![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik daag ALLE windhoos machines uit voor een performance test en een chrono op een 'koude' start. Tegen dat een windowsbak gestart is, heb ik m'n programma's al lang open... En nee, ik koop geen spullen voor het zicht van een ander. Ik had gewoon genoeg van de zogenaamde 'updates' van Microsoft, waarvoor je dan fortuinen moet neertellen om een andere look te krijgen. Je kreeg er meteen ook een hoop bugs bij. Laat ons eerlijk zijn. De massa's updates liegen er niet om. Voor Windows 7 weet ik het niet. Ik blijf zo ver mogelijk van die machines vandaan. Maar XP was zo lek als een zeef... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld een netwerkschijf mounten waarvoor plain-text paswoord toegang vereist is (op een heel oude linuxserver) Dat is trouwens nooit gelukt, terwijl het bij windows machines een kwestie van minuten is om het op te zoeken en in orde te brengen, gewoon 2 registry keys updaten. Misschien zoek ik verkeerd of snap ik de mac-logica niet. Geen idee, maar met mijn 20 jaar ervaring in pc's en linuxmachines doe ik daar in ieder geval in minuten waar ik bij Mac in het beste geval het 3-voudige nodig heb. Heel goed voor mijn inkomsten, maar slecht voor mijn gezondheid. ![]() Onlangs bij mijn klant op zijn Macbook pro bezig geweest om Thunderbird te installeren. Na 4 herinstallaties ook maar opgegeven. Je krijgt dat ding gewoon niet geinstalleerd zoals zou moeten, althans zoals ik zou verwachten binnen een linux of windows omgeving. En je moet constant werken met een terminalvenster om te zien wat er nu feitelijk gebeurd op die machine. Zeer frusterend allemaal. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 april 2010 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Thunderbird niet kunnen installen op een Mac ??? Man, je hoeft alleen maar het icoontje in je programmamap te slepen. Hoe moeilijk kan dat zijn ? Op een Mac HOEF je helemaal niks te installeren. Je draait gewoon programma's en als je het beu bent, smijt je het weg. Zonder alle rotzooi die er achterblijft. Zoals die onvoorstelbare antieke DLL's in een winmachien. Ik snap je probleem niet. En die netwerkschijf zet je gewoon in je vertrouwde devices. Al is dat een oude platenspeler... ![]() PS : Het terminalvenster heb je AB-SO-LUUT niet nodig. Laatst gewijzigd door hurricane : 16 april 2010 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin maar. Citaat:
Hoe pas je dat aan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Netwerkschijf : in finder (de explorer in windows) komt die schijf vanzelf te staan. Bij het benaderen van die schijf pass ingeven. Dan krijg je nog de kans om dat te onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De oplossing voor dit probleem kwam in de buurt door onderstaande procedure, maar helaas werkte het toch niet zoals het moest : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 16 april 2010 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie de d/t-regels na 7 jaar nog niet kent en begrijpt zou beter zwijgen. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 april 2010 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dt regel heeft hier niets te maken met het moeten zwijgen. Hebben allochtonen geen recht tot spreken zolang ze niet perfect Nederlands kunnen misschien? Zegt opnieuw veel over je verstand.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De vraag blijft evenwel : begrijp jij de dt-regels of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Schatjes,
Bedankt voor de constructieve bijdrages toch even de volgende opmerkingen :
Laatst gewijzigd door Cdude : 17 april 2010 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet niet dat er in een Mac een ...INTEL C2D zit. Deze "test PC" draait al bijna 10 jaar quasi non stop....op XP. De image zelfs nog nooit nodig gehad. PEBKAC |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij mij is het dus meer een kwestie van nooit een Windows doos gehad te hebben ![]() We zijn hier nu op de zaak in spanning aan't wachten op de nieuwe Gulftown Mac Pro's. Die gaat lekker draaien ism mijn nVidia Quadro FX 4800 ![]() Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 19 april 2010 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft niets te maken met wat ik zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister