Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2010, 14:52   #161
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Pffff... als HM mij perse wil krijgen, zal ze mijn tattoos erbij moeten nemen.
de wereld niet op zijn kop zetten hé backfire, voorlopig is het zo dat gij haar niet kunt krijgen. niet meer, niet minder.

en ja, dat is een betrekkelijk select groepje

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 april 2010 om 14:53.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 14:54   #162
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
EXCUSEER?!!!

Wat heb je tegen mannen met tattoos?! (vrouwen mogen die wel hebben of zo?). Is me dat een stigmatiserende uitspraak, zeg! Welke persoonlijkheidskenmerken denk je dat zo'n getattoeërde man dan heeft dat ie niet bij je 'binnen' mag?
Ik heb niets tegen mannen met veel tattoo's, maar het is mijn "stijl" niet, zo simpel is dat. Vreemdelingen idem dito. Ik mag toch nog zelf kiezen met wie ik het NIET doe zeker! Of vind jij dat als iemand mij wil betalen dat ik dan geen "nee" meer mag zeggen en het met eender wie MOET doen? Ik ben geen gebruiksvoorwerp, ik ben een persoon met bepaalde voorkeuren, die ALTIJD het recht heeft om "nee" te zeggen, of dat nu gratis of betaald is.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 19 april 2010 om 14:56.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 14:59   #163
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik heb niets tegen mannen met veel tattoo's, maar het is mijn "stijl" niet, zo simpel is dat. Vreemdelingen idem dito. Ik mag toch nog zelf kiezen met wie ik het NIET doe zeker! Of vind jij dat als iemand mij wil betalen dat ik dan geen "nee" meer mag zeggen en het met eender wie MOET doen? Ik ben geen gebruiksvoorwerp, ik ben een persoon met bepaalde voorkeuren, die ALTIJD het recht heeft om "nee" te zeggen, of dat nu gratis of betaald is.
eigenlijk een interessante discussie

jij 'verhuurt' je lichaam ... maar denkt wel boven de wet te staan qua discriminatie op basis van ras ?

wat is het verschil met een vastgoedverhuurder ?

ik denk dat je hier dingen neerpent die illegaal zijn Marijke ... ook jij mag me dunkt niet discrimineren op basis van ras
Oud 19 april 2010, 15:00   #164
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk heb je dat recht. Ik vind het gewoon nogal vreemd dat je mannen met een tattoo zou weigeren. Wat betreft vreemdelingen (ik ga ervan uit dat je hiermee Noord-Afrikanen en Afrikanen bedoeld, want een toevallig passerende Engelsman is ook een vreemdeling, hoor), daar kan ik het nog enigszins begrijpen ('t is nogal xenofoob maar bon). (edit: zie ook comment Anna List)
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Stel, ik maak een afspraak, ik kom toe, kleed me uit en vanaf het ogenblik dat je ziet dat mijn been vol tattoos staat, mag ik terug vertrekken?

Laatst gewijzigd door backfire : 19 april 2010 om 15:01.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:01   #165
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk heb je dat recht. Ik vind het gewoon nogal vreemd dat je mannen met een tattoo zou weigeren. Wat betreft vreemdelingen (ik ga ervan uit dat je hiermee Noord-Afrikanen en Afrikanen bedoeld, want een toevallig passerende Engelsman is ook een vreemdeling, hoor), daar kan ik het nog enigszins begrijpen ('t is nogal xenofoob maar bon).

