![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die de realiteit niet kunnen aanvaarden leven in een waanbeeld en worden, de extreme vorm er van, ook wel waanzinnige geheten. Ik word er enkel moe van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() IK vraag me trouwens af welk belang er iemand kan hebben in zulk bewust? beperkt denken of ontkennen van de realiteit.
Een autochtone man met een Turkse of Marokkaanse vrouw komt zelden voor. Omgekeerd echter is uiteraard toegelaten want al onze vrouwen zijn hoeren. In Saoedie Arabië lost men het op door "huwelijken" van een paar dagen. Veel krommer kan je het niet verzinnen. Maar toch ...wat zit er achter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Partijlid
|
![]() @artisjok,
Ja die 10 Esten tellen ook mee. Citaat:
Ik antwoord niet op filosoof omdat hij nog geen fatsoenlijke on-topic vraag heeft gesteld. Ik had het over gewapende overvallers en de cijfers ervan. Eenzelfde categorie dat aanleunt aan gewapende overvallen zijn ongewapende overvallen, diefstal zonder geweld, zinloos geweld, etc.... Waar begint filosoof over? Citaat:
- wegcriminaliteit, is zoals gezegd niet-respecteren van de wegcode ( negeren van een kunstmatig opgezet systeem van regels ) Intelligente mensen zijn in staat om een onderscheid te maken tussen het soort van criminaliteit waar ik het over heb (écht geweld), en kunstmatige criminaliteit dat eerder gaat om definities en afspraken. Als ik praat over een onderwerp, en een standpunt verdedig, dan is dat omdat ik het mij echt aantrek. Ik vind het dan niet nodig om mensen met domme vragen of opmerkingen te beantwoorden omdat dat vrij zielig is. Filosoof was er zo eentje en niemand dat er wat van merkte. Maar met jou erbij en jouw aandacht zijn er 2 en moet ik een post als deze schrijven waarbij je alletwee terecht belachelijk overkomt.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 18 april 2010 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die leugens; dat ben ik beu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Jij schreef toch in de titel "wetenschappelijk bekeken"?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() Praten met intelligente mensen die weten wat ze zeggen.
En de dommeren vertellen wat ze nog _niet_ weten. ( iemand moet het doen ). Klinkt dat arrogant? Ja. Sorry daarvoor, mijn excuses. Waarheid kwetst. Ik kan daar verder niets aan doen. Jij wel.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 18 april 2010 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus er worden niet meer (zware misdaden) gepleegd door bruine, allochtone, vreemdelingen , ... dan er op basis van het percentage in de bevolking mag worden aangenomen? Conclusie volgens jou dus : "Iedereen ziet ze vliegen/zijn racist, alleen ik niet". Goed, dan kunnen we deze topic sluiten want meer dan een welles/nietjes kan het nooit worden. (voetnoot) Mijn buurvrouw, ooit redster, in elkaar geslagen door, allochtoon na tussenkomst broer neef, ... Nog ooit werken kan ze vergeten. Remember het geval vorig jaar? Ik zwem nu veel maar nog nooit heb ik dit een "blanke" weten doen. Idem voor het, met geweld verhaal halen bij een leraar. Zelfde dame, ooit (bijna)verkracht, zij en +5? anderen, IN FRANKRIJK UITGEZETTE ALGERIJN. Ach, (F)incidenten nietwaar? Komt ook voor bij de autochtone bevolking , nietwaar, .... Allemaal leugens , nietwaar? Allochtoonse jongeren die vrouwen , wanneer ze zich verweren tegen uitspraken al "vuile hoer" in de metro een gebroken neus worden geslagen, zijn verzinsels , nietwaar? Toen ik jong was deed ik dat ook hoor, alle blanke Belgen deden leuke spelletje in hun jonge tijd. Heerlijk was dat. En wie heeft er nu resprect voor anderen? Wat een absurd idee. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 18 april 2010 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....24#post4697724 Laatst gewijzigd door artisjok : 18 april 2010 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen begrijpen elkaar niet, nu niet, nooit niet. Een beetje zoals het driehoekige stukje hout in het cirkelvormige gat proberen steken, dat gaat niet. Noch de driehoek noch de cirkel hebben daar "schuld" aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dan weet iedereen die zichzelf serieus neemt ook meteen waarom het niet de moeite is om daar op in te gaan. ( ja, jij ziet dat natuurlijk weer niet hé artisjok ) Ja, ook hier weer illustratie nodig, ik voel het al: Ik zeg A ( start topic). Steve_M antwoordt met B. Ik antwoord met C. Steve_M antwoordt met... B. Discussion closed zeg ik dan. Ik heb 16 uur op een dag, waarvan ik een x aantal uur op een forum doorbreng. Ik wil deze x aantal uren niet spenderen aan dit soort van herhalingen.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 18 april 2010 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want uiteraard zitten daar geen overvallers tussen, dus extrapoleren we dat op de rest van de realiteit en maken dat DE realiteit. Daarbij niet gehinderd door : Ervaring anderen, Berichtgeving en andere feiten. Lijkt wel op religie : mijn realiteit = DE realiteit cos "God said so" Laatst gewijzigd door Cdude : 18 april 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een citaat met link is , "een citaat met link" Op een gegeven moment houdt het op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daar gaat mijn topic eigenlijk zo een beetje over zo, verrassing!
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|