Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2010, 12:55   #301
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
10 centimeter groter, dat is al.

je stelt je leven niet in vraag en je vindt jezelf perfect op die 10 cm na?

ik denk niet dat ik je tof vind.
maar met een beetje geluk weet je die uitspraak om te toveren tot "jaloezie"
Oud 20 april 2010, 12:58   #302
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ge durft niet hé
idd

ik sta heel goed met de gast die hier de ict superviseert, maar d�*t zou ik hem toch ni graag moeten uitleggen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 13:21   #303
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
je stelt je leven niet in vraag en je vindt jezelf perfect op die 10 cm na?

ik denk niet dat ik je tof vind.
maar met een beetje geluk weet je die uitspraak om te toveren tot "jaloezie"
Ik kom hier niet babbelen om me anders voor te doen dan ik ben. Het is heel gemakkelijk om jezelf zo tof mogelijk voor te stellen, ik neem aan dat jij daar goed in bent. Ik heb ook nergens beweerd dat ik perfect ben, maar 10 cm groter zijn zou ik leuk vinden. Voor de rest ben ik zeer tevreden met mezelf, of is dat niet toegelaten?

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 13:24   #304
Anna List
Banneling

Standaard

ligbedjes 2€/halve dag
Vedett aan 2.5 €
Duvel aan 3.5 €

ge zegt het maar hé !

catfight

ah waar is die goeien ouwen tijd
Oud 20 april 2010, 13:25   #305
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Je woont in Knokke. Vorige week Bart De Wever niet tegengekomen?
Wat vind je overigens van hem? (als politicus, hé).
Oud 20 april 2010, 13:37   #306
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Je woont in Knokke. Vorige week Bart De Wever niet tegengekomen?
Wat vind je overigens van hem? (als politicus, hé).
Nee, ik ben Bart hier in Knokke niet tegengekomen. Spijtig, want dan hadden we er zeker ene gaan drinken. Zoals ik hier al eens verteld heb, ken ik hem persoonlijk van backstage "De Slimste Mens ter Wereld". Als politicus vind ik hem een zeer intelligente en integere man. Hij is zeer slim en gevat in debatten, haast niet te pakken. Hij kent zijn dossiers en de geschiedenis van België en Vlaanderen uit zijn duimpje.

Ook heeft hij een geweldig gevoel voor droge humor, een ware verfrissing. Hij meent wat hij probeert: de Vlaamse zaak te verdedigen en te redden. Of dat lukt van binnenuit valt af te wachten. Als zijn compromissen te zwaar uitvallen, zal zijn ster vlug omlaag duikelen.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 20 april 2010 om 13:37.
Oud 20 april 2010, 13:44   #307
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kom hier niet babbelen om me anders voor te doen dan ik ben. Het is heel gemakkelijk om jezelf zo tof mogelijk voor te stellen, ik neem aan dat jij daar goed in bent. Ik heb ook nergens beweerd dat ik perfect ben, maar 10 cm groter zijn zou ik leuk vinden. Voor de rest ben ik zeer tevreden met mezelf, of is dat niet toegelaten?
ik ben hier ook gewoon mijn onnoemelijk toffe zelf jong

en natuurlijk mag je tevreden zijn met jezelf, wasdanu.

Ga je trouwens thuis blijven ontvangen als het kind er is? Of ontvang je nu al niet meer thuis?
Vind je het niet vervelend dat je soms seks hebt met mensen die gewoon op jou of vrouwen in het algemeen neerkijken, of volstaat het voor je als je je geld krijgt?
Ben je nooit bang geweest voor infecties enzo in combinatie met je zwangerschap (infecties die je tijdens intiem contact nogal heel makkelijk kan opdoen)? Of voor andere problemen met het kind? (Ik zou nu niet bepaald staan springen om me te laten nemen door een vent die niks om mijn kind geeft als ik 8,5 maand zwanger ben - geen probleem met seks tijdens de zwangerschap maar een ongeluk kan al al eens gebeuren als je onvoorzichtig bent)
Wat zou je ervan vinden als je kind later de prostitutie in gaat?
Oud 20 april 2010, 13:49   #308
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben Bart hier in Knokke niet tegengekomen. Spijtig, want dan hadden we er zeker ene gaan drinken. Zoals ik hier al eens verteld heb, ken ik hem persoonlijk van backstage "De Slimste Mens ter Wereld". Als politicus vind ik hem een zeer intelligente en integere man. Hij is zeer slim en gevat in debatten, haast niet te pakken. Hij kent zijn dossiers en de geschiedenis van België en Vlaanderen uit zijn duimpje.