Hoe gaat dat dan in zijn werk? Stel, ik maak een afspraak, ik kom toe, kleed me uit en vanaf het ogenblik dat je ziet dat mijn been vol tattoos staat, mag ik terug vertrekken?
in dat geval had je beter je broek aangehouden he Backfire
Oud 19 april 2010, 15:03   #166
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in dat geval had je beter je broek aangehouden he Backfire
Ja, misschien wel. Gewoon mijn broek opendoen en zeggen dat ik een ritssluitingfetsisjist ben of zo. En dan moet ik mijn shirt ook aanhouden, verdorie.
Oud 19 april 2010, 15:03   #167
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk heb je dat recht. Ik vind het gewoon nogal vreemd dat je mannen met een tattoo zou weigeren. Wat betreft vreemdelingen (ik ga ervan uit dat je hiermee Noord-Afrikanen en Afrikanen bedoeld, want een toevallig passerende Engelsman is ook een vreemdeling, hoor), daar kan ik het nog enigszins begrijpen ('t is nogal xenofoob maar bon). (edit: zie ook comment Anna List)
gewoon als individu, maar toch niet in de professionele sfeer ? is het daar niet gewoon botweg strafbaar racisme ?
als jij én een pakweg Afrikaan bereid zijn de prijs te bepalen, na mag die Afrikaan toch niet gewoon geweigerd worden op basis van ras ? m.i. zal Marijke een andere reden moeten verzinnen om niet vervolgd te kunnen worden door het CGKR.
Oud 19 april 2010, 15:04   #168
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, misschien wel. Gewoon mijn broek opendoen en zeggen dat ik een ritssluitingfetsisjist ben of zo. En dan moet ik mijn shirt ook aanhouden, verdorie.
zou een simpele blow- of handjob niet onderaan de prijslijst komen ook ?

ge gaat er nog een zaak aan doen, aan uw tattoes
Oud 19 april 2010, 15:07   #169
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
gewoon als individu, maar toch niet in de professionele sfeer ? is het daar niet gewoon botweg strafbaar racisme ?
als jij én een pakweg Afrikaan bereid zijn de prijs te bepalen, na mag die Afrikaan toch niet gewoon geweigerd worden op basis van ras ? m.i. zal Marijke een andere reden moeten verzinnen om niet vervolgd te kunnen worden door het CGKR.
Jaja, ik moet me inderdaad verduidelijken. Als privépersoon heeft ze inderdaad dat recht. Als 'bedrijf' ligt dat moeilijker. Je mag iemand geen diensten weigeren omwille van diens ras, geloof, afkomst, seksualiteit.
Nu zie ik het nog niet gebeuren dat een of andere afgewezen klant hiervoor klacht zou indienen of bij het CGKR zou gaan klagen (het CGKR vervolgt niet).

Maar ik ben wel in mijn getattoëerd gat gebeten, hoor.
Oud 19 april 2010, 15:09   #170
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, ik moet me inderdaad verduidelijken. Als privépersoon heeft ze inderdaad dat recht. Als 'bedrijf' ligt dat moeilijker. Je mag iemand geen diensten weigeren omwille van diens ras, geloof, afkomst, seksualiteit.
Nu zie ik het nog niet gebeuren dat een of andere afgewezen klant hiervoor klacht zou indienen of bij het CGKR zou gaan klagen (het CGKR vervolgt niet).

Maar ik ben wel in mijn getattoëerd gat gebeten, hoor.
ge wilt het niet snappen hé als uw gat getatoeëerd is, bijt Marijke daar niet in.
Oud 19 april 2010, 15:09   #171
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
eigenlijk een interessante discussie

jij 'verhuurt' je lichaam ... maar denkt wel boven de wet te staan qua discriminatie op basis van ras ?

wat is het verschil met een vastgoedverhuurder ?

ik denk dat je hier dingen neerpent die illegaal zijn Marijke ... ook jij mag me dunkt niet discrimineren op basis van ras
Het verschil is heel simpel: dit gaat om intieme handelingen. In mijn boek staat er een interessante vergelijking: "Mijn kut is geen café." Als ik een café zou hebben laat ik vreemdelingen toe, daar heb ik niks op tegen. Maar er mee in bed kruipen als ik dat niet wil kan NIEMAND mij verplichten. Dat heeft niets met racisme te maken maar alles met een persoonlijke voorkeur voor het verrichten van intimiteiten.

IEDEREEN heeft het recht om nee te zeggen als het om sex gaat, gratis of betalend, dat maakt niets uit. Gedwongen sex is ALTIJD verkrachting.

Hot Marijke

Oud 19 april 2010, 15:10   #172
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat doe ik dan ook voor jou, want ik vrij nooit tegen mijn goesting, anders zou je je bekocht voelen.

Hot Marijke

Oud 19 april 2010, 15:11   #173
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het verschil is heel simpel: dit gaat om intieme handelingen. In mijn boek staat er een interessante vergelijking: "Mijn kut is geen café." Als ik een café zou hebben laat ik vreemdelingen toe, daar heb ik niks op tegen. Maar er mee in bed kruipen als ik dat niet wil kan NIEMAND mij verplichten. Dat heeft niets met racisme te maken maar alles met een persoonlijke voorkeur voor het verrichten van intimiteiten.

