![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Geen enkele nota over een staatsHERvorming kan ten goede komen aan hetgeen dat Vlaanderen echt nodig heeft want dat kan alleen maar bekomen worden met een staatsVORMING. Dat jij geen zier inzit met Vlaanderen dat weten we al lang, dat je waarschijnlijk vreugdesprongetjes stond te maken toen Eyskens gisteren de collectieve bangmakerij van de cd&v inzette kan ik mij goed voorstellen en dat je uiteindelijk er alles aan zult doen om eender welk akkoord te verdedigen begin ik al te vrezen.
|
|
|
|
#122 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dan zou die mars dus de facto nog TEGEN belgië moeten zijn want belgië zoals ze het nu wederom aan het bewijzen is is de achterkamerpolitiek. Democratie bestaat hier niet en dat vermeerderen we met het gegeven dat het volk collectief in een zekere pertinente staat van onwetendheid gehouden moet worden.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 20 april 2010 om 08:34. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 20 april 2010 om 08:23. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Minister-President
|
Er komen steeds meer en meer signalen die ons steeds meer en meer redenen geven om op straat te komen!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-2014.dhtml Federale landen en samenvallende verkiezingen? Wie houden ze nu voor de gek!? Is dit hun meesterzet om aan de burgers hun oplossing voor bhv te kunnen verkopen? 'Jongens en meisjes, vanaf nu moet ge maar ene keer meer gaan stemmen ipv twee en dat allemaal pour belziek!' Er zijn helemaal geen samenvallende verkiezingen nodig, integendeel: Eén enkele verkiezing voor één enkele kamer: De Vlaamse. PUNT.
|
|
|
#125 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik maak mij hieromtrent eigenlijk minder zorgen dan dat het me hoop geeft. De intensiteit waarmee de Belgicisten ons bekampen (zie nu ook weer dat waardeloos bub-persbericht) neemt alleen maar toe... ze hebben zelfs de aankomst van de rvV nodig als expressie-kanaal voor hun splitsings-angst. Het is wat het altijd geweest is: Golven, eens sterk vanuit onze kant dan weer vanuit hun kant. Met dien verstaande dat zij de hunne ontwikkelingen met labiele en leugenachtige fundamenten wij de onze uit rechtvaardigheidsgevoel.
|
|
|
|
#126 |
|
Minister-President
|
Neem ook eens een kijkje op: http://www.haviko.org/
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vermits Bwarrior volgens mij over inside info beschikt ivm de splitsing van bhv copieer ik hier de ontwerptekst van jld die dus imho authentiek is : http://forum.politics.be/showpost.ph...98&postcount=1
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=50
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 20 april 2010 om 09:02. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nog vast te stellen dat die politieke desinteresse tot op heden alleen maar toenam en in toekomende tijden waarschlijnlijk alleen nog maar zal toenemen. Waar in een normale democratie dit gegeven mensen zou verontrusten is het hier zo dat zowel zuil-partijen als belgicisten dit gegeven omarmen.
|
|
|
|
#130 |
|
Minister-President
|
Beste vrienden,
De kans is groot dat donderdag duidelijk wordt of Dehaene een akkoord bereikt heeft rond BHV dan wel of Leterme er de brui aan geeft. Omdat het allerergste gevreesd wordt en alleen maar een goedkeuring van de splitsingsvoorstellen tot een rechtvaardige oplossing kan leiden, heeft het Halle-Vilvoorde Komitee samen met de VVB een spoedbetoging georganiseerd in Vilvoorde-centrum, de thuisbasis van Dehaene (Rooseveltplein, 19 u 30) Mogen we ten zeerste aandringen op uw aanwezigheid? Het is van het grootste belang dat er donderdagavond véél volk op straat komt. Meer informatie over de bussen vindt u opburgerzin.be of haviko.org. Via deze weg wil ik ook nog melden dat ik vanmorgen mocht deelnemen aan het justitiedebat in De 7de Dag. Dit kan worden bekeken via deredactie.be (rechterkolom). Vanmiddag hield het Vlaams Belang zijn actualiteitscongres in Antwerpen. De doodzwijgstrategie, zeker toegepast in communautaire dossiers, houdt verder aan: noch VTM, noch VRT, noch VRT-radio waren aanwezig. Zo ontstaat de (gewilde) indruk dat alleen N-VA bezig zou zijn met BHV. Zelf nam ik deel aan een paneldebat met vier parlementsleden. Een uitgebreid verslag met de andere tussenkomsten, filmpjes en congrestoespraken vindt u vanaf morgen op de nationale website (vlaamsbelang.be) Tot binnenkort? Bart Laeremans.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 20 april 2010 om 09:31. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tml#reageerTag Ik denkt dat van Besien nuchterder is dan heel groen! samen in dit dossier... wat niet wegneemt dat het hun eigenlijk denk ik weinig kan schelen wat er uit de bus komt. Waarom ze daar zitten en de Vlaamse oppositie niet is natuurlijk de hamvraag... zou in het antwoord het woordje 'ongevaarlijk' staan?
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb mij een nieuwe spade gekocht om mij in te graven. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Minister-President
|
Beste vrienden De Lamme Goedzak uithangen heeft ergens zijn charmes, maar trop is te veel, teveel is trop. De wetsvoorstellen voor de splitsing van B-H-V, die in overeenstemming zijn met de grondwet, mogen in het Parlement niet op een democratische manier (Vlaamse) meerderheid tegen minderheid gestemd worden, maar... wij Vlamingen zouden wel een voorstel moeten slikken dat door het gekonkel van een loodgieter, bijgestaan door 4 Franstalige partijen, vertegenwoordigd door kanonnen van voorzitters en 3 Vlaamse partijen, vertegenwoordigd door 3 debutanten, in mekaar geflanst wordt. Wie niet akkoord gaat, niet collaboreert, mag gewoon niet meepraten, ook al vertegenwoordigen zij de meerderheid in Vlaanderen. Dat kunnen wij gewoon niet nemen. Wij moeten gewoon donderdag 22 april om 19:30 op de Franklin Rooseveltlei in Vilvoorde zijn!!! Rita De Bont Federaal Volksvertegenwoordiger Grotenhof 28 2640 Mortsel 0485 504309 www.ritadebont.org
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Minister-President
|
Dat hij een rascist is en dat het probleem in se handelt over het pertinente rascisme van de Franstaligen in de rand jegens de Vlamingen staat buiten kijf. Nu is het natuurlijk Reynders die aan tafel zit en die Mangain zal laten spelen... Eigenlijk is Mangain een godsgeschenk voor de Franstaligen... hij zegt wat zij stilletjes denken en zet hen zo uit de wind. Hij is hun bliksemafleider, hun gedroomde bliksemafleider. Hij trekt hun sporen en geeft hun een alibi als het mis gaat want hij heeft zijn stemmenbasis en wat er ook moge gebeuren die zal hij behouden.
|
|
|
#137 |
|
Minister-President
|
Waarom de groenen erbij zijn? om de schijn te wekken dat een Vlaamse meerderheid meewerkt itt de federale regering: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...en-B-H-V.dhtml en al dat he...
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Minister-President
|
Vlaams-Brabant Bus 10 18.25 Bekkevoort Carpoolparking 18.45 Leuven Parking Bodart
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 april 2010 om 10:07. |
|
|
|
|