![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15581 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#15582 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dit hier..... Citaat:
Waarbij ik dus heb aangetoond hoe weinig het er wel waren... 2 dodelijke burgerslachtoffers in israel..... 3 dodelijke burgerslachtoffers in SA... Citaat:
Of zijn 2 dode joden en 3 dode saudi's voor U nog erger dan 200.000 dode koerden.... |
|||
|
|
|
|
|
#15583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zo beter dan...
|
|
|
|
#15584 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#15585 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dus is/was SADDAM de enige HOOFDSCHULDIGE
|
|
|
|
#15586 |
|
Banneling
|
Saddam was een patsy. Gebruikt en gesteund door de VS. Al de rest is stierenstront.
|
|
|
|
|
|
#15587 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat Saddam veel doden op zijn geweten heeft is voor de VS totaal niet de reden voor de invasie geweest, er zijn immers zo veel van dergelijke dictatoren geweest of nog steeds aanwezig. Denk eens aan Roemenië , wie was daar oioit aan de macht ? Hij werd door de VS gesteund ! En zo is saddam ook door hen gesteund in het verleden. |
||||
|
|
|
|
|
#15588 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan U zich herinneren welke westerse landen én leden van de VN deze inval wél hebben veroordeeld en dit op basis van het handvest van de VN ZELF... Citaat:
De conclusie van de commissie davids is bijzonder véélzeggend over het gewillig gedrag van de Nederlandse regering destijds die bijzonder snel waren om de amerikanen én britten te steunen... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 14 april 2010 om 19:17. |
|||
|
|
|
|
|
#15589 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke strategische militaire waarde was daarvoor van belang mijn beste... De ontwrichting van een front op honderden kilometers afstand.. Of de totale ontwrichting van de primaire voorzieningen van de bevolking van bagdad zélf... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 april 2010 om 22:44. |
|
|
|
|
|
|
#15590 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
alweer verkeerd ingelicht!!!!
|
|
|
|
#15591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feit is dat er sinds de invasie in 2003 veel meer doden vallen onder de bevolking . Dus veel goeds heeft die invasie niet gebracht. Je zou oorlog moeten willen beëindigen niet beginnen kom dan maar af met die dictaturen waar er meer doden zijn gevallen dan onder SADDAM ... [/quote] Denk eens aan Congo bijvoorbeeld . En waar heeft u de cijfers over het aantal doden dat saddam veroorzaakte eigenlijk vandaan ?? |
|
|
|
|
|
|
#15592 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zou ik ook wel eens willen weten... Hij geeft geen bronvermelding,dus waarschijnlijk uit zijn duim... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 april 2010 om 23:51. |
|||
|
|
|
|
|
#15593 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
internet + documentaires over saddam... en jij?
|
|
|
|
#15594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.amnesty.nl/bibliotheek_ve..._van_een_tiran heb ik wel maar je moet wel leren lezen de history channel over saddam bvb en wiki...
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 16 april 2010 om 00:26. |
|
|
|
|
|
|
#15595 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
tot 1.700.000 miljoen slachtoffers,zowel soldaten als burgers van beide landen samengeteld .... En gezien dit een échte loopgravenoorlog van 8 jaar lang was loopt het aantal slachtoffers sterk op in vergelijking met de oorlog in Koeweit die in enkele weken afgelopen was... Waarom begin jij nu wéér over die oorlogen tegen Koeweit en Iran... In je eerdere post naar Atmosphere waarop ik reageer heb je het specifiek over zijn optreden tegenover zijn eigen landgenoten... Hier dus... Citaat:
En geef ik dus cijfers van de moorden op zijn eigen landgenoten van zowel amnesty international als Human Right Watch waarbij ik telkens het hoogste aantal geschatte slachtoffers van die organisaties in mijn berekening meeneem... En komt U met nét diezelfde bron aankakken die ik daarstrak al heb gegeven Geef wat Uw cijfers betreft maar eens een paar linken naar die bronnen mijn beste... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 april 2010 om 01:10. |
||
|
|
|
|
|
#15596 |
|
Banneling
|
Dixie is een neocon.
|
|
|
|
|
|
#15597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zullen maar achterwege laten hoeveel doden de amerikanen wereld wijd op hun geweten hadden met al hun oorlogsvoering.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ten eerste tegen eigen bevolking zonder oorlogen.... volgens history channel MEER dan DUIZEND doden per MAAND sinds zijn officiele aantreden.... + de irak - iran oorlog + golfoorlog 1 +/- 1 MILJOEN DODEN (ALLEEN DE IRAKEZEN) dus die aantallen kan je niet op het conto steken van de amerikanen nietwaar? blijft er over golfoorlog 2 schatting tussen de 300 en 700 duizend irakese doden tot op heden (burgers + soldaten) waarvan bvb al 23.417 irakese politie en nieuw legermanschappen als je dan ook weet dat er tot 2005 reeds 500 zelfmoordaanslagen zijn gepleegd waarvan ook het grote merendeel onschuldige irakezen doden zijn ... dan hoop ik dat je kan tellen dat de VS+coalitie nog niet aan de enkels kwam kwa doden dan onder saddam... en laat dat nu mijn punt zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Opstand...rak_sinds_2003 dvd crisis in het midden oosten
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 16 april 2010 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#15599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#15600 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer je een grootschalige inval doet en claimt dat dit goed is voor de burgers van betreffende land ben je ook verantwoordelijk voor de chaos en instabiliteit die daarbij logischer wijs gaat ontstaan.
De bevolking heeft er geen reet aan gehad , alleen maar ellende Waarom moeten zij boeten voor wat Saddam heeft gedaan ? Een heel land binnenvallen en bombarderen omdat de leider van dat land een idioot is . De reden voor veel Amerikanen om de invasie te steunen was in de VS de vermeende connectie van Saddam met de 9/11 terroristen, totale onzin dus. |
|
|
|