IEDEREEN heeft het recht om nee te zeggen als het om sex gaat, gratis of betalend, dat maakt niets uit. Gedwongen sex is ALTIJD verkrachting.
Je bewandelt hier toch een dunne lijn, hoor.

Laatst gewijzigd door backfire : 19 april 2010 om 15:11.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:13   #174
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

dat lijkt me toch sterk ... en ik dacht niet dat er voor prostitutie een uitzondering was opgenomen in de racisme-wetten

wanneer jij betalend klanten ontvangt, lijkt het me zo dat, ook jij, niet mag discrimineren op basis van ras (als ik u was : ik hield het op 'ge zijt mijn type niet' zonder verdere verklaring)

want uiteindelijk, bvb een kamer verhuren in uw eigen huis is ook tamelijk ingrijpend op privacyvlak, en ook daar zou je niemand meer mogen weigeren op basis van ras ...
Oud 19 april 2010, 15:13   #175
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat doe ik dan ook voor jou, want ik vrij nooit tegen mijn goesting, anders zou je je bekocht voelen.
Ook niet als ik 'I love hot marijke' op mijn schouder laat zetten?

Maar eventjes serieus nu: je zou dus je alom geroemde sekshonger afgeremd zien gewoon omdat er een paar dingen op mijn been en arm staan??
Oud 19 april 2010, 15:14   #176
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
ge wilt het niet snappen hé als uw gat getatoeëerd is, bijt Marijke daar niet in.
Oud 19 april 2010, 15:15   #177
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik zal het hier ook nog eens kort beantwoorden: bij intimiteiten heeft IEDEREEN ALTIJD het recht om NEE te zeggen, of het nu gratis of betalend is. Anders is het VERKRACHTING!

Hot Marijke

Oud 19 april 2010, 15:19   #178
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zal het hier ook nog eens kort beantwoorden: bij intimiteiten heeft IEDEREEN ALTIJD het recht om NEE te zeggen, of het nu gratis of betalend is. Anders is het VERKRACHTING!
Klopt.
Maar ik raad je ten stelligste aan je 'voorkeuren' niet a priori op je site en dergelijke te zeggen (genre: slechts voor niet-getattoeërde blanken). Dan riskeer je hommeles.
Oud 19 april 2010, 15:21   #179
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
dat lijkt me toch sterk ... en ik dacht niet dat er voor prostitutie een uitzondering was opgenomen in de racisme-wetten

wanneer jij betalend klanten ontvangt, lijkt het me zo dat, ook jij, niet mag discrimineren op basis van ras (als ik u was : ik hield het op 'ge zijt mijn type niet' zonder verdere verklaring)

want uiteindelijk, bvb een kamer verhuren in uw eigen huis is ook tamelijk ingrijpend op privacyvlak, en ook daar zou je niemand meer mogen weigeren op basis van ras ...
Voor de derde keer in deze discussie: ik weiger wie ik wil weigeren, dat is mijn recht als mens ok. En stop met lullen over het weigeren van diensten aan andere rassen, DIT gaat over intimiteiten, niet over het aannemen van een klusjesman of een schilder. Mijn kuisvrouw is trouwens een negerin.

Wat tattoos betreft, als dat er enkele zijn, ok, maar een man of vrouw die van zijn of haar lichaam een mannekesblad heeft gemaakt, sorry, daar knap ik op af. En dat is mijn goed recht. Zoals dat lief van die man van Sandra Bullock, een mooi meisje en ik ben bi, maar met de deze NOOIT!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  michelle-bombshell-mcgee-a-tattoo-model-sandra-bullock-s-husband-jesse-james-gossip.jpg‎
Bekeken: 173
Grootte:  33,0 KB
ID: 66097  

Hot Marijke

Oud 19 april 2010, 15:22   #180
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt.
Maar ik raad je ten stelligste aan je 'voorkeuren' niet a priori op je site en dergelijke te zeggen (genre: slechts voor niet-getattoeërde blanken). Dan riskeer je hommeles.
slegs vir blankes
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be