Ook heeft hij een geweldig gevoel voor droge humor, een ware verfrissing. Hij meent wat hij probeert: de Vlaamse zaak te verdedigen en te redden. Of dat lukt van binnenuit valt af te wachten. Als zijn compromissen te zwaar uitvallen, zal zijn ster vlug omlaag duikelen.

ik hoop dat hij die dossiers op zijn duim kent, zodat hij het er niet uit moet zuigen

niet om je te corrigeren hoor, maar vond het een grappige lapsus eigenlijk
Oud 20 april 2010, 13:58   #309
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
ik ben hier ook gewoon mijn onnoemelijk toffe zelf jong

en natuurlijk mag je tevreden zijn met jezelf, wasdanu.

Ga je trouwens thuis blijven ontvangen als het kind er is? Of ontvang je nu al niet meer thuis?
Vind je het niet vervelend dat je soms seks hebt met mensen die gewoon op jou of vrouwen in het algemeen neerkijken, of volstaat het voor je als je je geld krijgt?
Ben je nooit bang geweest voor infecties enzo in combinatie met je zwangerschap (infecties die je tijdens intiem contact nogal heel makkelijk kan opdoen)? Of voor andere problemen met het kind? (Ik zou nu niet bepaald staan springen om me te laten nemen door een vent die niks om mijn kind geeft als ik 8,5 maand zwanger ben - geen probleem met seks tijdens de zwangerschap maar een ongeluk kan al al eens gebeuren als je onvoorzichtig bent)
Wat zou je ervan vinden als je kind later de prostitutie in gaat?

Ik ontvang thuis en zal dat altijd blijven doen, ook als mijn baby er is.

Als ik voel dat een klant geen respect voor mij heeft vliegt hij buiten, zo simpel is dat. Gelukkig gebeurt dat zeer zelden. Geld is belangrijk, maar ik doe nooit iets waar ik niet achtersta, spijt komt altijd te laat hé.

Ik ben nooit bang voor infecties, ik vrij altijd met condoom en ben hyper hygiënisch. Nu met mijn zwangerschap ben ik uiteraard zeer voorzichtig en mijn klanten ook hoor. For a wild fuck moeten ze momenteel niet bij mij zijn, dat is evident. Ongelukken kunnen altijd gebeuren, dat klopt maar dan mag je ook nooit meer in een auto, trein of vliegtuig stappen, enzovoort.

Als mijn kind in de prostitutie zou gaan, daar heb ik al eens op geantwoord. Indien het dat vrijwillig doet en er plezier aan beleeft, zoals ik, dan zal ik het zeker steunen en er blijven achterstaan, ondanks alle gezeik van moraalridders.

Hot Marijke

Oud 20 april 2010, 14:00   #310
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik hoop dat hij die dossiers op zijn duim kent, zodat hij het er niet uit moet zuigen

niet om je te corrigeren hoor, maar vond het een grappige lapsus eigenlijk
Dat komt er van als je een liefhebster van ...... bent.

Hot Marijke

Oud 20 april 2010, 14:16   #311
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
welja, ik dacht natuurlijk ook als ik het woord 'zuigen' eens gepast kan laten vallen in de fvdw draad van HM ... dan kan ik dat toch niet laten liggen
Oud 20 april 2010, 14:18   #312
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
welja, ik dacht natuurlijk ook als ik het woord 'zuigen' eens gepast kan laten vallen in de fvdw draad van HM ... dan kan ik dat toch niet laten liggen
Dat heb je heel slim aan boord gelegd.

Hot Marijke

Oud 20 april 2010, 14:20   #313
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zijt ge u nu aan't voordoen als vrouw Anna?

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 20 april 2010 om 14:20.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 14:20   #314
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb je heel slim aan boord gelegd.
achteraf bekeken, doet het me toch minder dan verwacht
Oud 20 april 2010, 14:21   #315
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Zijt ge u nu aan't voordoen als vrouw Anna?
moi ?
Oud 20 april 2010, 14:24   #316
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
watte?
Zoek het eens op
Oud 20 april 2010, 14:48   #317
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben inderdaad verpleegster van opleiding. Waarom ik dat beroep niet beoefen? Mmm, dat is niet in drie woorden uit te leggen. Dan kan je best mijn boek "This iS My life" lezen. In het kort: ik heb die keuze bewust gemaakt omdat ik dit écht graag doe en weet dat ik er goed in ben. Ik ben ook een soort verpleegster, onderschat het niet.

Tevens kom ik kom er bewust voor uit. Een meisje als ik geeft de prostitutie (wat een lelijk woord infeite) een menselijk gezicht. Het is niet allemaal kommer en kwel. Ik ben de positieve tegenpool van de trieste (echte en gefantaseerde) verhalen over hoererij. Het zonnestraaltje van de meisjes van plezier.
Een "soort" verpleegster ken ik niet, maar ik veronderstel dat jij klanten kunt helpen indien ze een hartaanval krijgen, hyperventileren, of andere onleuke dingen krijgen?
Oud 20 april 2010, 14:48   #318
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ontvang thuis en zal dat altijd blijven doen, ook als mijn baby er is.
Hoe zie je dat dan praktisch eigenlijk? Allez ja, vind mij gerust een puriteinse trut hoor, maar het lijkt me niet zo gezond als een kind 9u per dag (of minder eens het naar school gaat) naar een kreunende moeder en haar klanten zit te luisteren. En zeg nu aub niet dat je je kind iedere dag van 12u tot 21u naar de kinderopvang gaat brengen, want dan kun je evengoed geen kind hebben .

Citaat:
Als ik voel dat een klant geen respect voor mij heeft vliegt hij buiten, zo simpel is dat. Gelukkig gebeurt dat zeer zelden. Geld is belangrijk, maar ik doe nooit iets waar ik niet achtersta, spijt komt altijd te laat hé.
'k denk nu niet dat ge zo efkes op 5 minuten in iemand z'n hoofd kunt kijken en zien wat voor vrouwbeeld die persoon heeft, maar goed.

Citaat:
Ik ben nooit bang voor infecties, ik vrij altijd met condoom en ben hyper hygiënisch. Nu met mijn zwangerschap ben ik uiteraard zeer voorzichtig en mijn klanten ook hoor. For a wild fuck moeten ze momenteel niet bij mij zijn, dat is evident. Ongelukken kunnen altijd gebeuren, dat klopt maar dan mag je ook nooit meer in een auto, trein of vliegtuig stappen, enzovoort.
Er zijn ook nog andere infecties dan SOA's, 't was eigenlijk op die andere dat ik het had.

Citaat:
Als mijn kind in de prostitutie zou gaan, daar heb ik al eens op geantwoord. Indien het dat vrijwillig doet en er plezier aan beleeft, zoals ik, dan zal ik het zeker steunen en er blijven achterstaan, ondanks alle gezeik van moraalridders.
je lijkt iedereen die zich vragen stelt uit bezorgdheid nogal snel moraalridders te noemen eh?
Oud 20 april 2010, 14:52   #319
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
... En zeg nu aub niet dat je je kind iedere dag van 12u tot 21u naar de kinderopvang gaat brengen, want dan kun je evengoed geen kind hebben .

...|
Nynke, zeg je nu dat iedereen die zijn kind 9u per dag naar de kinderopvang/onthaalmoeder doet beter geen kind kan hebben ??

je zal t wel anders bedoelt hebben, niet ?
Oud 20 april 2010, 15:18   #320
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nynke, zeg je nu dat iedereen die zijn kind 9u per dag naar de kinderopvang/onthaalmoeder doet beter geen kind kan hebben ??

je zal t wel anders bedoelt hebben, niet ?
toch ni ook in 't weekend eh

Allez, als ge nu zo'n 6-jarige dochter hebt lopen thuis, en je hebt van 12u tot 21u SM-sessies in je huis, dan hoop ik zo'n beetje dat je je dochter daar nog niet mee confronteert. Dus wat doe je er dan mee? Je kan ze toch moeilijk 's ochtends naar school doen, en ze pas om 21u uit de kinderopvang halen?
Als je gewoon aan uw bureauke zit te werken 's avonds is dat toch nog anders eh. Dan kan dochterlief die tekening eens komen tonen die ze net gemaakt heeft, of kan je snel efkes over en weer lopen, maar dat gaat wat moeilijk als ge net zit te plassen op iemand of als er iemand aan uw sm-kruis hangt. Me dunkt dat je dan toch iéts moet aanpassen , anders begin je inderdaad beter niet aan kinderen vind ik. Is dat nu zo'n schandalige mening?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be