![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tijdens en na de wedstrijd Club Brugge tegen de vuile mauve hebben 28 flikken slaag gekregen. Waarom lult u en het VB en co daar ook niet over? Bang dat er kiezers en militanten bij de FCB-hoolies zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Gisteren zat zo een gast van die spuurwegpolise bij Phara mee den Toeback.... zag er toch niet zwaar gewond uit, gezicht intact, enkel spier over peesscheur..... allemaal opgeklopt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en waarschijnlijk is die spierscheuring nog voorgevallen terwijl de man in het zwart aan het werken was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Aangevallen metroagent blijft week lang arbeidsongeschikt
'Brussel wordt elke dag gevaarlijker' woensdag 21 april 2010 Auteur: Pieter Huyberechts Brussel.BRUSSEL - De twee leden van de Brusselse metrobrigade die maandagnamiddag in station Rogier aangevallen werden door een dertigtal jongeren likken hun wonden. Eén van hen, Joris Kerckhof (31), wil dringend extra maatregelen. Maandagnamiddag rond 17 uur liep het in metrostation Rogier in volle avondspits lelijk uit de hand. Twee Marokkanen vielen eerst twee Afrikaanse meisjes lastig. Zij konden op de vlucht slaan. De twee relschoppers begonnen vervolgens in de centrale hal een schijngevecht. Twee agenten van de Brusselse metrobrigade wilden tussenbeide komen. Al gauw werden ze omringd door een dertigtal jongeren. Agent Joris Kerckhof: 'Mijn collega Seb en ik waren eerder toevallig op prospectie in Rogier. We namen de roltrap en zagen twee gasten hevig discussiëren. We probeerden ze uit elkaar te halen, maar al gauw bleek dat louter verbaal optreden weinig zin had. Enkele honderden voorbijgangers waren getuige. We gingen over tot fysieke actie want ze begonnen ons meteen aan te vallen. Ze waren compleet dolgedraaid.' 'Flash perron 2' 'We vroegen onmiddellijk bijstand. Ondertussen probeerden we, de stampen ontwijkend, de twee agressievelingen te boeien. Dat was verre van evident. Ik slaagde erin om de grootste van de twee geklemd te houden. Seb hield de andere in bedwang. De twee riepen ondertussen naar hun vriendjes dat ze ons moesten aanvallen. In geen tijd stond een dertigtal relschoppers ons te bestoken. De situatie was zeer gespannen en liep uit de hand. Daardoor konden we ze niet op de grond leggen om ze volledig te boeien. Ik riep nogmaals Flash Rogier perron 2. Ik voelde mijn schouder kraken, maar ik was één vat adrenaline. In een flits zag ik één van de jongeren een mes grijpen. Gelukkig kon een oudere allochtoon hem tegenhouden.' Uiterst gespannen situatie 'Enkele minuten later schoot het veiligheidspersoneel ons ter hulp. Zij konden een deel van de jongeren op afstand houden. Gelukkig daagden onze collega's twee minuten later ook op want lang konden we die dreigende menigte niet in bedwang houden. Ik heb even voor mijn leven gevreesd.' Het grootste deel van de relschoppers sloeg op de vlucht en het gehavende duo slaagde erin de twee jongeren volledig te boeien. 'Onze collega's hebben het dan overgenomen, terwijl we langs alle kanten verwijten naar ons hoofd geslingerd kregen. Geloof me, dit was een uiterst gespannen situatie. We moesten wel hardhandig optreden. Nadien, in het commissariaat, moesten we gaan zitten want de pijn was niet te harden.' Situatie escaleert De fysieke balans: een ontwrichte schouder, blauwe plekken aan bil en rug, pijn aan de knie en gekneusde ribben. En een week arbeidsongeschikt. Ook zijn Franstalige collega zit tien dagen thuis met nagenoeg dezelfde blessures. Stoppen bij de metrobrigade is evenwel het laatste waaraan Joris denkt. 'Ik ben al sinds 2004 bij de politie en het blijft een fantastische job. Het geeft een voldaan gevoel als je oudere dames met je aanwezigheid op hun gemak kunt stellen. Maar elke dag wordt het gevaarlijker, zeker in stations als Weststation, Beekkant, Rogier en Zwarte Vijvers. Er moeten dringend maatregelen komen. Politiek en gerecht moeten ingrijpen door extra middelen te voorzien en relschoppers strenger te straffen.' http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GBB2P6DI2 ![]() Toch moedig van die Joris om door te gaan. Dergelijk flikken moesten er meer zijn die zich nie in de hoek laten drukken. Dat de luie laffe politiekrs eens wa gaan doen voor de kost en er werk van maken. En BTW wordt het niet eens tijd ook mbt de hele politiek, het communotair gedoe, het niet meer kunnen en willen samenleven van franstalingen en Vlamingen in Belgique, het land onder curatele te zetten, onder internationaal gezag? Het is een onleefbaar onbestuurbaar land geworden. Brussel de hoofdstad van Europa, om je dood te lachen of te schamen. Dan kan de scheiding doorgezet worden en stoppen met dat eeuwige gezeik over BHV enz. Vlaanderen vrij Nu!!!
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Niks aan de hand beste mensen .
HET ZIJN PUBERS DIE NOG HUN WEG ZOEKEN . HAHAHAHAHAHAHAHA (zwaar cynisch) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is genoeg politie, leger enz om die gasten die we kwijt willen bij hun kraag te pakken en buiten te gooien. Neem hun foto, hun vingerafdrukken, bij het goorste krapuul hun DNA enz, en asjeblief zonder hun toelating te vragen! Van zodra die weer over onze grens komen en denken hier nog eens te kunnen herbeginnen, van zodra ze tegen de lamp lopen alles aanslaan wat ze hebben en terug buiten! Zullen ze het wel ergens anders nog eens proberen! De multikulkliek die zich daartegen verzet moet het maar komen uitleggen aan het gerecht, als lieden die, door hun gedoe, schade toebrengen aan onze maatschappij. Tenzij ze kunnen bewijzen dat we er voordeel mee doen met het goorste krapuul uit de vier windstreken hier "Belg" te maken en te onderhouden op onze kosten... Eens dat dat zootje verwijderd is kunnen we nog eens spreken over "de meerwaarde van de multiculmaatschappij" met diegenen die overblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() hier te bekijken http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10179/1.763823
40 man ![]() ![]() ze moeten de kranten vol krijgen he ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 21 april 2010 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen werken, worden dokter, ingenieur, loodgieter, etc...en dragen hun steentje bij. Wat voor positieve dingen doen die jongeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer ik als voorbijganger onrecht zie gebeuren, zou ik mij ook niet inhouden... uiteraard is in sommige gevallen geweld wel noodzakelijk ![]() http://weeswaakzaam.punt.nl/upload/large_248500.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil u er mee doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het nazi is om hangjongeren die de politie aanvallen van straat te willen halen en aant werk te zetten, dan ben ik een dikke nazi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zover is het hier al gekomen dat je schrik moet krijgen als je de waarheid zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Wat denkt gij dat werkloze jongeren doen, zonder toekomst, zonder capaciteiten en zonder opleiding ?
Als men te stom is om de juiste beslissingen voor zichzelf te maken moet iemand anders die maar voor u maken. Zoals gezegd, ik ben geen democraat. Het zijn nog steeds jongeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je constant op straat of in stations rond hangt terwijl je op school hoort te zitten kan je moeilijk verwachten dat ze die kennis/capaciteiten verwerven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |