Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2010, 13:03   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb eens een flik gehad die me zo graag wou vastgrijpen dat hij van zijn motorfiets boven op mijn motorkap van de wagen sprong en zich vastgreep aan de ruitenwissers. Ik wist niet direct wat te doen en per ongeluk stootte ik tegen het hendeltje van de ruitenwissers die opsprongen. Het leek wel of de flik naar iedereen aan het wuiven was.

Van het verschieten moest ik zo hard remmen dat hij met zijn smikkel tegen de kasseien ging.

En kwaad dat die man was, hoe harder hij bloedde hoe kwader hij werd.

Dat was lachen!

Zou dat tellen als aanval?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 13:07   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb eens een flik gehad die me zo graag wou vastgrijpen dat hij van zijn motorfiets boven op mijn motorkap van de wagen sprong en zich vastgreep aan de ruitenwissers. Ik wist niet direct wat te doen en per ongeluk stootte ik tegen het hendeltje van de ruitenwissers die opsprongen. Het leek wel of de flik naar iedereen aan het wuiven was.

Van het verschieten moest ik zo hard remmen dat hij met zijn smikkel tegen de kasseien ging.

Dat was lachen!

uw ruitenwissersproeivloeistof was op of wat ?!

en on topic, die mens was in uniform, dus dat telt idd als een 'soort' , me dunkt

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 april 2010 om 13:08.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 13:55   #23
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Dat was lachen!

Ik heb die film ook gezien! Maar ik ben de titel kwijt.
Oud 21 april 2010, 14:06   #24
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.
The HUMAN race?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 15:24   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ik heb die film ook gezien! Maar ik ben de titel kwijt.
De titel van de film was, "ik reed door de stad en een flikske op de moto dacht dat hij mijn voorrang kon afsnijden!

Een van de grappigste films die ik ooit heb meegemaakt.
Oud 21 april 2010, 16:37   #26
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook
Oud 21 april 2010, 16:43   #27
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.
gnah gnah gnah

Oja, door welke soort ben ik ooit aangevallen?

Als kind door een non. Ik maakte een obsceen gebaar, en de non passeerde net langs onze klas, en blijkbaar was ze zo onbeleefd door het raam naar binnen te kijken. Hoe dan ook, ze had mijn doen gespot, ze kwam de klas binnen, en ze graaide me van de bank, sleurde me aan mijn haar naar buiten, en ik mocht slagen incasseren. Jaja, en dat is nog geen 20 jaar geleden he.

Ik zwoer toen in mezelf: 'naar jouw begrafenis kom ik nooit!!!' en ja hoor, enkele jaren geleden is zij overleden, en uiteraard dat ik niet naar de begrafenis kwam.
Oud 21 april 2010, 16:58   #28
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

ik ben ooit aangevallen door een italiaan. Het onderwerp van de ruzie was een plek op de speelplaats om te voetballen.

daarnaast door een groep turken die me wilden bestelen. Een van hen haalde een mes boven. In uiterste nood had ik het geld, dat ze me gedwongen hadden uit mijn zakken te halen, in het water gegooid. Er stroomde vlak naast ons een beek. Van de verwarring had ik gebruik gemaakt om het op een lopen te zetten. Raar maar waar, een van die jongens ben ik later op de dag toevallig tegengekomen. Hij heeft zich ge-excuseerd voor wat er gebeurd was.

daarnaast heb ik ook al motten gekregen van mijn pa en ma. kan dat ook tellen als "mensensoort"?

en 1 keer had een lerares mij op een niet onpijnlijke manier bij mijn haren gepakt en door elkaar geschudt. Want ik had iets uitgestoken dat weinig 9 jarigen zullen durven

En ook 1 keer aangevallen door een gefrustreerd meisje omdat ik haar ontluikende liefdes gevoelens onbeantwoord liet. Maar gelukkig was mijn grote zus in de buurt en kon ze mij redden
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 17:02   #29
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
The HUMAN race?
Idd. er is maar 1 ras!
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 17:05   #30
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

daarnaast door een groep turken die me wilden bestelen. Een van hen haalde een mes boven. In uiterste nood had ik het geld, dat ze me gedwongen hadden uit mijn zakken te halen, in het water gegooid. Er stroomde vlak naast ons een beek. Van de verwarring had ik gebruik gemaakt om het op een lopen te zetten. Raar maar waar, een van die jongens ben ik later op de dag toevallig tegengekomen. Hij heeft zich ge-excuseerd voor wat er gebeurd was.

trouwens, dit is een van de ervaringen waaruit ik geleerd heb dat er geen slechte mensen maar slechte groepen bestaan.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 17:16   #31
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

Toen ik een jaar of 10 was speelden mijn vrienden en ik regelmatig voetbal op een plaats waar overal garageboxen stonden. Het was er goed vlak en bijna hermetisch afgesloten door de boxen en een grote muur. Het kon er dus heel wild aan toe gaan gezien de bal altijd in de "arena" bleef. We maakten er de bewoners van een naast gelegen flatgebouw gek door op die muur te shotten! Vaak werden we weggejaagd en bedreigd.

Op een dag kwam er een bompa met een long rifle op ons af om ons weg te jagen!!
Binnen een time-lapse van enkele minuten stonder er een paar van ons ouders ter plekke en zou het zonder de flikke compleet uit de hand zijn gelopen!

(De bompa was een blanke Belg)
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 18:22   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
Toen ik een jaar of 10 was speelden mijn vrienden en ik regelmatig voetbal op een plaats waar overal garageboxen stonden. Het was er goed vlak en bijna hermetisch afgesloten door de boxen en een grote muur. Het kon er dus heel wild aan toe gaan gezien de bal altijd in de "arena" bleef. We maakten er de bewoners van een naast gelegen flatgebouw gek door op die muur te shotten! Vaak werden we weggejaagd en bedreigd.

Op een dag kwam er een bompa met een long rifle op ons af om ons weg te jagen!!
Binnen een time-lapse van enkele minuten stonder er een paar van ons ouders ter plekke en zou het zonder de flikke compleet uit de hand zijn gelopen!

(De bompa was een blanke Belg)
En laat me raden, jullie waren negers?
Oud 21 april 2010, 18:49   #33
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nog nooit kletsen gekregen van de mensensoort. Soms was het weliswaar nipt, maar de vraag is in welke mate we dat uitschot van flikken nog mensen kunnen noemen. Wel beschoten geweest met rubberkogels.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 19:47   #34
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
The HUMAN race?
Wie is er al eens aangevallen door een vertegenwoordiger van de mensheid ? De menselijke variant ( ook wel " ras " genaamd in de volksmond ) verduidelijken a.u.b. ? Begrijpelijk zo ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be