![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgende week vrijdag moet u maar eens naar de televisie kijken hoe 'betrokken bij het volk' de Oranjes zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() En ondertussen blijft 'prins' (=?) Friso zijn middelvinger stiekem naar omhoogsteken, wees daar maar zeker van. En dit is in één gebaar hetgeen de Oranjes denken over 'het volk'. Uit de gebarentaal vertaald, betekent dit heel eenvoudig: 'de pot op met jullie allemaal!'
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() En hij kan het weten. En prinses Magarita, de dochter van Prinses Irene kan het ook weten.
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als mijn tante haar zin niet krijgt, gaat ze letterlijk en figuurlijk stampvoeten.” Over prins Johan Friso: „Vanuit een auto zwaaide hij met één hand Oranjefans toe, maar onder het raampje stak hij met zijn andere hand zijn middelvinger op.” Over feestgewoonten onder koninklijke hoogheden: „Alle Oranjes stonden daar bier te hijsen in hun zwarte oberjas, met de mosterdvlekken van de vorige partij er nog op.” Over prinses Irene, moeder van Margarita: „Ze zei: ’Ik hou wel veel van jullie, maar het is zeker niet makkelijk. Als ik jullie niet had gehad, had ik me verder kunnen ontwikkelen.’” Over het roken van Oranjes op plaatsen waar dat verboden is: „Bijna iedere Oranje en Van Vollenhoven gaat gewoon staan paffen. Ze pakken een glas, vragen een lakei of er wat water in kan, want er zijn geen asbakken, en iedereen steekt er een op. Het tekent hun arrogantie.” Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() In uw pllaat zou het toch niet zo leuk vinden. Geen mooi plaatje van de Oranjes. Maar eigenlijk niet echt iets om zich over te verbazen als men de Oranjes wat nader bestudeert. Maar dat laatste lijkt ontzettend moeilijk te zijn voor Nederlanders.
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Het is zeker wel een mooi plaatje. Het toont aan (als het al waar is) dat het echte mensen zijn van vlees en bloed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Arrogante profiteurs ja. Net zoals prins Bernhard.
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Het is overigens vertederend te zien hoe u het allemaal maar niet begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het wel fijn vinden mochten 'de Belgen' wat meer ijver aan de dag leggen bij het helpen van hun landgenoten in het zich van de eigen 'arrogante profiteurs' uit Laken te bevrijden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 april 2010 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De monarchie zuiver protocollair maken en alleen de troonopvolger een toelage geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik begrijp het prima. U niet. Volgende week vrijdag loop ik in het oranjezonnetje door het dorp. Mijn kinderen vermaken zich prima, we aaien een hond voor een Euro omdat de vijfjarige bezitster van die hond er zo lief uitziet, we gaan in het park naar de bandjes luisteren en 's avonds, nadat ik mijn vlag heb binnengehaald, hef ik het glas met mijn vrienden, waarvan er een paar republikein zijn, en proosten wij op 'Hare Majesteit de Koningin'.
Edit: Oja, ik vergat nog te vertellen dat ik waarschijnlijk een stripboek en een eerste druk van 'Nooit meer slapen' aanschaf op de braderie. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 21 april 2010 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met "Vrijheid, Gelijkheid, Broederlijkheid"?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |