kan er eventueel over stemmen op een speciaal ingerichte bijeenroeping van de aandeelhouders, indien u daarop aandringt. Zoals u wellicht kan begrijpen, zal punt 3 niet ter sprake komen op een publieke aandeelhoudersvergadering. Met de meeste hoogachting, Jazeker CEO N.V. PETKO |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Zodra de militanten van de Nationaal-Syndicalistische Vakbond terug in een status die "nuchter" of "bij bewustzijn" benadert, en de katers zijn uitgewerkt, zullen wij hard reageren! Tot dan prost!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 15 april 2010 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#117 | ||
|
|
Citaat:
Schitterend, schitterend, geniaal!! *terug naar de hoofdaandeelhoudersmodus* Aan Deheer Jazeker, CEO PETKO N.V. Forumstraat 1 1000 Politics.be Geachte Heer CEO, beste Jazeker, Met groot genoegen heb ik kennis genomen van Uw bedrijfsstrategie die ik bij deze volmondig goedkeur. Het spreekt voor zich dat ik U aldus ten volle zal steunen in Uw kandidatuur voor een nieuwe termijn als voorzitter van het Directiecomité. Wat Deheer Zwartengeel betreft ben ik al langer de mening toegedaan dat zijn positie van Financieel Directeur onhoudbaar wordt, op termijn zal hij dus geëlimineerd moeten worden uit het Directiecomité. Ik reken hiervoor op uw steun. Inzake de kwestie van Uw verhoogde bonus geniet U mijn volle steun, ten andere: de algemene loonsverlaging werd immers aangekondigd met het oog hierop. Tot slot houd ik er aan U mijn neef Alexis (onlangs afgestudeerd als Master in de Politieke Wetenschappen) aan te bevelen voor de binnenkort vacante positie van Financieel Directeur. U kent Alexis ongetwijfeld via uw zoon die net als hem lid is van de Junior Lions Club te Dilbeek. Dit advies is uiteraard geheel vrijblijvend. Inmiddels teken ik, met de meeste hoogachting, Den Ardennees Hoofdaandeelhouder PETKO N.V.
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dié Alexis? Echt? We zouden over jouw neefje wel het één en het ander kunnen openbaren. Gelukkig ben ik de discretie zelve, Hooggeachte Hoofdaandeelhouder. (lees toch maar mijn pb, en volg de links ...) Nu we toch bezig zijn, past het dat ik later vandaag even binnenwip om een aantal puntjes in mijn contract wat bij te stellen? Met de meeste hoogachting, Firestone, Heel toekomstig lid van de raad van bestuur van PETKO N.V.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2010 om 07:24. |
|
|
|
|
|
|
#119 | ||
|
|
Citaat:
INTERNE NOTA Er is mij inderdaad iets ter ore gekomen van vermeend wangedrag van mijn neef Alexis met een jonge receptioniste, een zekere Nelle. Ik ben ervan overtuigd dat mijn neef in deze niets te verwijten valt en dat de feiten uitgelokt werden door deze juffrouw Nelle. Ik heb juffrouw Nelle inmiddels laten overplaatsen naar onze zetel in Warschau en beschouw deze zaak hiermede als afgehandeld.
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zit da met da bier in de kantine?
|
|